Illan elokuvat

J. Pikkarainen

KonsoliFIN Alumni
Vastaus: Illan elokuvat

Tulee vähän myöhäisellä muistutuksella, mutta vartin päästä (22:45) Iso-Arskan legendaaristakin legendaarisempi True Lies kolmoselta.

J. Pikkarainen

KonsoliFIN Alumni

Yle Teemalta tulee tänään 23:45 varsin mielenkiintoinen katsaus elokuvien (piilo)vaikutuksista psykoanalyysin kautta. Voin melkein luvata ettette ole katsoneet elokuvia samojen linssien lävitse kuin dokkarin juontava filosofi Slavoj Zizek. Ohjelman kaksi jälkimmäistä osaa nähdään tulevina sunnuntaina.

Teema 23:45 - Elokuvan kätketty kieli (The Pervert's Guide to Cinema)

Erittäin mielenkiintoisia analyyseja, kannattaa ehdottomasti tutustua.
Leffojen katselukokemukset muuttuvat kummasti.

Nämä ovat ihan hyviä ehdokkaita :) Oli siellä muitakin, mutta en itse halua katsoa.

Nelonen Pe 04.05.2012 klo: 21.00
Kuka sanoo tahdon?

MTV3 Pe 04.05.2012 klo: 22.40
White Noise

TV5 Pe 04.05.2012 klo: 23.00
Crank 2: High Voltage

Fabre#4

Well-Known Member
Tänä iltana Neloselta klo 22:30 Star Wars Episodi V: Imperiumin Vastaisku.

Kyseessähän on elokuvien klassikko, joka sisältää erään elokuvamaailman suurimmista "juonipaljastuksista", joka oli aikanaan jopa niin suuri, että itse kyseisen kohtauksen näyttelijöillekin se paljastettiin vain hetkiä ennen kyseisen kohtauksen kuvaamista. Kaikkihan elokuvan ovat varmasti nähneet(tai ainakin jokaisen pitäisi olla se nähnyt!), mutta laitetaan nyt muistutus ja mainostus.

Itse joutunen katsomaan illalla BluRay-version, koska en viitsi noin myöhään odotella leffan alkua, kun sieltä tulee jotain Cheek-sontaa klo 21, jolloin normaalisti nelonen on perjantaisin nuo Star Warsit näyttänyt.

Fabre#4

Well-Known Member
Jos Red Dead Redemption 2:n pelaamiselta vielä länkkärit kutkuttavat, niin tänään illalla klo 21 Herolta tulee länkkäriklassikko Huuliharppukostaja.

Fabre#4

Well-Known Member
Michael Douglasin fanina suosittelen tämäniltaista kutosen elokuvaa The Game - Oletko valmis peliin?, joka alkaa klo 21. Erittäin hyvä pätkä, jopa ehkä klassikko, vuodelta 1997.

Ylös Bottom