Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Iältään varttuneemmat eli yli 30-vuotiaat pelaajat

Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Juuri nyt on ikää 30v. 14.1 oli syntymäpäivä. Aktiivisesti pelailen lähinnä urheilupelejä. Myös kaikki MGS:t Nintendo 8bit lähtien ollut suosikkeja tähän päivään asti.
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Ei sweet jesus (!) ku itellä ikää (vasta) 28v. ja monasti saa selittää pään aukojille jotka nauraa että eikö mies kasva peleistä irti, niin että sitähän tuntee melkein itsensä ensiaskeleitaan ottavaksi ankanpojaksi täällä itseään kauemmin kampea vinguttaneiden keskellä :D :D
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Ei sweet jesus (!) ku itellä ikää (vasta) 28v. ja monasti saa selittää pään aukojille jotka nauraa että eikö mies kasva peleistä irti, niin että sitähän tuntee melkein itsensä ensiaskeleitaan ottavaksi ankanpojaksi täällä itseään kauemmin kampea vinguttaneiden keskellä :D :D

Monet mieltää pelaajaan finninaamaiseksi teiniksi. Totuus on aivan toinen, näin ainakin itse olen todennut. FCD:n riveissä keski-ikä on siinä 26-29v :)
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

-73.
Colin McRae Dirt ahkerasti nettipelinä, GTA IV joskus kun on enemmän aikaa.
GT 5 prologue jäänyt vähemmälle kun tuntuu että trattis ratin jotta pääsis
oikeen tunnelmaan.
Rattia en osta ennenkun oon saanu saunarempan tehtyä.

Ei huvita keskittyä moneen peliin samaan aikaan kun sit
ei pärjää niissä missään.
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Tossa 30v ja 40v välimaastossa mennään täällä(kin). Mulla pelit ovat tulleet "takaisin" oikein kunnolla (meinaan, että väliin on mahtunut aikoja jolloin pelasin selkeästi vähemmän), varsinkin kun kaikki konsolit löytyy ja pelaan pelejä niistä riippumatta. Konsoliväännöt jätetään lapsille ja amatööreille. ;)

Tuskin pelaamista koskaan täysin jätän, vaikka toki elämässä on paljon muutakin. Nettipelaamisen olen jättänyt suosiolla melkein pois (ainakin "tuntemattomien" seurassa). Sen verran ajan kanssa saa puljata, että mielummin otan aina uuden yksinpelikampanjan tms työn alle. Mulle merkkaa tavallaan eniten se, kuinka monta peliä olen "pelannut läpi", ei niinkään trophyt (vaikka arvostan kyllä pelaajia jotka niitä keräävät - eivät ne ole aina kovin helppoja) ja nettipelisijoitukset. ;)
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Juuri viime kuussa tuli täyteen 30v. Ja tällä hetkellä pelatuin pelini on Skate 2 :)
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Tammikuussa tuli vaadittava kriteeri täyteen tähän ryhmään....
Pelailut oon comondore 64 ajoista asti, ja edelleen ne jaksaa kiehtoa.
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

32:sta tikkaa piakkoin ja vanhatkin nes ja md on edelleen käytössä pleikan ohessa :cool:
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Viime kuussa tuli 30v täyteen täälläkin. Pelailut alkoivat joskus 80-luvun puolivälissä sellaisilla helmillä kuin Bombjack, Commando ja Airwolf sekä tietysti Up n' Down :)
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Täällä on vasta puolet tarvittavasta määrästä kasasta.
Mutta hyvin on tähän asti pystynyt pelaamaan, eikä ole pelattava loppunut kesken.
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Eikös tämä kannattaisi siirtää tuonne yhteiset-osioon? Innolla odotan että pääsen vastaamaan tähän kysymykseen sen asian tiimoilta, eli n. kolmen vuoden päästä. :cool:
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Kyseessä on monella myös haku ikätovereista peliseuraksi. Paras vain pitää ketju täällä, minne se on haluttu tehdä.
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

No prrrkle, hyvä et muitakin " äijiä" löytyy täältä! 39 lasissa, pelailtu varmaan jostain 70-80 luvun vaihteesta, jolloin enismmäinen TV-pelilaite ilmestyi. Siis jossa oli legendaarinen tennis: Kaksi viivaa kentän molemissa päissä ja neliö "pallo" jota mäiskittiin tuntikausia.. :D
Sit tuli Spectrum, vic20, commodore64, Mattel videopelit yms.. :cool:
Eikä loppua näy... :D
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Itsekkin ihmetellyt mualiman menoa pitkään:
Salora Fellow:lla alkoi joskus '82, sitten jatkettiin Salora Managerilla sekä "Super" tietsikalla eli Commodore Vic20:lla... Stix oli/on umpirautaa...:cool:

Mualiman paras peli ewö! ;)
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Eikös tämä kannattaisi siirtää tuonne yhteiset-osioon? Innolla odotan että pääsen vastaamaan tähän kysymykseen sen asian tiimoilta, eli n. kolmen vuoden päästä. :cool:

Osta Hinska se plege. Ni päästään kyykyttää sua. ;)
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Osta Hinska se plege. Ni päästään kyykyttää sua. ;)

3 Vuoden päästä ;). Nojuu, kyllähän tässä taas tuli huomattua se että ikää on. Menin eilen 21.00 nukkuun ja heräsin tänään 8.30. Vähä mukamas työviikko väsytti. Tänään sitten pelaamista kaljaamista jäkistä jaja ööh valvomista.
 
Ylös Bottom