Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Iloiset tapahtumat yms.

Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Se olis viinapäivä :)

[video=youtube;pJeDrX31o50]https://www.youtube.com/watch?v=pJeDrX31o50&feature=youtu.be[/video]
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Käytännössä joo, kyljellään, mahallaan ja seisten.
Vuosi sitten tota kesti kuukauden ja kivut oli todella kovat. Nyt ei juuri oo kipuja ja kestää vain 2viikkoa et eiköhän tää pleikkaria pelaillen mee ihan kivasti tällä kertaa. :)

Sun pitää tehdä muutos ajopenkkiis,ett voit ajaa kyljellään/mahallaan,/seisten autopelejä.:)

Tärkeintä on ett toivut ja saat/sait helpotusta "vaivaas"!


Itse nyt sairastellu pari vuotta. Tammikuun puolesta välistä ollut saikulla vaikean astman/keuhkoahtumataudin/vaikean uniapnean takia. Nyt on määräaikainen/pysyvä työkyvyttömyyys eläke edes. Uudelleen koulutushakemus hylättiin.

Mut kaikesta huolimatta oon iloinen ja onnellinen,ett lääkkeet ja uniapnealaite jota pidän nukkuessa auttavat. Mut tieto siitä ettei ollut keuhkosyöpää,sai elämän taas tuntumaan hyvältä.

Välil joudun pleikkaa pelatessa(autopelejä ratilla) käyttämään astmapiipua kesken kisan.:)
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Sun pitää tehdä muutos ajopenkkiis,ett voit ajaa kyljellään/mahallaan,/seisten autopelejä.:)

Tärkeintä on ett toivut ja saat/sait helpotusta "vaivaas"!


Itse nyt sairastellu pari vuotta. Tammikuun puolesta välistä ollut saikulla vaikean astman/keuhkoahtumataudin/vaikean uniapnean takia. Nyt on määräaikainen/pysyvä työkyvyttömyyys eläke edes. Uudelleen koulutushakemus hylättiin.

Mut kaikesta huolimatta oon iloinen ja onnellinen,ett lääkkeet ja uniapnealaite jota pidän nukkuessa auttavat. Mut tieto siitä ettei ollut keuhkosyöpää,sai elämän taas tuntumaan hyvältä.

Välil joudun pleikkaa pelatessa(autopelejä ratilla) käyttämään astmapiipua kesken kisan.:)

Joo kyl tä nyt taitaa ajopenkissä ajelut oll ohi muutamaksi kuukaudeksi online sessioiden osalta ainakin. Lyhyempiä settejä voi itsekseen sit ajella.

Nyt siirrettiin molemmista polvista puol desiä rasvaa oirealueelle ja jos nyt ei ota tätä iisisti ni on vaarana et liukenee rasva pois ja joutuu uuteen operaatioon ja se tarkoittaa et sit otetaan nivusesta rasvaa ja ihon alimpia kerroksia ja ommellaan se rasva kiinni ettei pääse pois.
Et mielummin nyt tsemppaa ja ottaa iisisti ettei tarvi enää leikellä.

Se uniapnea laite on vissii aika hyvä? Yks työkaveri sai sellasen kans ja siitä huomaa aika nopeasti jo ulkoisesti et koko ihminen oli ku uudesti syntynyt, kun pystyi nukkumaan kunnolla.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Joo kyl tä nyt taitaa ajopenkissä ajelut oll ohi muutamaksi kuukaudeksi online sessioiden osalta ainakin. Lyhyempiä settejä voi itsekseen sit ajella.

Nyt siirrettiin molemmista polvista puol desiä rasvaa oirealueelle ja jos nyt ei ota tätä iisisti ni on vaarana et liukenee rasva pois ja joutuu uuteen operaatioon ja se tarkoittaa et sit otetaan nivusesta rasvaa ja ihon alimpia kerroksia ja ommellaan se rasva kiinni ettei pääse pois.
Et mielummin nyt tsemppaa ja ottaa iisisti ettei tarvi enää leikellä.

Se uniapnea laite on vissii aika hyvä? Yks työkaveri sai sellasen kans ja siitä huomaa aika nopeasti jo ulkoisesti et koko ihminen oli ku uudesti syntynyt, kun pystyi nukkumaan kunnolla.
Joo ei kannata ottaa turhia riskejä parantumisen suhteen.

Tosi hyvä laite! Eka yön jälkeen ero oli jo huomattava ja sen jälkeen ei oo tarvinnu ottaa päikkäreitä ollenkaan. Laitetta oon käyttänyt alle 7viikkoa vasta.Kaverit ym ovat huomanneet mun silmistäki ett oon paljon virkeempi kuin ennen. En oo oloani tuntenut näin virkeex yli 10v,eli uniapnea ollut kauan.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Hyvä homma, iteki laitoin myyntiin ja pelkään että pitkään mennee. Tällä viikolla pitäisi tosin tarjousta jo tulla, joten toivotaan että saisin omani myytyä myöskin. Luultavasti en. :D

no syntyihän ne kaupat! Yllätyin miten nopeasti talo meni kaupaksi, 2 viikkoa myynti-ilmoituksen jätöstä lyötiin jo kättä päälle. Nyt vaan sitten uutta suuntaa elämään ja uutta alkua. Varauduin pitkään myyntiaikaan, kun ei täällä perähikiällä juuri muuttovoittoa ole ja taloja myynnissä enemmän kuin ostajia.

Joten mikäs sen kivempi kuin lähteä osaketta ostamaan seuraavaksi, nyt on ostajan markkinat. Hyvä fiilis.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Joo ei kannata ottaa turhia riskejä parantumisen suhteen.

Tosi hyvä laite! Eka yön jälkeen ero oli jo huomattava ja sen jälkeen ei oo tarvinnu ottaa päikkäreitä ollenkaan. Laitetta oon käyttänyt alle 7viikkoa vasta.Kaverit ym ovat huomanneet mun silmistäki ett oon paljon virkeempi kuin ennen. En oo oloani tuntenut näin virkeex yli 10v,eli uniapnea ollut kauan.
Tulipa tuosta mieleen, että oletko ylipainoinen? Ja jos olet niin paljon?
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

No joo meinasin, että olisi ollut isoa mahaa jne. Mutta ei taida olla.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

No joo meinasin, että olisi ollut isoa mahaa jne. Mutta ei taida olla.

Ite kyl ihmettelin mix lääkäri halus mulle tehtävän unitutkimuksen,vaik väsytti välil tosi paljon. Kuvittelin väsymyksen johtuvan jatkuvista ylitöistä ym.
No,pääasia ett cpap laite auttaa,enkä kyl ois uskonut miten uskomattoman paljon laite auttaa.:)

Ei kaikki uniapnea sairastavat ole ylipainoisia,eikä kaikki ylipainoset sairasta uniapneaa.

Hoitamaton vaikea uniapnea voi johtaa jopa kuolemaan. Elimistö väsyy kokoajan lisää,ku ei saa tarpeex happea.

Onnex suostuin unitutkimukseen.:)
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

tässä ollut muutaman viikonlopun selvänä ja täytyy myöntää että ihan on positiivisesti yllättänyt herätä lastenohjelmien aikaan lauvantaina ja virkeenä. paskaahan ne nyky-ajan lastenohjelmat on että ei sen takia kannata ryyppäämistä lopettaa, turha odottaa mitään vanhan ajan turtlesia...


jooo...
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Joskus surullisistakin tapahtumista voi lopulta aiheutua jotain hyvääkin, joten laitan tämän nyt tänne...

Eilinen pyhäinpäivä ja käynti hautausmaalla viemässä kynttilöitä läheisten haudoille ja muistolehtoon. Isäni menehtyi kesällä 2010 hieman alle 53 vuoden iässä rajun elämäntavan vuoksi, 35 vuotta tupakkaa ja liiallista alkoholin käyttöä, jota elimistö ei sitten tuota pidempään kestänyt. Vielä yli 5 vuoden jälkeenkin on isäukkoa välillä kova ikävä, vaikka viimeisien vuosien aikaan emme kovinkaan läheisiä olleetkaan johtuen tuosta hänen elämäntavastaan, joka kävi kovasti myös äitini hermoille ja rasitti häntä kovasti. Aikamoinen klisee se sananlasku, jonka mukaan alkoholismi on aina rasittavinta alkoholistin lähimmille elämänkumppaneille, mutta niin se vaan meidän kohdallamme oli. Olin itse 24 vuotias isäni kuollessa, eikä se nuorelle miehelle mikään helppo paikka ollut sekään...

Mutta mitä hyvää tästä sitten on kehkeytynyt? No ensinnäkin se, että itse en ole koskaan edes maistanut tupakkaa. Toisekseen ja tärkeimmäkseen se fakta, etten ole nyt yli 5 vuoteen käyttänyt kuin kolme(3!) ravintola-annoksellista alkoholia ja edellisestä saunalonkerostakin on jo aikaa vuosi. En sillä tavalla pidä sitä minään saavutuksena, koska en koskaan ole ollut alkoholiin menevä johtuen sukurasitteistani, mutta kyllä sitä tuli kuitenkin parikymppisenä jonkin verran käytettyä, koska opiskelin Helsingissä ja meillä oli aivan mielettömän upea opiskelijaporukka siihen aikaan, joista osan kanssa olen edelleenkin yhteyksissä. Silloinkaan en kertaakaan ollut oikeasti humalassa, mutta kyllä niitä kertoja vaan hyvin monta oli 4 vuoden aikana, kun luentojen jälkeen istahdettiin läheiseen kulmakuppilaan muutaman tuopin kanssa juttelemaan mukavia.

Eli siis ikävistäkin asioista voi löytyä valoisakin puoli joskus! :) 5,5 vuotta aikaa mennyt tuosta ja tosiaan sinä aikana olen nauttinut 3 saunalonkeroa, joista jokainen on ollut joulusaunan jälkeen. On hyvin todennäköistä, että tänä jouluna tuohon määrään ei edes tule yhtä lisää ja olen muutenkin ollut jo pidemmän aikaa sitä mieltä, että alan ihan oikeaksi kunnon absolutistiksi. Kun ei tee edes mieli, niin miksi "tavan vuoksi" ottaisi edes sitä yhtä, kun joulusaunan jälkeen voi nauttia ihan hyvin vaikka kylmän Jaffan taikka Pepsin. Ensi keväänä olisi vuorossa sitten omat kolmekymppiset ja olen vakavasti pohtinut, että niissä juhlissa ei tarjoiltaisi tippaakaan alkoholia...
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Mutta miksi tituleerata itsensä absolutistiksi, ottaa jos tekee mieli ja jättää ottamatta jos ei. En itsekkään juurikaan alkoholia nauti samoista syistä. Mutta hieman enemmän kun sinä. Mä tosin tykkään viskin ja oluen Mausta jota sitten tulee maistelua joskus, kerran kuussa niin että kuitenkin on ajokunnossa. Pari kertaa vuodessa sitten pikkasen enemmän, jos sitäkään. Tänä vuonna tosin oon jo kolme kertaa, viime vuonna kerran ja sitä edellisenä en vissii kertaakaan o.o tupakkaa kyllä poltan. Pitäis ottaa niskasta kiinni ja lopettaa se paske.
Jaffakin on kyllä hyvää.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Olin itsekin kerran kokeeksi vuoden juomatta alkoholia. Sujui suht ongelmitta, mutta vuoden aikana opin, ettei ihan ehdottomaksi kannata ryhtyä. Kyllä välillä oli tilanteita, jossa se yksi lonkero olisi maistunut, mutta pidin pääni. On tullut myös herkkulakkoa ja vastaavaa harrastettua. Kyllä sipsiä, karkkia, hesemättöä ja alkoholia voi nauttia, jos se tapahtuu kohtuudella. Moni kavereistani viettää arkenakin aikaa pubissa. Sellainen ei itseäni kiinnosta, mutta kyllä sopivassa tilanteessa voin muutaman lonkeron nauttia. Baarissa käyn muutaman kerran vuodessa, jolloin tulee aika varmasti Hesen kautta poikettua kotimatkalla. Jos seuraavana päivänä on krapula, voin ryhtyä oikein hurjaksi ja hakea vielä krapulapizzan tai sipsipussin. Jos elän 95% vuodesta terveellisesti niin kyllä se mun kohdalla riittää. :)
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

yks hyvä tässä ihmisten hypejunaan menemisessä on se että saa ostettua pelit niiltä jotka siihen pettyy niin halvalla, esimerkiksi uusin need for speed 30e, bo3 20e(nuketown koodi mukana), Destiny 30e ja kaikki viikon sisällä julkaisusta.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

olen faijan nyt opastanut tähän tekniikan maailmaan ja ostin faijalle ps4:sen ja the las of us pelin. sain sillä tapettua 2 kärpästä yhdellä iskulla:eek:stin sille joululahja(sitä on jo pitemmän aikaa kiinnostanut toi pelaaminen) JA saan sitä kautta pidettyy siihen jääräpäähän enemmän yhteyttä.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Hieno juttu Kossu! Meillä on perheessä pelattu aina ja se on meidän juttu!
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Osallistuin muutama viikko sitten veikkauksen fb kisaan. Voitin eiliseen TPS-KooKoo matsiin aition kaikilla herkuilla ja 9 kaveria mukaan.

Oli viimeisen päälle ruoat lihoineen ja jälkkäreineen. Sekä kaappi täynnä kaljaa ja lonkeroa. Jokainen sai vielä TPS huivit ja Nurmisen Kaitsu kävi moikkaamassa ja tuomaa legenda kirjat jokaiselle.

Pidettiin pieni tietovisa, jonka myös voitin ja sain Spinan pelipaidan. Muille arvottiin sitten TPS pipoja ja Nummelinin kirja.

Oli kyllä niin mahtava setti ja koko rahalla saatiin olla kun TPS voitti vasta rankkareilla.

Kotimatkalla kännissä kadotin oman huivini ja koska se piti mennä lapsille ja toinen ois jäänyt ilman niin vaimo lähti tekee mun kanssa keskellä yötä 100km lenkil et etsittiin Turusta paikat missä olin noussut autosta. Joku ystävällinen oli nostanut huivin yhden liikennemerkin päälle ja sain huivin takaisin. Ilta päättyi hyvin.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Omppu! Sulla se onni kolisee sekä kisoissa, että arvonnoissa [emoji108]
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Hieno juttu Kossu! Meillä on perheessä pelattu aina ja se on meidän juttu!

no joo vähän sama juttu, minä ja broidi pelataan konsoleilla, systerit nintendoilla ja mutsi sitten pelaa facebook-pelejä läppärillä. ja kun skype rupeaa olemaan joka laitteella ja konsoleilla saa partyn niin yhteyden pitäminen on puoli-ilmaista.

onneksi noi suomeksi tekstitettyt pelit rupee pikkuhiljaa yleistymään.
 
Ylös Bottom