Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Iloiset tapahtumat yms.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Miks kaikki vaan valittaa kuumuudesta? Mä ainakin nautin kun on kerrankin lämmintä, kylmät juomat ja jätski maistuu:) Olisipa aina näin lämmintä ja valoisaa ja aurinkoista, Suomi olisi paradise!

Nojoo, ei parane valittaa. Mun mielestä just tää Suomen ilmojen vaihtelevuus on valtaisa plussa. Ei ikuista pakkasta, ei ikuista hellettä, vaan peräti neljä omanlaistaan vuodenaikaa. :cool:

Miks kaikki vaan valittaa kuumuudesta? Mä ainakin nautin kun on kerrankin lämmintä, kylmät juomat ja jätski maistuu:) Olisipa aina näin lämmintä ja valoisaa ja aurinkoista, Suomi olisi paradise!
Syksyisin valitetaan sadetta, talvisin kylmyyttä, keväällä mitä milloinkin, kesällä kuumuutta. Joskus voisi suomen kansa oppia tämän meidän uniikin säärytmin, josta ei monessa maassa voida nauttia.

Ehkäpä johtuu siitä, että jotkut toivois olevan ikuinen talvi ja toiset ikuinen kesä, jolloin valitusta ympäri vuoden :)

Itse kuulun kesä fanclubiin: Ei pimeyttä, ei loskaa ym. shaibaa, ei untuvatakkia, ei bussin käyttöä.

Niin, ja päivän ilouutinenhan on se, että lämpimät ilmat jatkuu elokuun alkuun asti, näin kuulin TV:stä

Löysin makuuhuoneen levykatosta koolaukset ja sain niihin porattua tukevasti sellaisen kebabravintola-kattotuulettimen. Vaikka ei lämpö laske, niin tuulenvire tekee ihmeitä. :)

Eihän tässä kuumuudessa ole mitään vikaa jos ei tarvis olla duunissa = sivarissa sisä töissä. Jos sais olla vaan rannalla ruskistautumassa ja uimassa päivät, niin en ainakaan itse valittais. Mutta tälläkin tässä huoneessa on sisällä n. 27 °C meitä on tässä kaksi töissä, kolme konetta päällä koko päivän, skanneri ja sit iso kirjaskanneri.

Et on ilmoja pidelly

Eihän tässä kuumuudessa ole mitään vikaa jos ei tarvis olla duunissa = sivarissa sisä töissä. Jos sais olla vaan rannalla ruskistautumassa ja uimassa päivät, niin en ainakaan itse valittais. Mutta tälläkin tässä huoneessa on sisällä n. 27 °C meitä on tässä kaksi töissä, kolme konetta päällä koko päivän, skanneri ja sit iso kirjaskanneri.

Et on ilmoja pidelly

+26c tasaisesti toimiston lämpötila näin kesällä, ilmastointia ei voi lyödä lujemmalle kun alkaisi kondensoimaan vettä.

Noh en valita, mä odotan neljän viikon lomaa joka alkaa pe 06.08.2010, kotona ei ole ilmastointia joten mielummin töissä kuin kuumassa kodissa lomalla 2 kattotuuletinta + läpiveto ei pahemmin auta.

Lomalla on sitten mukavaa kun on tiedossa viileämmät kelit olla kotosalla ja katsoa kun sade valuu pihalla. Ei rannalla löhöily kiinnosta.

Nautitaan keleistä.

Jesh !
Viimeistä päivää kesätöissä ja nyt vaan pyritään siihen että näyttää että tekisi jotain vaikka ei tee yhtään mitään, vaikka eipä tuo esimieskään taida välittää pahemmin sillä otti loparit ja hänelläkin viimeinen päivä.

Mukava paikka kyllä ollut sillä lämpö täällä max 23 astetta, joka on mukavaa vaihtelua siihen kodin 30 c. Tosin kyllä täälläkin lähtee hiki noroamaan sillä melkop ruumiillista hommaa.

Neljän päivän viikonloppuvapaa alkoi, nyt on taas aikaa kortittaa pahankurisia ja pelailla Valkyria Chroniclesia eteenpäin. :p

Hieno "4D-ultraäänitutkimus" (sisältää varmaan Ken Kutaragin suunnittelemaa teknologiaa) paljasti vastauksen: tyttöhän sieltä on tulossa. :)

Tuo "Project Natal" julkaistaan jotakuinkin marraskuussa.

Hieno "4D-ultraäänitutkimus" (sisältää varmaan Ken Kutaragin suunnittelemaa teknologiaa) paljasti vastauksen: tyttöhän sieltä on tulossa. :)
Onnea paljon ja naisellesi voimia odotukseen. Tytöt on iskälle kai helpompia. Tai ainakin luulen niin. :)

Kova työ ja unelmien tavoittelu palkittiin; pääsin sisään Turun Oikeustieteelliseen tiedekuntaan, eli lukemaan juristiksi. Koko elämän suunnan muuttava juttuhan tämä on ja toivottavasti erittäin positiivinen sellainen.

Tuli sitten kaverin kanssa hitsailtua ja kasattua vanha suzuki lt50 juniorille, ja sita riemua kun se paas poristelemaan.. :D
Viela tarttee tilailla pari nippelia ja uudet rattaat kun ei vanha jaksa enaan noin kovaa perassa juosta.. :o

Saan parin päivän päästä StarCraft 2!! Siinä on mättämistä joksikin aikaa. Sen lisäksi synttärini ovat ylihuomena. 25v. Here i come! Puolet viidestäkympistä. :p

Tuo "Project Natal" julkaistaan jotakuinkin marraskuussa.

Lämpimät onnittelut tältäkin suunnalta!:) Tuo varmasti suuren positiivisen muutoksen elämään.

Nyt me toiset jäämmekin sitten vain kauhulla odottamaan, että miten käy miehen moderointi- ja peliharrastuksen.

Ylös Bottom