Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ikariam - Selainpeli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Requn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ikariam - Selainpeli

Työhän olette toisella puolen maailmaa :(

Jos valtakuntanne ja liittonne lähtee laajenemaan suuntaan Dacios [29:73], niin täältä löytyy joukoille ystävälliset satamat ja kasvuresurssit...

Nyt pykään marmoria, huomenna autiolle saarelle viiniä viljelemään... Sitten rikkiä tai kristallia. Riippuen panostanko kehittymiseen vai sotimiseen... Ehkä sotimiseen ja sotilaisiin, niin on oma selkä turvattu...

Voisin liittyä liittoon kunhan saan tuon lähetystön tehtyä. Alan 5h päästä kehittämään tuota vierasta kulttuuria ja siinä menee vuorokauden verran, eli ylihuomenna voin liittyä. Oon aika lähelläkin Requnia ja Rixaa, 26:47 on mun saaren koordinaatit.

Meitsilla menee sellaset 8h "vieraiden kulttuurien" valmistumiseen. Sit pitää viel pykää lähetystö ja päivittää sitä muutama leveli. Ilmottelen tänne vaik ku alkaa lähetystö olee pystyssä...

Aamulla 7.35 pyöreesti alan rakentaa lähetystöä, 8h menee tohon vieraisiin kulttuureihin. Pikkuhiljaa pääsen kasaan toista kylää, ehkäpä huomenna illal tai ti aamulla :).

Saisin lähetystön täksi illaksi tasolle 3, mutta ajattelin et tekisin sen vast huomen tolle 3 tasolle.

Kenellä kaikilla ois mahdollisuus saada lähetystö täksi illaksi pystyyn?

Meikän lähetystö on valmis. Tarviikos muun kuin liittouman perustajan saada se "heti" 3 tasolle? 6k Puuttuu vielä rahaa toisesta kaupungista.

Meikän lähetystö on valmis. Tarviikos muun kuin liittouman perustajan saada se "heti" 3 tasolle? 6k Puuttuu vielä rahaa toisesta kaupungista.

Ei tarvi, ainoastaan liittouman perustaja tarvii sen tasolle 3. :)

Nyt on lähetystö menossa tasolle 3, valmistuu noin klo 17.45
Mikä olisi hyvä nimi Kfin-pelureiden liitolle?

Ootellaan muittenkin kommentteja kun ei tuolla ns hengenhätä ole perustamisessa.
Nimessä siis pitää :cool: olla tuo KFIN, mutta mitä muuta? Pari mieleen tullutta:

* KFINmaa
* KFINutopia
* KFINvaltio
* KFINvillipohjola (mahtuuko edes)?

Emmätiä, työaika loppuu keksikää parempia :D.

Kutsut laitettu Rixa:lle, rantapallolle ja Hottarille.

Jos on muita halukkaita niin kirjoittakoon tänne tai PM Ikariamissa mulle.

Eeh klikkaan tuota "Hyväksy" tulee seuraavaa :confused:
---
tee Sotilasliiton perustaminen pelaajan Nikle kanssa
(Tämän sopimuksen hyväksyminen maksaa sinulle 4 diplomaattista vaikutusvaltaa)
Hyväksy
Kiellä
---
Vastaanottaja: _Crew_
Aihe: Allianz Militärabkmmen Kaupunkiin Hikivuori annehmen
Viesti

8,000 merkkiä jäljellä.
---
Klikkaan "lähetä" -> Virhe(et):
* Et ole vielä keksinyt tätä asiaa, joten et voi myöskään hyväksyä tarjousta.

Mistähän sais 4. pojon?
Diplomatiapisteet: 3

Edit: Apua osiostahan se löytyi...

"Lähes kaikkiin sopimuksiin tarvitaan diplomatiapisteitä. Pisteitä saat kun rakennat tai laajennat lähetystöäsi. Saat jokaisesta lähetystöstäsi lähetystön tason + 2 diplomatiapistettä."

Lähetystö siis 2 tasolle, menee joku 170 puuta ja 41 marmoria. 100 min ja uusi yritys.

Aika jännää siinä mielessä, että liittouman perustamiseen vaaditaan 3 Diplomatiapistettä mutta siihen liittymiseen 4.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Laita liittymispyyntö liittoon, on ennenkin jotenki bugannu toi kutsuminen kuulemma.

Meitsillä on nyt 3 DP:tä käyttämättä, ni kyl sen pitäis onnistua.

Laita liittymispyyntö liittoon, on ennenkin jotenki bugannu toi kutsuminen kuulemma.

Meitsillä on nyt 3 DP:tä käyttämättä, ni kyl sen pitäis onnistua.

Haullapa ei löydy liittoumaa.
Ei edes siten että koitan käydä kaikki läpi.

Klikkaa mun profiiliin. Sitäkautta liitto pitäs löytyy.

Sieltähän se löytyi mutta liittyä ei pysty. Noh venaan hetkosen että saan ton 4 pojon, tulee alle tunnissa sitten testaan uusiksi.

Edit: Ehdin hieman testata ennenkuin yhteys serveriin katosi. Näyttäis ainakin meikäläisen kirjautuminen epäonnistuvan kun ei maailmaa pysty valitsemaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mä voisin kans tulla sit siihen liittoon kun saan lähetystön. Ilmoittelen sitten kun se on valmis.

Jees, laita mun (Nick: Nikle) profiilin kautta liittoon hakemus ni hyväksyn sut mukaan. :)

Rixa, nyt oot liitossa.

Hyvä niin. Mäen pääse kirjautumaan sisään, ei sillä. Nyt ei tarvi hetkeen tehdä mitään, rahaa vaan odotella.

Ilmoittakaa minulle jos joku teistä on halukas ottamaan jonkun tittelin liiton sisällä. :)

vapaat virat ovat:
  • Diplomaatti
  • Kenraali
  • Sisäministeri

Ylös Bottom