Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hyrule Warriors

JTahti

Well-Known Member
  • Hack and slash
  • Sekoitus Dynasty Warriors ja Zelda peliä
  • Co-op kaksinpeli samalla koneella siten että toinen pelaa Gamepadin näytöltä ja toinen telkkarista
  • Wii U Julkaisupäivä: 19.9.2014
  • 3DS Julkaisupäivä: 24.3.2016
  • Switch julkaisupäivä: 18.5.2018
  • Konsolifin pelisivu
Pelistä tulossa Limited Edition, jonka mukana tulee kaulahuivi.
BuQWHHGCAAAj6mL.png:large

NoE Twitter

Nintendo Direct aiheesta:


En ollut aluksi kiinnostunut tästä mutta tuolle kaksinpelimoodille voi olla käyttöä. En ole ennen pelannut Dynasty Warrioria, mutta tuo näyttää videon perusteella joltain aggression purku peliltä, jossa mätetään täysin avuttomia vihuja jotka ovat puolustuskyvyttömiä.
 
Viimeksi muokattu:
Vastaus: Hyrule Warriors

Pakkohan tämä oli varata. Britti amazonista n.46e posteineen. Eka kosketus koko warriors sarjaan oli vitan next kun sen ps+:sta sai ja kyllähän sen mielellään pelasi läpi vaikka se tarina ei kiinnostanut ollenkaan. Hyrulessa on varmasti paljon kiinnostavampi tarina ja lisäksi tässäkin on pommit ja hookshotit ja paljon muuta joilla päästään uusiin paikkoihin ja kunnon bossit löytyy myös. Melkein kaikki hahmot näyttää kiinnostavilta ja mukavan erilaisilta joka on taas asia jota ei voinut sanoa dynasty warriorsista.

Sittenhän on vielä se adventure mode jossa on kauhea läjä eri tehtäviä.
 
Vastaus: Hyrule Warriors

Pakko-ostokseksihan tämä tosiaan menee. Voi naisen kanssa pelata kivasti co-oppiakin. Itse olin aikeissa löytää tämän Gigantista tai jostain vastaavasta julkaisupäivänä ~49€:n pintaan, kuten Mario Kart 8:sin kanssa tein. Ilmoitelkaahan jos sattuu jossain liikkessä olevan ennakossa tuohon hintaluokkaan!

EDIT: No sehän löytyi sitten heti Konsolinetistä kotia toimitettuna 49,45€ joten siellä on nyt ennakkotilaus.
 
Vastaus: Hyrule Warriors

Kävin VPD:ssä ja kyselin Limited Editionin perään niin niitä oli saatavilla vain muutama kappale ja ne myyntiin saman tien ennakkoon loppuun. Varasin sitten perusversion.
 
Vastaus: Hyrule Warriors

Bergsalalla on taas kampanja menossa:
Jos ostat Hyrule Warriors -pelin valitsemastasi suomalaisesta kaupasta 19. - 21. syyskuuta 2014 välisenä aikana, voit saada ilmaisen ladattavan asupaketin. Sinun tarvitsee vain ottaa kuva kuitistasi ja lähettää se tämän lomakkeen kautta yhdessä nimesi ja sähköpostiosoitteesi kanssa.
http://nintendo.fi/kampanja/hyrulewarriors
 
Vastaus: Hyrule Warriors

Tänään ensimmäiset tyyppäykset, pari ekaa kenttää läpi ja varsin hauskaa mättämistähän tämä on. Kovin vaikealta ei vielä tunnu.
 
Vastaus: Hyrule Warriors

Tänään ensimmäiset tyyppäykset, pari ekaa kenttää läpi ja varsin hauskaa mättämistähän tämä on. Kovin vaikealta ei vielä tunnu.

Sama homma. Pari ekaa kenttää pelasin ja ihan ok mättöä. Aikaisempaa kokemusta ei Warriors peleistä ole, niin oli ehkä vähän sekavaa aluksi, mutta kyllä sitä pikkuhiljaa mukaan pääsi.

Ja onhan se mukavaa mättää tuhatpäin vihollisia kumoon. :)
 
Vastaus: Hyrule Warriors

Jees, meillä nyt neljä kenttää takana ja ihan hyvin tuntuis toimivan. Co-oppina ainakin maistuu hienosti, myös naiselle. Ensimmäinen "tutorial" taso täytyy vetä läpi itsekseen ~15min, mutta sen jälkeen pystyy jatkamaan co-oppina eteenpäin. Viimeksi on tullut pelattua Dynasty Warriorssia vanhalla Xboxilla ja vähän vaikuttaa siltä että tässä pelissä on "hieman" monipuolisempi kattaus kuin silloisessa tekeleessä :D
 
Vastaus: Hyrule Warriors

Jokos porukka on tätä kokeillut? Diablon Evil Edition ja Destiny ovat pitänyt huolta siitä, etten tätä ole vielä ehtinyt hankkia, mutta viimeistään ensi kuussa ajattelin sijoittaa. Warriors-sarjasta ei ole ennestään omakohtaista kokemusta, vaikka sarjan toki tiedänkin, joten siksi kiinnostaisi muiden pelaajien kokemukset tästä kahden sarjan hybridistä. Ostoon tämä joka tapauksessa menee jo ihan silkasta mielenkiinnosta.
 
Vastaus: Hyrule Warriors

Itse jouduin tilaamaan limited editionin Ranskan amazonista kun kaikkialta muualta se oli loppu kohtuuhintaisena. Peli on vielä matkalla joten ensi viikolla pääsee vasta testailemaan.
 
Vastaus: Hyrule Warriors

Jokos porukka on tätä kokeillut?

Juu, useampi tunti takana. Periaatteessa genre on sellainen, että kiinnostaa aika vähän mutta jotenkin pelattavuus ja muu on saatu varsin koukuttavaksi. Pomotappeluissa alkaa olla mukavasti haastetta jo alkutaipaleella, vaikka muutenhan mättäminen on pääosin helppoa.

Olen pelannut viime ajat vain GamePadilla, pelin miinuspuoliin kuuluvan kartan tihrustaminen tv-ruudulta ei ole ollut kivaa.
 
Vastaus: Hyrule Warriors

Oletko Kastle kokeillut co-opia? Ymmärtääkseni siinä vissiin ruudunpäivitys hieman notkahtelee ja ulkoasu kärsii. Luin jostakin, että siihen on vissiin tullut päivitys, jonka pitäisi parantaa tuota co-op -kokemusta ja graafista ulosantia. Oletko huomannut parannusta tms?
 
Vastaus: Hyrule Warriors

Olen pelannut viime ajat vain GamePadilla, pelin miinuspuoliin kuuluvan kartan tihrustaminen tv-ruudulta ei ole ollut kivaa.

Jos sitä karttaa täytyy tihrustaa niin telkkari on liian pieni tai istut liian kaukana:cool: Minulla on 32" ruutu ja etäisyyttä 2 metriä ja hyvin näkyy. Tämä on itseasiassa varmaan ainoa peli jossa gamepad kartta olisi minulle turha koska pelissä täytyy jatkuvasti juosta paikasta toiseen kovalla kiireellä joten ei siinä voisi sitä karttaa padin ruudusta katsoa. Ei se gamepad silti turha ole sillä eri tavaroiden valitseminen toimii sillä paljon paremmin ja nopeammin kuin d-padin nitkuttelu.
 
Vastaus: Hyrule Warriors

Oletko Kastle kokeillut co-opia? Ymmärtääkseni siinä vissiin ruudunpäivitys hieman notkahtelee ja ulkoasu kärsii. Luin jostakin, että siihen on vissiin tullut päivitys, jonka pitäisi parantaa tuota co-op -kokemusta ja graafista ulosantia. Oletko huomannut parannusta tms?

Meillä ollaan kyllä pelattu co-oppia viime keskiviikosta lähtien, eikä ole kyllä missään vaiheessa havaittu että olisi tökkinyt. Saattaahan se olla että päivitys ehti juuri tulla ennenkuin päästiin niihin karkeloihin missä vihulaisia pyörii enemmän.

Adventure modeakin tullut itekseen hakattua jonkin verran ja siinä alkaa myös olla haastetta että A-Rankilla saa tehtävät suoritettua.
 
Vastaus: Hyrule Warriors

Ostin pelin julkaisupäivänä niin siihen tuli heti day 1 päivitys.
 
Vastaus: Hyrule Warriors

Jos sitä karttaa täytyy tihrustaa niin telkkari on liian pieni tai istut liian kaukana:cool: Minulla on 32" ruutu ja etäisyyttä 2 metriä ja hyvin näkyy. Tämä on itseasiassa varmaan ainoa peli jossa gamepad kartta olisi minulle turha koska pelissä täytyy jatkuvasti juosta paikasta toiseen kovalla kiireellä joten ei siinä voisi sitä karttaa padin ruudusta katsoa.

Kartan katsominenhan toimii niin että tekee megahyökkäyksen jonka animaatiossa kestää se muutama sekunti ja sillä aikaa kartasta katsotaan että mitäs muualla tapahtuu ja minne pitäisi mennä :D

Jos TV-kartta ei riitä tai on liian kiire, niin silloinhan pelin voi laittaa tauolle ja tarkastella tilannetta kaikessa rauhassa ja isommalta kartalta taukovalikosta.

Minulla oli epäilykseni Hyrule Warriorsia kohtaan, mutta kyllä tässä loppujen lopuksi on varsin hyvin onnistuttu tuomaan uutta näkökulmaa Zelda-sarjaan. Ei mitään tuntien pituista tutoriaalia vaan suoraan vaan toimintaa. Ja kerrankin Hyrulen armeija ei ole pari sotilasta haukottelemassa linnassa vaan sitä populaa oikeasti riittää molemmin puolin kamppailua, vaikka rivisotilaat ovatkin klooniarmeija. Tarinaan on myös kiitettävästi panostettu, ei ole pelkästään "tässä viholliset, tappele".

Tästä pelistä tulee mieleen Wiin aikainen tarjonta, jossa oli paljon tällaisia pelejä. Ei siis Zelda x Dynasty Warriors -fuusioita, vaan pelejä jotka tuoreella otteella yhdistelivät vanhaa ja uutta ja erilaisia elementtejä. Tällaista linjaa Wii U:llakin olisi toivonut näkevän enemmän.
 
Vastaus: Hyrule Warriors

Jos sitä karttaa täytyy tihrustaa niin telkkari on liian pieni tai istut liian kaukana:cool: Minulla on 32" ruutu ja etäisyyttä 2 metriä ja hyvin näkyy.

Joo, sohva on kyllä hiukan liian kaukana eikä säkkituoli ollut tuolloin käytettävissä :) Kartassa kuitenkin mättää se hahmon suunnan ilmoittaminen, joka sekoittaa paikoin muutenkin huonolla suuntavaistolla varustetun meikäläisen.
 
Ylös Bottom