Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Juoni on selkeä:
Lauantaina jo perinteeksi muodostunut Desperadojen Tallinnainvaasio. Juoni on selkeä: Muijat jää kotiin ja ukot lähtevät virkistäytymään ja naukkailemaan aimotannokset "kulttuuria"
Täältäkin päin lähtee lauantaina minä + muutama amigo valloittamaan viinarantaa. Eiköhän jonkinlainen keitto saadaa tästäkin reissusta aikaiseksi.Lauantaina jo perinteeksi muodostunut Desperadojen Tallinnainvaasio. Juoni on selkeä: Muijat jää kotiin ja ukot lähtevät virkistäytymään ja naukkailemaan aimotannokset "kulttuuria"
Nyt on koiran viimeinen reissu hoidettu kunnialla loppuun. Meni niin kuin olin suunnitellut. Pelkäsin jo yöllä, että tuleeko musta Tanja Karpela.
Nyt saa olla useampi vuosi ennen kuin otan uuden kasvamaan. Sitten kun pääsen eläkkeelle.
Nyt on koiran viimeinen reissu hoidettu kunnialla loppuun.
No nyt helpottaa, kun pääsin vihdoinkin kotiin. Lähtö kotoa tänään 05.00, ja uudestaan kotiovi avattiin 21.30. Kyseessä siis Riihimäen Erämessut, esittelijän duuni ei ole helppoa.
Sitten pitäisi vielä mennä tuonne lauantaina ja sunnuntaina... voih!
Mitäs olit esittelemässä? Itse olin paikalla katselijana.
Melkoisia itämaan tietäjiä muuten tuli tiskille juttelemaan. Eräänkin mielestä kaikki äänenvaimentimet ovat luotu "pelkästään hämärähommia varten", ja on "vittumaista, kun joku ampuu vaimennetun laukauksen eikä tiedä kuka se oli".
Oisit sanonu sille, että mä oon ihan samaa mieltä... joka kerta ku pelaan netissä COD:ia, ni en saa selville, että mistä se vihu mua oikee ampuu
Kävipä hassusti ja pääsin Ylen uutisiin. Oma käytös pistää hymyilyttämään.
No kummassas puoluekokouksessa sä oikeen olit, Jyväskylässä vaiko Lahdessa