Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.
Viimeinkin leikkaukseen!
Vähän taustoja:
Olen toukokuun alusta lähtien kärsinyt pahoista selkävaivoista ja kokoajan itse epäillyt että kyseessä on jotain vakavempaa. Oma terveyskeskus lääkäri tähän ei kuitenkaan alussa uskonut vaikka miten pyysin tarkempia tutkimuksia, lähetti aina sen sijaan kotiin uuden särkylääkereseptin kera.
Lopultakin kun tämä suhari suostui kirjoittamaan lähetteen fysiatrille alkoi tapahtua. Heti ensimmäisellä visiitillä varattiin ajat sekä röntgen- että magneettikuvauksiin (omalääkärin mielestä tämä ei ollut tarpeellista).
Kaksi viikkoa sitten kävin kuvauksissa ja heti 'tuubista' noustuani näin jo kuvaushoitajan naamalta että kyllähän siellä selässä asiat päin v*tua on..
Eilen sit taas fyssärillä ja tuomio oli: Erittäin vaikealuontoinen välilevynpullistuma ja se pullistuma on ihan helvetin iso, riski tilapäiseen alaraaja halvaantumiseen on olemassa.
Nyt sitten ollaan siis 'hätähätä' listalla odottamassa pääsyä veitsen alle, jonka jälkeen luultavasti viikkoja lepoja, sitä onkin jo tehty viime kuukaudet tarpeeksi (lepäilty siis), mutta kestää nämä tulevat vielä kun nyt uskoo että sitä tervehtyy sen jälkehen.
Niin, ja siksi tämä siis iloiset tapahtumat ketjussa koska pitkästä aikaa mulla on oikeesti hyvä fiilis kun alkaa tuntuu että tämän asian eteen tehdään jotain ja mua uskotaan...