Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Iloiset tapahtumat yms.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Nyt se tapahtui, löysin tyttöystävän!

Onnee, mä etin vielä omaa pelaajamuijaani! :rolleyes:

Eilen käytiin vaimon kanssa lääkärissä ja kuultiin että siellä mahassa kasvava elämän alku voi hyvin ja erittäin pirteästi :)

Outoa, ettei sua ole ketään onnitellut vielä sen sijaan, onnee! :)

Huomiseks ja tiistaiks taas töitä, sentään jotain töitä saa tässä temocraattisessa maassa vielä.

Eilen käytiin vaimon kanssa lääkärissä ja kuultiin että siellä mahassa kasvava elämän alku voi hyvin ja erittäin pirteästi :)

Lapamato on aika syvältä eiks je? ;)

Onnee vaan ja kannattaa pyytää TT-2k tekemään vauvan hoito FAQ pikaisesti foorumille. :D

Voitin jälleen Twitteristä yhden pelin! Tällä kertaa Killiltä ja pelinä uutukainen Torchlight, joka vaikuttaa ainakin suht mielenkiintoiselta. Aikasemmin oon voittanu Dead Space Ignitionin, Toy Soldiersin lisäosan ja 2*1kk Live Gold..

Aloittelin tällä viikolla uudessa työpaikassa ja samalla tuli tehtyä uusi aluevaltaus tuonne vanhustyön puolelle. Täytyy sanoa että on kyllä mielenkiintoista hommaa! Syksyllä toivottavasti pääsisi alaa ihan opiskelemaankin.

Työkaverit olivat ostaneet minulle synttärilahjaksi Kotiteollisuuden uuden levyn ja pullon olutta!

Iloisia uutisia, koulupäivä peruttu huomenna :) Kovempaa kovemman lanit saa siis alkaa jo tänää :)

Moi kaikille. Meidän perheeseen syntyi sitten esikoinen, eli poika. Fiilis on epäuskoisen n00bin ja onnellisen daddyn sekoitus. :)

Gratz! Siitä se uuden tulokkaan expan keruu ja levelöinti sitten alkaa. Muista kuitenkin, että oikeassa elämässä grindaus ei kannata.

Nyt kyllä olet väärässä sillä asiat opetellaan ja saavutetaan rankalla grindauksella. Kaikki ei varmasti onnistu ensi kerralla tai voida edes saavuttaa ilman sitä. :D

Ylös Bottom