Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Iloiset tapahtumat yms.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Milläs pelailet, meinaa ei mun ohjain eikä pelikone toimi pattereilla vaa verkkovirralla. Ennemmin se akka sammuu ku pelikone. :p :D

Noh, ohjain toimii pattereilla...

Emäntä kaurapuurolla. :D

P.S Mie saan selkääni jos se nainen eksyy tänne foorumille.

Ostin Jopon =) pitkäaikainen haave siis toteutettu.

Sohva sai vakavasti otettavan kilpailijan, sillä äsken saapui isin uusi salarakas: Kiikkuvalepolöhötuoli! Aaaaaaah!!......!!

Vuonna 2008, kun PS3 hankin, yritin rekisteröityä vanhalla PS2 aikaisella sähköpostiosoitteella, mutta herjasi että osoite jo käytössä, kuten myös nimikin. Joten jouduin tyytymään toiseen nimeen.

Vuonna 2011, PSN katkoksen aikaan, luin sattumalta TT-2k:n viestin siitä kun hän jo ennen PS3 hankkimista rekisteröi nimensä(voit korjata jos luin väärin). Tuli ahaa- elämys, rekisteröitysmis jutussahan on existing user- ominaisuus. Kirjoitin PS2 aikaisen sähköpostiosoitteen siihen ja salasanan= it works! Monta vuotta kulunut kun taas näen sen nimen joka siinä olisi pitänyt olla. Nimi, joka on tuon kissani yläpuolella.

Siinä on vissi ero onko se undermate vai undermeit.

B-kortin inssi män läpi että sujahti :) Nyt vaan kovaa ajoa..Ekaan lampputolppaan. :D

Kevyen liikenteen huomioinnissa ei ilmeisesti pää kääntyillyt tarpeeksi, vaikka kyllä mä seurasin haukan katseella :D Toinen oli vaihteeiden käytössä. En muutamassa käännöksessä vaihtanu penemmälle, niin siitä sanoi. Muutoin meni ihan hyvin ja sain ihan pienet kehutkin. Hyvä fiilis. :)

Vähän yllä olevaa aihetta sivuten eilen satuin hankkimaan ensimmäisen ajokkini ja aika tyytyväinen olen kauppaan. :)

Pudotin kolmessa kuukaudessa 20kg painoa samalla lihasmassaa lisäten. Nyt kymmenen vuoden takaisessa armeijapainossa. Voin sanoa, että tuntuu hyvältä. 97->77kg.

Eilen saatiin vihdoin avaimet kämppään. Tänään raahattiin ekat kamat ja sängyt tänne. Saunassaki tuli käytyä ja ihasteltua sorsia talapihalla kulkevassa joessa. :)

Tästä se omakotitaloelämä alkaa. :)

Pudotin kolmessa kuukaudessa 20kg painoa samalla lihasmassaa lisäten. Nyt kymmenen vuoden takaisessa armeijapainossa. Voin sanoa, että tuntuu hyvältä. 97->77kg.

Samanlaiset suunnitelmat mullakin :) Tammikuun lopusta paino on pudonnut n.11kg. Salilla käyn 1-2 kertaa viikossa, kävelen paljon ja syön järkevämmin. Ei sen kummenpaa ole tarvinnut tehdä ja olo on mahtava.

Vaaka näyttää näyttää painokseni 20 kiloa vähemmän kuin vuosi sitten. Ai että tuntuu hyvältä kun ihmiset kehuvat ja joskus pieneltä tuntuneet vaatteet sopivat taas päälleni. Feels good man. :cool:

Täällähän laihtuu kaikki :) Onnee vaan. Achievement unlocked!

Niin laihtuu, minä pysyn samassa vaikka 10kg olisi minimi mikä täytyisi saada kesäloman loppuun.
EDIT: Täytisi siis saada lisää 10kg lisää!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Loputtoman päätösmyrskyn jälkeen tein vihdoinkin päätöksen ja tilasin Galaxy S II:n. On huojentunut olo suorastaan. :D

Ainakin mpf:n puolella kun on kokemuksia lukenu ni ongelmia tuntuu olevan todella paljo tuon kanssa. Tahmailua, isoja häiritseviä bugeja ja ihmeen moni on hetken käytön jälkeen pistänyt tuon vaihtoon ja järjestäen jokanen tuntuu sanovan et HTC:lta tulleet ainoat hyvät android puhelimet. Eikä siinä, kyl HTC:t o kyl hylätty ilmastoon ja samsungit vähän vähemmän hyviä.

Toivottavasti itse tykkäät kuitenkin, sehän se tärkeintä. Onnea uudesta luurista. :)

Ilmotteles onko hyvä, ku itelläkin samat ajatukset ollu.

Voin jo tässä vaiheessa kertoa, että huikea lyyri se on. Pääsin testaamaan broidille ja olin kyllä täysin myyty. Tosin vaikuttaahan sekin, että en ole ennen älypuhelimia testaillut kunnolla. Kai tätä joskus oppii käyttämäänkin. :D Voi tällä huhujen mukaan myös soittaa puheluitakin. :p

Ylös Bottom