Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytännössä joo, kyljellään, mahallaan ja seisten.
Vuosi sitten tota kesti kuukauden ja kivut oli todella kovat. Nyt ei juuri oo kipuja ja kestää vain 2viikkoa et eiköhän tää pleikkaria pelaillen mee ihan kivasti tällä kertaa.
Sun pitää tehdä muutos ajopenkkiis,ett voit ajaa kyljellään/mahallaan,/seisten autopelejä.
Tärkeintä on ett toivut ja saat/sait helpotusta "vaivaas"!
Itse nyt sairastellu pari vuotta. Tammikuun puolesta välistä ollut saikulla vaikean astman/keuhkoahtumataudin/vaikean uniapnean takia. Nyt on määräaikainen/pysyvä työkyvyttömyyys eläke edes. Uudelleen koulutushakemus hylättiin.
Mut kaikesta huolimatta oon iloinen ja onnellinen,ett lääkkeet ja uniapnealaite jota pidän nukkuessa auttavat. Mut tieto siitä ettei ollut keuhkosyöpää,sai elämän taas tuntumaan hyvältä.
Välil joudun pleikkaa pelatessa(autopelejä ratilla) käyttämään astmapiipua kesken kisan.
Joo ei kannata ottaa turhia riskejä parantumisen suhteen.Joo kyl tä nyt taitaa ajopenkissä ajelut oll ohi muutamaksi kuukaudeksi online sessioiden osalta ainakin. Lyhyempiä settejä voi itsekseen sit ajella.
Nyt siirrettiin molemmista polvista puol desiä rasvaa oirealueelle ja jos nyt ei ota tätä iisisti ni on vaarana et liukenee rasva pois ja joutuu uuteen operaatioon ja se tarkoittaa et sit otetaan nivusesta rasvaa ja ihon alimpia kerroksia ja ommellaan se rasva kiinni ettei pääse pois.
Et mielummin nyt tsemppaa ja ottaa iisisti ettei tarvi enää leikellä.
Se uniapnea laite on vissii aika hyvä? Yks työkaveri sai sellasen kans ja siitä huomaa aika nopeasti jo ulkoisesti et koko ihminen oli ku uudesti syntynyt, kun pystyi nukkumaan kunnolla.
Hyvä homma, iteki laitoin myyntiin ja pelkään että pitkään mennee. Tällä viikolla pitäisi tosin tarjousta jo tulla, joten toivotaan että saisin omani myytyä myöskin. Luultavasti en.
Tulipa tuosta mieleen, että oletko ylipainoinen? Ja jos olet niin paljon?Joo ei kannata ottaa turhia riskejä parantumisen suhteen.
Tosi hyvä laite! Eka yön jälkeen ero oli jo huomattava ja sen jälkeen ei oo tarvinnu ottaa päikkäreitä ollenkaan. Laitetta oon käyttänyt alle 7viikkoa vasta.Kaverit ym ovat huomanneet mun silmistäki ett oon paljon virkeempi kuin ennen. En oo oloani tuntenut näin virkeex yli 10v,eli uniapnea ollut kauan.
Tulipa tuosta mieleen, että oletko ylipainoinen? Ja jos olet niin paljon?
No joo meinasin, että olisi ollut isoa mahaa jne. Mutta ei taida olla.
Omppu! Sulla se onni kolisee sekä kisoissa, että arvonnoissa [emoji108]
Hieno juttu Kossu! Meillä on perheessä pelattu aina ja se on meidän juttu!