Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ilmainen peli!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jonips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ilmainen peli!!!

Nisupulla sanoi:
Tosin joudut luovuttamaan pankkikortin numeron ja tilauksen lopettaminen ei onnistu kotimaisilla vaan joudut turvautumaan lontoon murteeseen puhelimessa.

Eikös se tilauksen lopetus onnistu liven valikosta käsin?
 
Vastaus: Ilmainen peli!!!

jos oon nyt liveä laittamassa, ni kannattaako ottaa tää
tarjous vai ostaa live starter kit?
 
Vastaus: Ilmainen peli!!!

-mic- sanoi:
jos oon nyt liveä laittamassa, ni kannattaako ottaa tää
tarjous vai ostaa live starter kit?
Eiköhän siinä pidä ensin hankkia se starter kit, ja kun sen on ottanut käyttöön (rekisteröinyt) niin sitten tunkemaan tietojaan tuonne sivuille.

Pelin toimituksessa saattaa sitten kestää jonkin aikaa. Muistan itse odotelleeni vuosi sitten samankaltaisesta kampanjasta valitsemaani Ninja Gaidenia hyvän aikaa ja ehdin jo luulla ettei koko peli ole tulossa lainkaan.

edit. Löytyi säännöistä: "Kaikki pelit toimitetaan syyskuussa. Osallistuja voi lähettää sähköpostia osoitteeseen xboxwins@microsoft.com, mikäli hän ei ole saanut peliään 31 lokakuuta 2005 mennessä."

Eli hetken saa peliään tosiaan odottaa... :)
 
Vastaus: Ilmainen peli!!!

-mic- sanoi:
jos oon nyt liveä laittamassa, ni kannattaako ottaa tää
tarjous vai ostaa live starter kit?

Tää tarjoushan koskee nimen omaan Live Starter Kitin hankkijoita.
 
Vastaus: Ilmainen peli!!!

Äh :o
Joo en o paljo ottanu asiasta selvää. Miettiny vaan liven laittamista.
Mut kiitti tiedoista. Nyt taas paljo viisaampi..
 
Vastaus: Ilmainen peli!!!

mahdankohan minäkin saada sen ilmaisen pelin vaikka jatkan uudella starter kitillä vanhaa gamertagia?

tuollahan vaan lukee että täytyy ostaa startek kit :rolleyes:
 
Vastaus: Ilmainen peli!!!

Nisupulla sanoi:
tilauksen lopettaminen ei onnistu kotimaisilla vaan joudut turvautumaan lontoon murteeseen puhelimessa.

Eikös se nyt jo toimi Suomeksi? Joku näin mielestäni jossakin kirjotti ja suomeksi piti alkaa saamaankin tuota palvelua.
 
Vastaus: Ilmainen peli!!!

XShava sanoi:
Eikös se nyt jo toimi Suomeksi? Joku näin mielestäni jossakin kirjotti ja suomeksi piti alkaa saamaankin tuota palvelua.

Edelleen ainoastaan englanniksi tai ruotsiksi.

Xbox Live verkkopeli-palvelun myyntipakkauksen sisällä on ohjeet suomen kielellä. Puhelimitse toimivassa kansainvälisessä tukipalvelussa sen sijaan ei ole vielä suomenkielistä palvelua, palvelua tarjotaan mm. englannin- ja ruotsinkielellä. Esimerkiksi Live tileihin liittyvissä ongelmissa palvelunumerosta 0800 1 19424 saat apua englannin- tai ruotsinkielellä.
 
Vastaus: Ilmainen peli!!!

Samaa kysyn minäkin mitä pelle, elikkä jos olen jatkanut tilaustani 12:sta kuukaudella niin saako siltikin sen pelin?
 
Vastaus: Ilmainen peli!!!

Tämähän pitää hyödyntää, Live käyttämättömänä vielä ja konsolin hommaan huomenna. Kiitos vinkistä.
 
Vastaus: Ilmainen peli!!!

Minä olen ymmärtänyt että jos en koske liven asetuksiin se jatkuu vielä marraskuun jälkeen 12kk lisää? Saisikos silloin sen pelin? :o
 
Vastaus: Ilmainen peli!!!

Morred sanoi:
Minä olen ymmärtänyt että jos en koske liven asetuksiin se jatkuu vielä marraskuun jälkeen 12kk lisää? Saisikos silloin sen pelin? :o

et koska silloinhan se jatkuu automaattisesti sen 12kk.
tuo tarjous vaatii että ostaa starter kitin, ja muutenkin se on halvempaa.
play.com myy starter kittejä 43e kun taas jos antaa liven jatkua automaattisesti niin se maksaa 59e/ vuosi.
ja uuden starter ktiin mukanahan tulee vielä headset jonka voi myydä vaikka 10 eurolla
:)
 
Vastaus: Ilmainen peli!!!

Hemmetti nyt kaduttaa että maksoin 59e tuosta uudesta 12kk:n tilauksesta. Tuoltahan olisi saanut puoleen hintaan tuon starter kitin ja vielä headsetin siihen kaupan päälle. :mad:
 
Vastaus: Ilmainen peli!!!

Pakkohan tuo Forza on hankkia, mitenkäs tämä siis tehdään? Ensin boxin kautta suljetaan live, sitten ostetaan marketista uus starter kitti? Asennetaan, rekisteröidytään xboxin sivulle ja peli tulee perässä?
 
Vastaus: Ilmainen peli!!!

Onko tässä nyt pakko ostaa uusi Starter Kit? Siis itselläni on jo yli vuoden vanha Starter Kit, mutta Live Account ollut suljettuna puolisen vuotta.
Vai tuliko tuon Starter Kitin mukana joku koodi, joka pitää syöttää rekisteröityessä tjsp...?
 
Ylös Bottom