Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Iloiset tapahtumat yms.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Kotiuduin lokakuussa intistä ja olen ollut työtön koko ajan sen jälkeen. Eilen pääsin vihdoin duuniin ja kyllä maistuu! Työnantajana toimii DHL, joka vastaa Nokian kännykkätehtaan varastosta. Palkka on mielestäni helvetin hyvä ja ilta- sekä yölisät nostavat sitä ihan kivasti. Eikä homma ole edes kovin vaativaa. Hyvä laskupää on kuitenkin oltava. Nyt tahkotaan niin paljon duunia kuin vain saa. Ei mene kauan, että saan rahat PS3 Slimiä + niitä lukuisia pelaamattomia pelejä varten. :)

Rakennusinsinöörin opinnot on aivan loppusuoralla ja tänään sitten sain TÖITÄ! Fiilis on kyllä katossa ja kestohymy kasvoilla :) Maanantaina työsopparia kirjoittelemaan....

Nyt painaa velkataakka harteita, mutta ei tunnu missään kun pääsee muuttamaan omaan rivariin jossa vielä boonuksena iso aidattu piha. Sitten vaan katselemaan kunnollista kaasugrilliä pihalle ja kevään odotus voikin alkaa :D

Sain vihdoin asennettua läbäriin uudestaan windowsin ja taas pääsee datailemaan ilman PS3:a Yeppee! :D

Pitkän matikan yo takana ja hyvillä mielin, sen verran mukavasti tuntui menevän, C aika vahvasti, mutta ei M ole kaukana toisaalta. Ja sitten asia, joka oikeastaan kuului ketutuskeskusteluun, fysiikan yo perjantaina.

B-kortti taskussa. Inssi oli sen verran helppo että melkein hävettää... (maantieajo pääalueena):rolleyes:

Pikkusisko sai yöllä terveen tyttövauvelin, joten suku senkun jatkuu ja kasvaa. :) Tuoreella tulokkaalla olikin jo entuudestaan 2,5-vuotias isoveli, joten olen nyt tässä kaksinkertainen "eno-setä".

Tänään aamulla tuli suoritettua autokoulun teoriakoe ja läpihän se meni!! Nyt tuntuu kyllä hyvältä! :)

Vain 42min ja pääsee töistä kotiin.

Se on aina iloinen tapahtuma kuin pääsee töistä kotiin ja kotona odottaa pieni vauva ja onnellien vaimo (ainakin toivon niin) mutta en minä viitsi siitä kirjoittaa uuden viestin joka päivä eli tämä kerta riittää.

Muut iloiset asiat:

Mahani toimii paremmin sen jälkeen kuin ryhdyin kasvissyöjäksi.

Mieli pysyy virkeenä kuin harrastan astanga joogaa.

Meidän vauva sai ensimmäisen hampaan tällä viikolla.

Sen jälkeen kuin totesin että raha ei ole onnellisuuden aihe tai että rahalla saisi ostettu onnea niin olen iloisempi ihminen.

Vaimo tuolta jotain mölisi että lapsivedet tuli..että kohta joskus pukkaa lähtöö. Pitkä yö edessä.

Huomenna Radio Rock-risteilylle vetämään pää täyt... eiku musaa kuuntelemahan :p

Vaimo tuolta jotain mölisi että lapsivedet tuli..että kohta joskus pukkaa lähtöö. Pitkä yö edessä.

Jessus sentään mikä uutinen! Onnea koitokseen täältäkin suunnasta.

Vaihteeksi meikäläiselläkin hivenen positiivisempi meininki. Karu työviikko alkaa olla takanapäin ja moni tärkeä asia on nyt mennyt nappiin. Alkuviikosta näytti vielä pahalta kun kaikki oli kesken, aikataulu tiukka ja vielä flunssakin iski. Buranalla päästiin yli ja kyllä kannatti vähäsen kiristää tahtia ja taistella väsymystä vastaan.

Nyt onkin aika sitten löysätä tahtia siihen normaaliin tasoon ja onnitella itseään onnistumisista työn saralla. En kyllä aio kuluttaa itseäni loppuun yhdenkään yhtiön/rahan vuoksi, mutta on se kiva joskus nähdä onnistuvansa siinä, mitä joutuu tekemään vielä pitkään.

Oon ihan äärimmäisen helpottunut, kun sain tietää tänään, että pääsenkin ylioppilaaksi. :) Olin miettinyt jo ihan mielettömät varasuunitelmat sille varalle, ettei enkku mennytkään läpi.

Oon ihan äärimmäisen helpottunut, kun sain tietää tänään, että pääsenkin ylioppilaaksi. :) Olin miettinyt jo ihan mielettömät varasuunitelmat sille varalle, ettei enkku mennytkään läpi.

Sama täällä. Ei ollut minkäänlaista ideaa tuloksista, mutta olikin mennyt ihan hyvin.:)

Ylös Bottom