Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Iältään varttuneemmat eli yli 30-vuotiaat pelaajat

Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

-75 on tullut synnyttyä ja pelailen satunnaisesti... Enemmänkin tykkään ostaa ja kokeilla eri pelejä kun pelata niitä pitkäjänteisesti, kahelia :D

Tuo on muuten tuttua mullekin. Kunnes tajusin että jos mulla on esim vain 2 peliä hyllyssä, niin tulee pelattua paljon ahkerammin niitä pelejä. Sitten jos on 10, niin ei osaa päättää mitä pelaa eikä niistä mitään tule sitten pelattua läpi tai kunnolla. Tämä ongelma kärjistyi muinoin kun oli modattu ykkösboxi ja kovolla 70 peliä enkä koskaan "jaksanut" pelata :D
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Tuo on muuten tuttua mullekin. Kunnes tajusin että jos mulla on esim vain 2 peliä hyllyssä, niin tulee pelattua paljon ahkerammin niitä pelejä. Sitten jos on 10, niin ei osaa päättää mitä pelaa eikä niistä mitään tule sitten pelattua läpi tai kunnolla. Tämä ongelma kärjistyi muinoin kun oli modattu ykkösboxi ja kovolla 70 peliä enkä koskaan "jaksanut" pelata :D
heh heh kohtalon tovereita... :D
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

-66 syntynyt äijänköriläs. Ensimmäinen "pelikone" oli muistaakseni 70-luvun lopulta Atarin tennispeli:p. Sen jälkeen pitikin odotella tietokoneaikaa jolloin tuli kuvioihin Doom ja Quake.
Nyt odotellaan joulupukkia että tois lapsille PS3:sen:rolleyes:.
Odottavan aika on pitkä......
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

30v tuli täälläkin alkusyksystä täyteen. Edelleen paras pelikokemus ikinä on Monkey Island 1.

Tuo on muuten tuttua mullekin. Kunnes tajusin että jos mulla on esim vain 2 peliä hyllyssä, niin tulee pelattua paljon ahkerammin niitä pelejä. Sitten jos on 10, niin ei osaa päättää mitä pelaa eikä niistä mitään tule sitten pelattua läpi tai kunnolla.
Hah, toimin ihan samalla tavalla. Päätin just vähän aikaa sitten, etten osta uusia pelejä ennenkuin tuo julkaisusta lähtien hyllyssä ollut GTA4 on läpi :D
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

30v tuli täälläkin alkusyksystä täyteen. Edelleen paras pelikokemus ikinä on Monkey Island 1.


Hah, toimin ihan samalla tavalla. Päätin just vähän aikaa sitten, etten osta uusia pelejä ennenkuin tuo julkaisusta lähtien hyllyssä ollut GTA4 on läpi :D

Juu, GTA IV 26% pelattu :p. Sigusta näkyy mitä pelejä omistan ja noh Eternal Sonata jossain puolessa välin menossa, sitä jauhanut pari tuntia per viikonloppu joten 15h takana. Hyllystä löytyy 1 peli jota en ole edes ottanut muoveista (WSOP:BfB 08). Noh ehkä sitten joskus, jouluksi pitäisi tulla (joulumuori vähän vihjannut) FO3, joten olisi tärkeää saada tuo ES edes pelattua ennen sitä :D.

PSN peleistä eniten tuhlannut aikaa tuohon PQ: Return of the plaque lordiin. Saattanut 3h mennä yhdessä hujauksessa, US-Storesta löytyy, jopa hallitus pelaa sitä meillä...
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

-75 satunnaisesti gta4sta ja nhl09 tulee pelattua, PS3 on enemmin leffa käytössä
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

syntynyt olen 1976 eli 32 tällä hetkellä. Eka kone oli NES ja siitä eteenpäin kaikki muut paitsi atarin jagua ja lynx ja neo geo, uusimmista ei oo wiitä vielä. PS 3:lla katson paljon blu rauy leffoja, mutta pelejäkin pelaan aina välillä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Täällä mittarissa 41v eka konsoli sega megadrive 16b
Nykyään pelailen ps3 ja PC:llä.nyt menossa GTA4 ja Tiger08
joulupukki tuo meille little big planetin päästään muksujen kanssa porukalla pelaamaan.
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Nii eikös se suomalaisen pelaajan keski-ikä ollut 30 :D että varmaan niitä riittää

Itse olen ainakin pannut merkille, että pelaajien keski-ikä on noussut Playstasionin ja Xboxin vallattua markkinat ja tietokoneiden yleistyttyä. Hesarissa on muuten tälläinen uutinen aiheesta:

"Yhä useampi kolmikymppinen pelaa videopelejä"
http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Yhä+useampi+kolmikymppinen+pelaa+videopelejä/1135242055714

Itse en vielä kolmessakympissä ole, joten en häiritse teitä tämän enempää ;)
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Hauskaa tuossa Hesarin artikkelissa oli se "kolmekymppiset miehet ovat löytäneet videopelit" -lausahdus.

Eihän me niitä koskaan hukattukaan, höh.
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Juu, ennemminkin se on niin, että me 70-luvulla syntyneet Vic-20 / C64 / Amiga kasvatit olemme tulleet yli kolmekymppisiksi. Itse siis -75 syntynyt C-64 kasvatti ja entinen PC-mies. Ainoa, jonka vuoksi harkitsin aikoinaan konsolimieheksi ryhtymistä, oli Gran Turismo -sarja. Siirryin konsolimaailmaan kuitenkin vasta PS3:sen myötä, kun harkitsin HTPC:n laittoa. Laskeskeltua kustannuksia (HTPC > 1200, PS3 400) päädyin siis halvempaan.

Pelejä ei ole, kuin kaksi: GT5 ja Buzz. PSNetworkista olen myös pari peliä hankkinut ja niistä pokeri on viime aikoina ollut enemmän päällä. Mediatoistimen virkaa tuo lähinnä hoitaa.
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Hauskaa tuossa Hesarin artikkelissa oli se "kolmekymppiset miehet ovat löytäneet videopelit" -lausahdus.

Eihän me niitä koskaan hukattukaan, höh.

Niin, huono sanavalinta johon kaltaiseni kyyninen saivartelija tarttuu heti, pyytää @postitse kyseistä toimittajaa lopettamaan ammattinsa ja alkamaan leipuriksi. :D
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Niin, huono sanavalinta johon kaltaiseni kyyninen saivartelija tarttuu heti, pyytää @postitse kyseistä toimittajaa lopettamaan ammattinsa ja alkamaan leipuriksi. :D

Kai vielä laitoit meiliin että ohjeita löytyy DSn Cooking Mama pelistä :p. Tuntuu kyllä oudolta tuo löytäminen, ei mulla konsolipelaaminen ole milloinkaan ollut kadoksissa. Mattelin Intellivisionista se alkoi -> NES-> Atari Lynx II -> PSOne-> PS2 -> PS3.

Hyllyssä pölyltä suojassa vanhenee WII myös sekä laatikossa on vielä 4 viikkoa sitten Pelijumin tarjouksella (PS2+5 peliä+99.90e) hommattu 60gb X360. Ehkäpä tuon Lootan avaan jo jouluvapailla, kenties tai sitten en. DS Lite löytyy myös ahkerassa käytössäkin toki.
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

JEEESSSSS
Mä en olekkaan poikkeeva
Voin siis hyvällä omallatunnolla lopettaa sen kallonkutistajalla käynnin
(Muijan mielestä yli kolmikymppiset EI PELAA videopelejä) :D

Mulla kans naisystävä sanoi että videopelit on 7-vuotiaille. :D Vastasin siteeraamalla tilt.tv:n esitämää tutkimustulosta jonka mukaan keskimääräinen (suomalainen?) pelaaja on 30-vuotias mies. Ja ollaanhan me miehet tietyssä mielessä ikuisia pikkupoikia, biologinen ikä kasvaa mutta mieli pysyy nuorena. :)

Edit: Ikääntymisen (ja useamman vuoden pelitauon) kyllä huomaa, ku nää nopeat FPS:t (Unreal Tournament 3 yms.) tuntuu botteja vastaan jo helpoimmallakin vaikeusaseella liian nopeilta ja henki lähtee vähän väliä. Mut varmaan helpottuu kuhan tatin käyttöön taas tottuu. Enemmän mulle toimii CoD4, jossa pystyy etenemään hitaamminkin, taktikoimaan ja käyttämään maastoa suojautumiseen yms...

Mut kyl se söi aikoinaan miestä kun muutaman vuoden takaisen naisystävän 6-vuotias poika pyöritti meikää (silloin 33, nyt 38) Colin McRae:ssa PS1:llä miten tahtoi. No, minkä nopeudessa ja reflekseissä nuoremmilleen häviää, sen peliälyllä ja elämänkokemuksellaan voittaa... :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Mulla kans naisystävä sanoi että videopelit on 7-vuotiaille. :D Vastasin siteeraamalla tilt.tv:n esitämää tutkimustulosta jonka mukaan keskimääräinen (suomalainen?) pelaajan on 30-vuotias mies. Ja ollaanhan me miehet tietyssä mielessä ikuisia pikkupoikia, biologinen ikä kasvaa mutta mieli pysyy nuorena. :)

Niin ja eihän ne 7v kersat saa edes pelata näitä aikuisten K18-pelejä :rolleyes:
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

30v. ja pelaan aktiivisesti, hyllystä löytyy xbox 360 ja PS3, Wiikin oli mutta ei sitä aikuinen jaksa pelata kun hönössä kavereitten kanssa --->myyntiin.

360:lle löytyy n.20 peliä, ps3 tuli vasta hankittua ja siihen on vasta 5 peliä. Rallipenkki ja kunnon ratti tietysti löytyy... :D
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Eläkeukko 63v. Paljon tulee pelattua ajopelejä ja pum-pum juttuja (GT5 prolo/CoD4). Hyvin pysyy vielä nuorempien tahdissa. Monasti jopa kärkisijoilla.:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom