Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Iloiset tapahtumat yms.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Lauantaina jo perinteeksi muodostunut Desperadojen Tallinnainvaasio. Juoni on selkeä: Muijat jää kotiin ja ukot lähtevät virkistäytymään ja naukkailemaan aimotannokset "kulttuuria":D

No viime viikon perjantaina oli astianpesukone kärähtänyt ja viikonlopun ajan piti käsin pestä astioita. Tänään oli sitten käynnyt korjaaja katsomassa mikä oli vika ja samalla korjannut sen. Aiheuttajana olivat murkut jotka olivat saanneet aikaan oikosulun.
Eli jos murkkuja on pesukoneessa (pesutilassa) niin älkää yllättykö jos kone pimahtaa.

Lauantaina jo perinteeksi muodostunut Desperadojen Tallinnainvaasio. Juoni on selkeä: Muijat jää kotiin ja ukot lähtevät virkistäytymään ja naukkailemaan aimotannokset "kulttuuria":D

Saat saman ohjeen minkä annoit minulle kun lähdin Lontooseen.

"Muista rasvata se voisarvi"

Mäleta õlitada sarvesaiad.

Täältäkin päin lähtee lauantaina minä + muutama amigo valloittamaan viinarantaa. Eiköhän jonkinlainen keitto saadaa tästäkin reissusta aikaiseksi.

(Kummi)täti heräsi kolmen viikon kooman jälkeen ja toisin kuin lääkärit ennustivat, ei hänestä tullut aivokuollutta. Puhe oli selvää ja jutut ihan järkeviä, muisti pelasi ja kaikki vaikutti ihan normaalilta. :)

Nyt on koiran viimeinen reissu hoidettu kunnialla loppuun. Meni niin kuin olin suunnitellut. Pelkäsin jo yöllä, että tuleeko musta Tanja Karpela.
Nyt saa olla useampi vuosi ennen kuin otan uuden kasvamaan. Sitten kun pääsen eläkkeelle.

Nyt on koiran viimeinen reissu hoidettu kunnialla loppuun. Meni niin kuin olin suunnitellut. Pelkäsin jo yöllä, että tuleeko musta Tanja Karpela.
Nyt saa olla useampi vuosi ennen kuin otan uuden kasvamaan. Sitten kun pääsen eläkkeelle.

Tiedä sitten, miksi kirjoitit iloisiin tapahtumiin, mutta otan osaa. Omasta metsästyskoirasta luopuminen olisi kyllä aika kova paikka tällaiselle kaltaiselleni tunteettomalle paskiaisellekin.

Kabanossi: Hienoa, että kävi näin! Saa uskomaan, etttä ehkäpä maailma ei olekaan niin julma paikka.

Nyt on koiran viimeinen reissu hoidettu kunnialla loppuun.

Just eilen vietiin viimeiselle matkalleen harmaa norjanhirvikoida. Ei enää vuosiin ollut metsäkoirana, vaan lähinnä äidin kanssa ja sen tukena/turvana. Kyllähän tuo kova pala oli, itelle ei niinkään hirveästi, vaan äidille ja kovin pahalta tuntui äidin puolesta. 15 vuotta ja olikohan 7kk vanha. Eli ihan hyvässä iässä kaikkineen. Alkoi vaan lonkat olemaan loppu ja ei nähnyt mitään, ehkä pientä höperyyttäkin oli jo ilmassa. Sesseä ei tosiaan maahan laitettu, ihan senkään takia että jotkin haaskaeläimet saattaisivat kaivella ylös, vaan tuhkaus suoritettiin. Edellis iltana eläinlääkäri laittoin piikit, ja koira pääsi paremmille metsästysmaille.

Surettaa, mutta parempi näin.

No nyt helpottaa, kun pääsin vihdoinkin kotiin. Lähtö kotoa tänään 05.00, ja uudestaan kotiovi avattiin 21.30. Kyseessä siis Riihimäen Erämessut, esittelijän duuni ei ole helppoa.

Sitten pitäisi vielä mennä tuonne lauantaina ja sunnuntaina... voih!

No nyt helpottaa, kun pääsin vihdoinkin kotiin. Lähtö kotoa tänään 05.00, ja uudestaan kotiovi avattiin 21.30. Kyseessä siis Riihimäen Erämessut, esittelijän duuni ei ole helppoa.

Sitten pitäisi vielä mennä tuonne lauantaina ja sunnuntaina... voih!

Mitäs olit esittelemässä? Itse olin paikalla katselijana.

Mitäs olit esittelemässä? Itse olin paikalla katselijana.

Suomen Jahtivaruste, äänenvaimentimia esittelyssä. Melko syrjäisessä mestassa tuolla D-hallissa (siis se urheiluhalli).

Melkoisia itämaan tietäjiä muuten tuli tiskille juttelemaan. Eräänkin mielestä kaikki äänenvaimentimet ovat luotu "pelkästään hämärähommia varten", ja on "vittumaista, kun joku ampuu vaimennetun laukauksen eikä tiedä kuka se oli". :rolleyes:

Melkoisia itämaan tietäjiä muuten tuli tiskille juttelemaan. Eräänkin mielestä kaikki äänenvaimentimet ovat luotu "pelkästään hämärähommia varten", ja on "vittumaista, kun joku ampuu vaimennetun laukauksen eikä tiedä kuka se oli". :rolleyes:

Oisit sanonu sille, että mä oon ihan samaa mieltä... joka kerta ku pelaan netissä COD:ia, ni en saa selville, että mistä se vihu mua oikee ampuu :D

Oisit sanonu sille, että mä oon ihan samaa mieltä... joka kerta ku pelaan netissä COD:ia, ni en saa selville, että mistä se vihu mua oikee ampuu :D

:D Mahtava lohkaisu. Täytyypi käyttää seuraavalla kerralla, selviää vähemmillä kivuilla noista kinastelijoista. :)

Valmistelut takana, autot nipussa ja paivalla matkaan notta oltais radan varressa valmiina heti aamusta.
Tiedossa paiva armotonta tahkoomista radalla ja sitten illalla huuhdotaan polyt poies kurkusta viimesen paalle huolellisesti :D

Lähretään tänään ajelemaan kavereiden luo Espooseen ja huomenna sitten koukataan Mäntsälän kautta takaisin kotia.

Mäntsälästä mukaan otetaan tällainen pikkukaveri. Jääkin pelailut sitten pikkasen vähemmälle, kun pitää vahtia kaveria, että ei kuseksi lenkkareihin..

Kävipä hassusti ja pääsin Ylen uutisiin. Oma käytös pistää hymyilyttämään. :)

Ylös Bottom