Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Illan elokuvat

Subilta illalla klo 21 Tears Of The Sun, jota suosittelen suuresti. Bruce Willis pääosassa esittää kommandoryhmän johtajaa, jonka tehtävänä on pelastaa Nigerian sota-alueelta amerikkalainen lääkäri, mutta mutkia tulee matkaan, kun sodan jalkoihin jääneitä sivullisiakin kohdataan. Totellako ylempien upseerien käskyjä, vai antaako kolkuttavan omantunnon vaikuttaa, kuinka tilanne kehittyy?

 
Kutoselta tänään klo 21 yksi Arskan parhaista leffoista eli Total Recall. Onhan tuo tullut nähtyä pariin kertaan ennenkin, mutta on se vaan silti hyvä ja hauska! Tämä alkuperäinen on paljon parempi kuin se uusioversio, vaikka siinä onkin mukana Kate Beckinsale.

 
Kutoselta tänään klo 21 yksi Arskan parhaista leffoista eli Total Recall. Onhan tuo tullut nähtyä pariin kertaan ennenkin, mutta on se vaan silti hyvä ja hauska! Tämä alkuperäinen on paljon parempi kuin se uusioversio, vaikka siinä onkin mukana Kate Beckinsale.
Kate Beckinsale oli ainut hyvä asia tuossa uusioversiossa :)
 
Hacksaw Ridge - Aseeton Sotilas kertoo alikersantti Desmond Dossin tarinan Toisesta Maailmansodasta Okinawalta 1945. Aseistakieltäytyjä, mutta lääkintämiehenä USAn joukoissa toiminut sotilas pelasti vihollistulen keskeltä 12 tunnin aikana 75 sotilasta. Hän on ensimmäinen aseistakieltäytyjä, jolle on myönnetty USAn armeijan korkein tunnustus, Medal Of Honor.

Elokuva tulee tänään Neloselta klo 21. Olen nähnyt sen kerran aikaisemminkin ja voin todella suositella sitä. Koskettava tositarina sodan kauhuista ja uhrautumisesta muiden eteen.

 
Olemme jälleen saavuttaneet sen pisteen kesässä, että Nelonen aloittaa 007-elokuvien esittämisen. Tänään aloitetaan sarjan ensimmäisellä elokuvalla Salainen agentti 007 ja Tohtori No. Tällä viikolla Nelonen näyttää 007-leffoja keskiviikkoon asti.
 
Tänä iltana olisi näköjään Suomen tv-ensi-illassa tuo Assassin's Creed. Subilta klo 21.

Onko foorumin porukka tuota nähnyt? Kannattaako tuohon aikaa kuluttaa, vai onko ihan täyttä höttöä?
 
Tänä iltana olisi näköjään Suomen tv-ensi-illassa tuo Assassin's Creed. Subilta klo 21.

Onko foorumin porukka tuota nähnyt? Kannattaako tuohon aikaa kuluttaa, vai onko ihan täyttä höttöä?
Sehän ratkaisee, että mihin muuhun voisi tuolloin aikaansa kuluttaa. Jos vaihtoehtona on näin hienosti sanottuna vaikkapa lannan lapioiminen, niin sitten tuota voi kyllä suositella.;)
 
Tänä iltana olisi näköjään Suomen tv-ensi-illassa tuo Assassin's Creed. Subilta klo 21.

Onko foorumin porukka tuota nähnyt? Kannattaako tuohon aikaa kuluttaa, vai onko ihan täyttä höttöä?
Justiinsa kattelen tuota Netflixistä ja ei tätä kyllä viitsi suositella kenellekkään.

Mielummin vaikka TV5 kanavalta klo 21 tuleva The Mummy (Tom Cruise) jos sitä ei ole nähnyt, vaikka ei sekään mikään mestariteos ollut.
 
Minusta Assanssin's Creed oli ihan ok toimintaleffa. En pettynyt ollenkaan, koska en siltä odottanutkaan mitään erityistä.
 
Tänä iltana olisi näköjään Suomen tv-ensi-illassa tuo Assassin's Creed. Subilta klo 21.

Onko foorumin porukka tuota nähnyt? Kannattaako tuohon aikaa kuluttaa, vai onko ihan täyttä höttöä?

Vastaanpa minäkin, että ei tuota kyllä kovin paljoa suositella voi. Elokuvaan ammennettu paljon AC-pelisarjasta, mutta eipä niistä paljoa aikaiseksi saada. Ja jos ei peleistä paljoa tiedä, niin jos heti alussa näkyvä tekstiseinä saa ihmettelemään, että mistä ihmeen eteerisen omenan perässä tässä oikein juostaan. Arvionkin taisin aikoinaan raapustaa, kahdella tähdellä varustetun sellaisen.
 
Tänään Arnold Schwarzeneggerin Eraser - suojelija klo 21 Subilta.
 
Kyllähän tuo Eraser eittämättä kuuluu Arskan parhaisiin pätkiin. Olin toki nähnyt tuon pari kertaa aikaisemminkin, mutta edellisestä kerrasta oli sen verran kauan aikaa, että mukava tuo oli taas katsoa uudestaan, vaikka pääpiirteittäin tuon muistinkin. Jotenkin olen aina viihtynyt Arskan leffojen parissa hyvin. Sopiva sekoitus toimintaa ja osuvia one liner-vitsejä.

Toki tuo muukin näyttelijöiden pääkatras tuossa leffassa painaa paljon. James Caan, Robert Pastorelli, James Coburn, James Cromwell ja Vanessa Williams on laadukas kattaus näyttelijöitä tärkeisiin sivuosiin.
 
Kyllähän tuo Eraser eittämättä kuuluu Arskan parhaisiin pätkiin. Olin toki nähnyt tuon pari kertaa aikaisemminkin, mutta edellisestä kerrasta oli sen verran kauan aikaa, että mukava tuo oli taas katsoa uudestaan, vaikka pääpiirteittäin tuon muistinkin. Jotenkin olen aina viihtynyt Arskan leffojen parissa hyvin. Sopiva sekoitus toimintaa ja osuvia one liner-vitsejä.

Toki tuo muukin näyttelijöiden pääkatras tuossa leffassa painaa paljon. James Caan, Robert Pastorelli, James Coburn, James Cromwell ja Vanessa Williams on laadukas kattaus näyttelijöitä tärkeisiin sivuosiin.
Aika rohkea nosto. Siis että Eraser on Arskan parhaita pätkiä.

Minä kun nostaisin kärkisijoille Terminator 1 ja 2, Predator, Commando, True Lies, Total Recall. Ehkä jopa Last Action Hero ja Running Man.

Eraser, End of Days, 6th day, Collateral Damage jne. on aina ollut ainakin itselle vähän sellaista B korin tavaraa.

Uudemmista Arskan pätkistä olin ihan positiivisesti yllättynyt Sabotagesta, vaikka se ei mikään ihmeellinen ollutkaan ja Maggien haluaisin nähdä.
 
Aika rohkea nosto. Siis että Eraser on Arskan parhaita pätkiä.

Minä kun nostaisin kärkisijoille Terminator 1 ja 2, Predator, Commando, True Lies, Total Recall. Ehkä jopa Last Action Hero ja Running Man.

Eraser, End of Days, 6th day, Collateral Damage jne. on aina ollut ainakin itselle vähän sellaista B korin tavaraa.

Uudemmista Arskan pätkistä olin ihan positiivisesti yllättynyt Sabotagesta, vaikka se ei mikään ihmeellinen ollutkaan ja Maggien haluaisin nähdä.

Sanoinkin, että parhaita, ei paras. Toki laitan Terminaattorit, Total Recallin, True Liesin ja Last Action Heron Eraserin yläpuolelle, mutta omissa papereissa Eraser tulee siinä seuraavassa ryhmässä noiden jälkeen. Olen vaan aina viihtynyt Eraserin parissa, kun olen sen katsonut.
 
Aika rohkea nosto. Siis että Eraser on Arskan parhaita pätkiä.

Minä kun nostaisin kärkisijoille Terminator 1 ja 2, Predator, Commando, True Lies, Total Recall. Ehkä jopa Last Action Hero ja Running Man.

Eraser, End of Days, 6th day, Collateral Damage jne. on aina ollut ainakin itselle vähän sellaista B korin tavaraa.

Uudemmista Arskan pätkistä olin ihan positiivisesti yllättynyt Sabotagesta, vaikka se ei mikään ihmeellinen ollutkaan ja Maggien haluaisin nähdä.
Jos löytyy Viaplay, niin siellä on Maggie.

Tuli paljon leffoja lisää tuonne Viaplayyn, kun yhdistyi Elisa Viihteen kanssa.
 
Subilta tänään Renny Harlinin ohjaama The Long Kiss Goodnight vuodelta 1996. Pääosissa Geena Davis ja Samuel L Jackson ja musiikkiraidassa kuullaan mm. Carlos Santanaa. Suurin osa varmaan nähnytkin tämän jo, mutta klassikoksi tuon voisi silti lokeroida.

 
Subilta tänään Renny Harlinin ohjaama The Long Kiss Goodnight vuodelta 1996. Pääosissa Geena Davis ja Samuel L Jackson ja musiikkiraidassa kuullaan mm. Carlos Santanaa. Suurin osa varmaan nähnytkin tämän jo, mutta klassikoksi tuon voisi silti lokeroida.



Loistava klassikko ja suosittelen kyllä kaikille action sankareille.
 
Ylös Bottom