Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Iloiset tapahtumat yms.

Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Menin ja ostin uuden, tehokkaan läppärin kuuden vuoden vitkuttelun jälkeen! Vanha HP ei jaksanut enää oikein pyörittää Photaria ym. vaativia ohjelmia, joten oli aika päivittää. Kyllä tällainen nykyaikainen Asus hyvältä tuntuu. Pöytäkone on aina pöytäkone, mutta tälläkin on mukava tehdä nyt töitä.

Vaikka juuri purnasin oloa ketutukseen niin täytyy tuulettaa että tänään sain jatkopestiä nykyiseen työhöni. :) jotain hyvää tähänkin vuoteen.
Nii ja PS4-konsolin hain postista äsken, tästäkö sisältöä elämään?

Onnea!

Tottakai Pleikkarista iloa ja sisältöä saa. Konsolifinistä jannuja mukaan moninpeleihin niin ei aikaakaan, kun kaverilistalla on paljon hyviä tyyppejä!
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Meni tänään kolmatta kertaa Asuksen peliläppäri rikki !
Miksikä tämä on tässä ketjussa ? Noh, tarjosivat huoltoa koneelle (taas), päätinpä olla suostumatta. Tästä seurasi se että pienoisen keskustelun jälkeen aspa taipui koneen vaihtoon ! Luvassa siis tuliterä, ja toivottavasti toimiva läppäri. Saa sitten nähdä vaan minkälaista konetta sieltä vaihdossa tarjotaan.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Nyt kelpaa, kun sai leffa/pelihuoneeseen jääkaapin. Ennen on täytynyt kävellä huoneen ulkopuolelle saunan ovelle asti, jossa on ollut yksi jääkaappi. Nyt sai huoneeseen sopivan kaapin halvalla ni kyllä kelpaa nauttia. :)


 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Nyt kelpaa, kun sai leffa/pelihuoneeseen jääkaapin. Ennen on täytynyt kävellä huoneen ulkopuolelle saunan ovelle asti, jossa on ollut yksi jääkaappi. Nyt sai huoneeseen sopivan kaapin halvalla ni kyllä kelpaa nauttia. :)



Täytyy sanoa, että käy kateeksi :).
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Ne on niitä elämän "suuria huolia ja murheita", jos joutuu peli/elokuvahuoneesta kävelemään keittiöön asti evästä hakemaan :D
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Ne on niitä elämän "suuria huolia ja murheita", jos joutuu peli/elokuvahuoneesta kävelemään keittiöön asti evästä hakemaan :D

Niin siis kaksikerroksinen talo ja alakerrassa vain sauna, pelihuone ja autotalli. Eli täällä oli jo saunaa/pelihuonettavarten jääkaappi tos huoneen ulkopuolella, et ehkä oli ontuva perustelu, mut sainpahan ostettua. :D
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Tämäkin päivä se vielä koitti ja minusta tuli Isä!! Kyllä se oli uskomaton kokemus kun kuuli ensinmäistä kertaa elämässään lapsen rääkäisyn :D Sooo Happy!! :)
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Tämäkin päivä se vielä koitti ja minusta tuli Isä!! Kyllä se oli uskomaton kokemus kun kuuli ensinmäistä kertaa elämässään lapsen rääkäisyn :D Sooo Happy!! :)

Hei ihan sikana onnea koko perheelle! Siitä se lähtee ja ne valvotut yöt... Tsemppiä :D

-------
Itse voisin hehkuttaa kerrankin niin että lakimiesten kanssa meni hyvin. Exän lähestymiskielto tyrmättiin jopa hänen lakimiehensä toimesta alle minuutin keskustelun jälkeen :D Voi sitä hyvän tunteen määrää ku sai näpäytettyä. Yritti myös periä multa puoli vuotta takautuen asuntolainamaksuja ja seki kariutu ja lopputulemana pääsen perimään häneltä asumiskorvausta marras/joulukuussa kun avioero astuu voimaan. Ja en joudu maksamaan tonnin öljylaskuja lämmitykseen kun en siellä itse asu. Toivotan exälle tsemppiä talveen ja kireitä pakkasia. ;)

Nyt vielä elatusmaksut kohilleen niin sit ei tarvi siitä ihmisestä enää mitään kuulla, paitsi vuokranperinnän merkeissä. Ehkä tää viimein tästä tasaantuu ja paha saa palkkansa.

EDIt. Ja lisätään tietysti se että tänään oli palkkauskeskustelut ja sain palkankorotuksen! Hyvä päivä!
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Hei ihan sikana onnea koko perheelle! Siitä se lähtee ja ne valvotut yöt... Tsemppiä :D

-------
Itse voisin hehkuttaa kerrankin niin että lakimiesten kanssa meni hyvin. Exän lähestymiskielto tyrmättiin jopa hänen lakimiehensä toimesta alle minuutin keskustelun jälkeen :D Voi sitä hyvän tunteen määrää ku sai näpäytettyä. Yritti myös periä multa puoli vuotta takautuen asuntolainamaksuja ja seki kariutu ja lopputulemana pääsen perimään häneltä asumiskorvausta marras/joulukuussa kun avioero astuu voimaan. Ja en joudu maksamaan tonnin öljylaskuja lämmitykseen kun en siellä itse asu. Toivotan exälle tsemppiä talveen ja kireitä pakkasia. ;)

Nyt vielä elatusmaksut kohilleen niin sit ei tarvi siitä ihmisestä enää mitään kuulla, paitsi vuokranperinnän merkeissä. Ehkä tää viimein tästä tasaantuu ja paha saa palkkansa.

EDIt. Ja lisätään tietysti se että tänään oli palkkauskeskustelut ja sain palkankorotuksen! Hyvä päivä!

Kiitos Kiitos :) hyvä että elämässä muillakin on noita hyviä hetkiä mutta eri merkeissä! :D
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Elämäni ensimmäinen leikkaus takana ja heräämössä makoilen. Olin jo valmistautunut "kuolemaan", niin kova pelko oli ja kivut pelotti, mutta nyt olo on loistava.

Ja olin valmistautunut myös kuukauden mahallaan makaamiseen, mutta mikä parasta, niin voinkin olla miten vain, paitsi istuen. Eli kuukauden ps4 putki tulossa ja sehän kelpaa.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Elämäni ensimmäinen leikkaus takana ja heräämössä makoilen. Olin jo valmistautunut "kuolemaan", niin kova pelko oli ja kivut pelotti, mutta nyt olo on loistava.

Ja olin valmistautunut myös kuukauden mahallaan makaamiseen, mutta mikä parasta, niin voinkin olla miten vain, paitsi istuen. Eli kuukauden ps4 putki tulossa ja sehän kelpaa.
Hienoa. Pikaisia toipumisia! Eka leikkaus on aina, ja poikkeuksetta pelottava kokemus.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Hienoa. Pikaisia toipumisia! Eka leikkaus on aina, ja poikkeuksetta pelottava kokemus.

"Sairaalakammoiselle" se oli astetta pahempi. Onneksi olin yksityisellä, jossa (julmetun kauniit) hoitsut piti kyllä sen tason huolta, etten olisi voinut kuvitellakaan. Se helpotti kummasti kun ilmapiiri oli niin loistava ja tuntui et vaikka leikkauksesta toipuvia oli noin kymmenen niin hoitajat olisi välittäneet juuri minusta.

Huomenna tulee viikko täyteen saikkua ja vielä ois 26 päivää sairaslomaa jäljellä. Alkaa pää leviämään jo pikkuhiljaa kun ei tiedä mitä tekis ja kivut on olleet oletettua kovemmat.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Vihdoin sain tikit pois. Oi että tätä helpotuksen määrää. Se vaan, että olen tässä toipumisessa jo kaksi välivaihetta perässä, et saas nähdä koska kunnossa on kun on näin hitaasti toipuminen edennyt. Haavakin oli edelleen vähän auki. :/

Positiivista oli kyllä se, että takas tullessa sain oltua jo hiukan aikaa selälläni.


Huvittava tilanne oli apteekissakin:
- Tiedäthän, että tätä lääkettä saa syödä ihan maksimissaan viikon?
- tiedän, mut mulle määrättiin kolmeksi viikoksi
- No näköjään! Olet vissiin saanu aika tällin?
- selitin tapahtuneen
- Anteeksi mitä? Oikeesti? Huh huh.

Ei ollu periferian apteekkarille tullu moista ennen vastaan. :D
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Tällä päivämäärällä Tonterin klaani sai uuden miespuolisen jäsenensä. :) Olen nyt siis kahden lapsen isä. #nextgen
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Tällä päivämäärällä Tonterin klaani sai uuden miespuolisen jäsenensä. :) Olen nyt siis kahden lapsen isä. #nextgen

Ensin virallisesti onnitellaan ja sitten epävirallisesti otan osaa. :D

Meillä on molemmilla uhmaikä tällä hetkellä ja se kohdistuu etenkin äitiin. Ite oon nyt sairaslomalla ja silleen, etten juuri lasten hoidossa voi auttaa. Aamuisin hoitoonlähtö on päivästä toiseen itkua, huutoa ja "äiti on typerä" lauseen kuuntelua. Mikään ei ole koskaan hyvin ja narinaa joka asiasta ja makaronina lattialla 24/7.

(Uhma oli jo ennen mun saikkua) Kuitenkin jos vaimo ottaa kumman vain esim reissuun ja toinen jää mun kanssa tai päinvastoin niin aina kumpikin on niin enkeleitä, ettei voi ees tajuta miten ihana lapsi voi olla parhaimmillaan. Heti kun molemmat on samassa paikassa niin alkaa kiukuttelu ilman näkyvää syytä.

Tähän asti uhmat osuneet ristiin, eli ei oo samaan aikaan ollu molemmilla, mutta nyt kun molemmilla on samaan aikaan ja tätä on kestänyt se 2-3kk, niin alkaa oikeasti voimat olemaan loppu molemmilta aikuisilta. Etenkin nyt kun en pysty edes auttamaan. Yleensä aamuisin mun kanssa ne tekee mitä käskee ja äidille kiukutellaan, mut nyt ei toimi sekään kun lapset tietää, etten kuitenkaan voi esim "pakkopukea" vaatteita kun en voi edes kumartaa/istua, niin kumpikin makaa lattialla makaronina vain :D
 
Ylös Bottom