Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Iloiset tapahtumat yms.

Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Hempeillään näin huonosti nukutun yön jälkeen. :)

Perus sanonta et miten aika voi mennä niin nopeasti. Mut kyl se taas vaan paikkansa pitää. En vaan voi käsittää miten meidän tyttö täytti tänään, eli 29.5 kello 5.29 jo kuusi vuotta. :S

Muistan kun Tammisaaressa opettelin sairaalassa harsovaippojen tekoa, muistan ku kannoin ekaa kertaa kotiin portaita kolmanteen kerrokseen jne.

Paljon on mahtunut tähän kuuteen vuoteen, ollaan asuttu kolmella paikkakunnalla, meidän pikkutyttönen ehti käymään kolmessa eri päiväkodissakin ja nyt menee jo eskariin. Tässä meinaa tulla tippa linssiin. Älä kasva tyttöni!
Poikakin tulee liian nopeasti perässä...

Mut ei tässä itkemään aleta, mummi ja pappa toi ennen kuutta kukat ja täytekakun ja nyt painellaan töihin. :)
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Sama homma täälläkin. Oma tytär täyttää ylihuomenna 14v ja vastahan sekin oli vaipoissa rääkyvä vauva :)
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Kyllä sitä mies voi olla onnellinen!!! Eilen illalla 21:40 syntyi tyttö maailmaan :)
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Onnea.

Nauti vielä kuin voit. 3-4v päästä (jatkuen loppu elämän) sit miettii useammin sitä et miks tuli tälläsiä riiviötä luotua. :D :D :D
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Olen Jurassic rokissa ja toteutin juuri yhden pitkäaikaisen haaveeni. Hyppäsin benjihypyn. Ai kiesus että on hyvä viilis! :D
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Olen Jurassic rokissa ja toteutin juuri yhden pitkäaikaisen haaveeni. Hyppäsin benjihypyn. Ai kiesus että on hyvä viilis! :D

Oliko kuinka korkealta? Itse en kyllä hyppäisi melkeimpä mistään hinnasta.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Ei hajuakaan. Oli tarpeeksi korkea :D Pitkään olen halunnu tehdä tämän, mutta mielestäni 70 rahaa on aivan liikaa pyydetty moisesta riemusta. Nyt annoin periksi kun kaverit tulivat 30 rahalla vastaan joten pakkohan se oli. Ja en kadu. Uskomaton kokemus. Suosittelen!
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Ei hajuakaan. Oli tarpeeksi korkea :D Pitkään olen halunnu tehdä tämän, mutta mielestäni 70 rahaa on aivan liikaa pyydetty moisesta riemusta. Nyt annoin periksi kun kaverit tulivat 30 rahalla vastaan joten pakkohan se oli. Ja en kadu. Uskomaton kokemus. Suosittelen!
Jos jotain kävisi, 70€ omasta hengestä olisi todella vähän..
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Käytiin perjantaina paremman puoliskon kanssa kihlasormukset ostamassa. Vaikutan varmaan ihan höpsähtäneeltä mieheltä, vähän väliä täytyy katella tuota sormusta nimettömässä ja todennäköisesti ihan typerä hymy naamalla vielä. Useampi kuukausi asiasta puhuttu ja fiilis aivan loistava, vaikkakin tuon fyysisen rinkulan pitäminen vaati vielä totuttelua kun en aiemmin ole sormuksia käyttänyt.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Kyllä sitä ihminen itsensä tappaa tyhmemmilläkin tavoilla. :D
Tässä videossa ei kuole kukaan vaan meikäläisen hyppy kaverin kuvaamana. :)

No huh. Ei riitä että hyppäjä roikkuu narun päässä, vaan koko hökkeli roikkuu narun päässä.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Olen Jurassic rokissa ja toteutin juuri yhden pitkäaikaisen haaveeni. Hyppäsin benjihypyn. Ai kiesus että on hyvä viilis! :D

Tuo on kyllä hienoa, etenkin sen fiilis, kun tajuaa putoavansa kohti maata. Ite koetin siinä puolessa sadasosassa napata kaiteesta kiinni siinä onnistumatta. Aivan loistava homma kokeilla ainakin kerran!

Tuossa pari päivää sitten meikäläinen kokeili jotain vielä kauheampaa, eli tandemhyppyä lentokoneesta. Aivan kamalaa ja aivan parasta. Siinäkin oli semikauhuinen kaksi sekuntia, kun vapaa pudotus alkoi, mutta todella positiivinen kokemus ylipäätään. :) Benjihyppy on itse asiassa kauheampaa eli jännittävämpää kuin laskuvarjohyppy. Benjissä ollaan vissiin sen verran matalalla, että ymmärtää mitä on tekemässä?
 
Ylös Bottom