Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ilmaisia Wiimote "kortsuja"?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eejapar
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ilmaisia Wiimote "kortsuja"?

katos prkl niin arvelinkin että joku varmaan on asiasta puhunut :)

kiitoksia linkistä, pistän heti tilaukseen muutaman :D

ketjun voi vaikka lukita :P
 
Vastaus: Ilmaisia Wiimote "kortsuja"?

Parempi varmaan pitää tämä ketju elossa, niin porukka löytää tämänkin infon paremmin. Ekaan viestiin vois vaikka lisätä linkin sinne tilaussivulle.

Mutta, onko joku vielä saanut näitä suojia? Miltä vaikuttavat, tekeekö niillä mitään?
 
Vastaus: Ilmaisia Wiimote "kortsuja"?

Tänään tuli yksi vaikka tilasin neljä. Mahtaako ne lähettää noita yksi kerrallaan? Hyvältä ja laadukkalta tuo tuntuu kourassa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ilmaisia Wiimote "kortsuja"?

Ihan jees nuo "kortsut" mutta ei oikein tahdo soveltua käytettäväksi tuon NYKO:n lataus aseman kanssa. tänään tuli kaksin kappalein. Testattu on ja hyväksi todettu mutta ei aina jaksais vedellä edestakaisin kun ohjainta latailee...
 
Vastaus: Ilmaisia Wiimote "kortsuja"?

mikaju sanoi:
Tänään tuli yksi vaikka tilasin neljä. Mahtaako ne lähettää noita yksi kerrallaan? Hyvältä ja laadukkalta tuo tuntuu kourassa.

Mulle ainakin pärähti kaikki neljä samaan aikaan. Wiimote tuntuu kädessä nyt paljon paremmalta. Pelikäytössä en ole testannut.
 
Vastaus: Ilmaisia Wiimote "kortsuja"?

Eipä ole suojia näkynyt, vaikka muistaakseni tilasin samana päivänä kun tilaussivu aukesi.

Tuonne tilaussivulle on lisätty näköjään tälläinen teksti:
Nintendo Eurooppa saattaa myös halutessaan pyytää, että tilaaja todistaa esim. ostotositteella omistavansa yhtä monta ohjainta kuin on pyytänyt suojakoteloita.
Ilmeisesti aika moni on pistänyt neljä suojaa tilaukseen, vaikka ohjaimia olisi vähemmän. Itse tilasin vain kaksi suojaa, kun empä keksi mitä niillä ylimääräisillä edes tekisi. Suojat ilmeisesti sisällytetään jatkossa suoraan uusien ohjaimien paketteihin.
 
Vastaus: Ilmaisia Wiimote "kortsuja"?

Eikös siellä lukenut kun tilauksen laitto että toimitukset alkaa loka-marraskuussa ja toimitusaika mahdollisesti jopa 6vko?

Omassa Wii paketissa tälläinen tuli mukana, pari päivää sitten tuli Wii tänne.
 
Vastaus: Ilmaisia Wiimote "kortsuja"?

Mulle on ainakin saapunut tilatut jo.
 
Vastaus: Ilmaisia Wiimote "kortsuja"?

Itse yritin tilata 2 suojaa, heti kun tilausmahdollisuudesta tiedotettiin. En koskaan saanut vahvistusviestiä mailiin, joten n. viikko sitten yritin uudelleen. Eipä vieläkään ole kuulunut vahvistusta. Loistavaa asiakaspalvelua.
 
Vastaus: Ilmaisia Wiimote "kortsuja"?

phanatic sanoi:
Itse yritin tilata 2 suojaa, heti kun tilausmahdollisuudesta tiedotettiin. En koskaan saanut vahvistusviestiä mailiin, joten n. viikko sitten yritin uudelleen. Eipä vieläkään ole kuulunut vahvistusta. Loistavaa asiakaspalvelua.
siinähän mainittiin, että tekniseen tukeen palautetta jos ei vahvistusta ala kuuluun ;)
 
Vastaus: Ilmaisia Wiimote "kortsuja"?

Ovatko porukat saaneet näitä? Ei ole itselle kuulunut, mutta en tosin tilannutkaan ekojen joukossa. Vahvistusviesti tuli melkein heti tilauksen jälkeen.
 
Vastaus: Ilmaisia Wiimote "kortsuja"?

Minä lähettelin viestiä Nintendolle seuraavalla viikolla siitä julkaisusta. Suojat 2kpl tulivat kapuloita suojaamaan tuossa reilut 2 viikkoa sitten.
 
Vastaus: Ilmaisia Wiimote "kortsuja"?

Legge sanoi:
Ovatko porukat saaneet näitä? Ei ole itselle kuulunut, mutta en tosin tilannutkaan ekojen joukossa. Vahvistusviesti tuli melkein heti tilauksen jälkeen.
29.10. tuli maili, jossa Jérémie Hallama Club Nintendosta vahvisti tilaukseni saapuneen perille. Sen jälkeen onkin ollut hiljaista.
 
Vastaus: Ilmaisia Wiimote "kortsuja"?

Itselleni ei tainnut edes tulla vahvistusta, eikä suojia, pitäisi varmaan uudestaan koittaa tilailla.
 
Vastaus: Ilmaisia Wiimote "kortsuja"?

Mulle tuli tilauksen tienoilla (1-2 viikkoa sitten) maili että "kortsut" tulee 1-2 viikkoa sen jälkeen kun ne niitä saa, mielenkiintosta sinänsä ettei niillä oo mitään aavistusta koska ne niitä saa, joten tolla 1-2 viikon tiedolla ei tee yhtikäs mitään. :rolleyes:
 
Vastaus: Ilmaisia Wiimote "kortsuja"?

Legge sanoi:
Ovatko porukat saaneet näitä? Ei ole itselle kuulunut, mutta en tosin tilannutkaan ekojen joukossa. Vahvistusviesti tuli melkein heti tilauksen jälkeen.

Tänne tuli n. kolme viikkoa sitten 2kpl näitä suojia. "Hyi hitto, ei näitä voi käyttää" alkureaktion jälkeen suojiin on jo tottunut ja eivätkä haittaa menoa, ovat vieläpä varsin hyödyllisiä meidän taloudessa, jossa reilu 1v pojanviikari pari kertaa tiputtanut wiimoten lattialle.
 
Ylös Bottom