Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Iloiset tapahtumat yms.

Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Sierra High Route - a set on Flickr

Kuvat kertokoon puolestaan, mutta alustetaan silti. Eli kuvathan kertoo tarinan vaelluksesta läpi Sierra Nevadan vuoriston Kaliforniassa. Kyseisen vaelluksen nimi on Sierra High Route, (googlettakoon ken haluaa) joka ohjaa vaeltajan läpi kauniiden järvien ja niittyjen yli kolmensadan kilometrin verran.. Niinkin hienolta kun se kuulostaakin, kokoaika oltiin puurajan yläpuolella ja päivittäin oli kiivettävä keskimäärin kaksi vuorta. Kyseessä oli myös minun elämäni ensimmäinen vaellus.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Todistin ihmettä tänään:

Pikku pohjustus: olette tai ette, kuulleet BF3-sotatantereilla rynnistävistä SoNneista? Noh, nyt kävi näin: kahden taistelijan voimin, TommiR & Jamppi, selättivät SoNnit takaa-ajoasemasta :O Oli uskomatonta todistaa tätä draamaa, mutta näin tosiaan tapahtui! SoNneilla oli ainakin neljä jalkaa liikkeellä ja skype-keskustelu kävi kuumana! Oli uskomaton taistelu jonkun mapin hallinnasta (kato ku mua kiinnostaa mappien nimet), jonka Tommi-miljoonalla äxxxällä ja jamppi-suomitagilla, KESKENÄÄN hoitivat!! Huhhuh..

Oikeesti vastustajilla oli 3 SoNnia ja xxxxxTomminRxxxxx:n ja Jamppin puolella oli yks SoNni... Pikkuseikkoja, elämä o. Mut voitonhuudot ja "v*ittu noi on paskoja-puheet" oli vilpittömiä, kiitos xxxxxTommiRxxxxx. Päivän naurut :)

AlluNollalle iiiiiso hali. SoNnit o just jees <3
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

JouCo oot hieno mies. Missä sää oot ollu. Mää olin börssi-amarillo-prima-lyni-vegas kierroksella. :)
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

JouCo oot hieno mies. Missä sää oot ollu. Mää olin börssi-amarillo-prima-lyni-vegas kierroksella. :)

Pyyhi tuo lista mielestäsi ja mene alan oikeisiin paikkoihin, wiski, castle, klubi, silveri :)

T: Ex Turkulainen
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

^^ Joo älä pelkää aika epätyypillinen baarikierros oli eilen. Yleensä klubi, dynamo, pikku-torre, castle, el gringo paikat missä tulee käytyä. Eilen varmaan toi baarien määrä selittyy sillä et joka paikasta halus lähteä pois.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Uncharted Trilogy hommattu kohtuuhintaan 59 € ja rapiat, kolmisen tuntia Drake's Fortunea takana kertaistumalta, kun piti vaan "kokeilla"
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Borussia Dortmund - Real Madrid. :) Kahden suosikkijoukkueeni kohtaaminen, hieno ottelu ja mikä parasta BVB:ltä upeaakin upeampi voitto kymmenkertaisella budjetilla operoivasta jätistä. Ei se Realinkaan voitto olisi kauheasti haitannut, mutta olihan se näin parempi. Kiitos Ajaxin ja Niklaksen näyttäisi vieläpä siltä, että "kuolemanlohkosta" jatkoon marssivat juuri kaksi suosikkiani.

En tiedä saako tuosta sotkusta mitään selvää, mutta eipäs taida uni ihan heti tulla meikäläisen simmuun.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

8.päivä Kanukeista himaan, täällä näyttää duudsonit olevan kaikkien tiedossa, lähes joka päivä joku niistä kysyy, viimeksi eilen baarin edessä että ootteko te samanlaisia sankareita, vastasin tietysti ei ja viisi minuuttia sen lausen jälkeen kaverini työnsi mut ostoskärryissä baariin sisälle, manageri tuli paikalle ja yritti peitellä nauruaan ja totesi, now you boys are in big trouble. Ehkä se härmäläinen veri ja alkoholi meissä kaikissa kulkee ihan riittävästi.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Huomenna tuubi lähtee Torontosta kohti suomea, 5 viikon työpyrähdys on ohi ja 21. päivä alkaa vihdoin kesäloma jota en kyllä lumen keskellä vietä, oma koti tosin kullan kallis, kyllä sitä aina odottaa.
 
Vaikka kuulostaa oudolta niin olen iloinen. Olin tänään päivällä autokolarissa. Omasta autosta nokka solmuun ja lunastukseenhan se menee ja toisen osapuolen pelkäänjänpaikan ovi sisään. Se mikä tästä tekee iloisen asian on se, että kummallakaan ei ollut ketään kyydissä ja kumpikin osapuoli selvisi lievillä vammoilla. Kokemus jota en suosittele kenellekään. Ajelkaahan varovasti!
 
Ylös Bottom