Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Iloiset tapahtumat yms.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Tänään rakas tyttäreni saa vihdoin nimen <3 Kyllä se vaan meinaa raavalla miehelläkin tulla tippa linssiin kun tuota prinsessaa katselee tossa tuhisemassa :)

Tänään tuli tehtyä oikea löytöjen löytö Huuto.netistä. Lapsuuden klassikko ja alta 40 rahan lähti. Pojalle ostin. Niin varmasti! :D

Tämmönen toimii todistetusti isältä pojalle, nimittäin 2-vuotias jälkikasvu vetelee meikäläiseltä perityltä "Corvetella", niin että ryminä käy. :D
Harvinaisen kestävä laitos myös, kaikki vipstaakit ja lamput pelaa yhä melkein 30v jälkeen. Monet nykylelut kun tuntuvat menevän rikki alle 24h sisällä käyttöönotosta....

Ja iloiset asiat senkus saavat jatkoa. Liki vuoden myynnissä ollut asuntomme löysi ostajansa. Kyllä nyt kulkee! :D

Leikkauksesta toivutaan parhaillaan sairaalan omassa yksiöhuoneessa. Jo nyt tiedän, että tämä ei ole niin paha kuin viimevuoden vastaava leikkaus. Fiilis on oikeastaan aika hyvä.

Ja iloiset asiat senkus saavat jatkoa. Liki vuoden myynnissä ollut asuntomme löysi ostajansa. Kyllä nyt kulkee! :D

Hyvä homma, iteki laitoin myyntiin ja pelkään että pitkään mennee. Tällä viikolla pitäisi tosin tarjousta jo tulla, joten toivotaan että saisin omani myytyä myöskin. Luultavasti en. :D

Miten meinasit, noh, tehdä mitään? Seisot ja olet mahallasi?

Tsemiä.

Käytännössä joo, kyljellään, mahallaan ja seisten.
Vuosi sitten tota kesti kuukauden ja kivut oli todella kovat. Nyt ei juuri oo kipuja ja kestää vain 2viikkoa et eiköhän tää pleikkaria pelaillen mee ihan kivasti tällä kertaa. :)

Se olis viinapäivä :)

[video=youtube;pJeDrX31o50]https://www.youtube.com/watch?v=pJeDrX31o50&feature=youtu.be[/video]

Käytännössä joo, kyljellään, mahallaan ja seisten.
Vuosi sitten tota kesti kuukauden ja kivut oli todella kovat. Nyt ei juuri oo kipuja ja kestää vain 2viikkoa et eiköhän tää pleikkaria pelaillen mee ihan kivasti tällä kertaa. :)

Sun pitää tehdä muutos ajopenkkiis,ett voit ajaa kyljellään/mahallaan,/seisten autopelejä.:)

Tärkeintä on ett toivut ja saat/sait helpotusta "vaivaas"!

Itse nyt sairastellu pari vuotta. Tammikuun puolesta välistä ollut saikulla vaikean astman/keuhkoahtumataudin/vaikean uniapnean takia. Nyt on määräaikainen/pysyvä työkyvyttömyyys eläke edes. Uudelleen koulutushakemus hylättiin.

Mut kaikesta huolimatta oon iloinen ja onnellinen,ett lääkkeet ja uniapnealaite jota pidän nukkuessa auttavat. Mut tieto siitä ettei ollut keuhkosyöpää,sai elämän taas tuntumaan hyvältä.

Välil joudun pleikkaa pelatessa(autopelejä ratilla) käyttämään astmapiipua kesken kisan.:)

Sun pitää tehdä muutos ajopenkkiis,ett voit ajaa kyljellään/mahallaan,/seisten autopelejä.:)

Tärkeintä on ett toivut ja saat/sait helpotusta "vaivaas"!

Itse nyt sairastellu pari vuotta. Tammikuun puolesta välistä ollut saikulla vaikean astman/keuhkoahtumataudin/vaikean uniapnean takia. Nyt on määräaikainen/pysyvä työkyvyttömyyys eläke edes. Uudelleen koulutushakemus hylättiin.

Mut kaikesta huolimatta oon iloinen ja onnellinen,ett lääkkeet ja uniapnealaite jota pidän nukkuessa auttavat. Mut tieto siitä ettei ollut keuhkosyöpää,sai elämän taas tuntumaan hyvältä.

Välil joudun pleikkaa pelatessa(autopelejä ratilla) käyttämään astmapiipua kesken kisan.:)

Joo kyl tä nyt taitaa ajopenkissä ajelut oll ohi muutamaksi kuukaudeksi online sessioiden osalta ainakin. Lyhyempiä settejä voi itsekseen sit ajella.

Nyt siirrettiin molemmista polvista puol desiä rasvaa oirealueelle ja jos nyt ei ota tätä iisisti ni on vaarana et liukenee rasva pois ja joutuu uuteen operaatioon ja se tarkoittaa et sit otetaan nivusesta rasvaa ja ihon alimpia kerroksia ja ommellaan se rasva kiinni ettei pääse pois.
Et mielummin nyt tsemppaa ja ottaa iisisti ettei tarvi enää leikellä.

Se uniapnea laite on vissii aika hyvä? Yks työkaveri sai sellasen kans ja siitä huomaa aika nopeasti jo ulkoisesti et koko ihminen oli ku uudesti syntynyt, kun pystyi nukkumaan kunnolla.

Joo kyl tä nyt taitaa ajopenkissä ajelut oll ohi muutamaksi kuukaudeksi online sessioiden osalta ainakin. Lyhyempiä settejä voi itsekseen sit ajella.

Nyt siirrettiin molemmista polvista puol desiä rasvaa oirealueelle ja jos nyt ei ota tätä iisisti ni on vaarana et liukenee rasva pois ja joutuu uuteen operaatioon ja se tarkoittaa et sit otetaan nivusesta rasvaa ja ihon alimpia kerroksia ja ommellaan se rasva kiinni ettei pääse pois.
Et mielummin nyt tsemppaa ja ottaa iisisti ettei tarvi enää leikellä.

Se uniapnea laite on vissii aika hyvä? Yks työkaveri sai sellasen kans ja siitä huomaa aika nopeasti jo ulkoisesti et koko ihminen oli ku uudesti syntynyt, kun pystyi nukkumaan kunnolla.
Joo ei kannata ottaa turhia riskejä parantumisen suhteen.

Tosi hyvä laite! Eka yön jälkeen ero oli jo huomattava ja sen jälkeen ei oo tarvinnu ottaa päikkäreitä ollenkaan. Laitetta oon käyttänyt alle 7viikkoa vasta.Kaverit ym ovat huomanneet mun silmistäki ett oon paljon virkeempi kuin ennen. En oo oloani tuntenut näin virkeex yli 10v,eli uniapnea ollut kauan.

Hyvä homma, iteki laitoin myyntiin ja pelkään että pitkään mennee. Tällä viikolla pitäisi tosin tarjousta jo tulla, joten toivotaan että saisin omani myytyä myöskin. Luultavasti en. :D

no syntyihän ne kaupat! Yllätyin miten nopeasti talo meni kaupaksi, 2 viikkoa myynti-ilmoituksen jätöstä lyötiin jo kättä päälle. Nyt vaan sitten uutta suuntaa elämään ja uutta alkua. Varauduin pitkään myyntiaikaan, kun ei täällä perähikiällä juuri muuttovoittoa ole ja taloja myynnissä enemmän kuin ostajia.

Joten mikäs sen kivempi kuin lähteä osaketta ostamaan seuraavaksi, nyt on ostajan markkinat. Hyvä fiilis.

Joo ei kannata ottaa turhia riskejä parantumisen suhteen.

Tosi hyvä laite! Eka yön jälkeen ero oli jo huomattava ja sen jälkeen ei oo tarvinnu ottaa päikkäreitä ollenkaan. Laitetta oon käyttänyt alle 7viikkoa vasta.Kaverit ym ovat huomanneet mun silmistäki ett oon paljon virkeempi kuin ennen. En oo oloani tuntenut näin virkeex yli 10v,eli uniapnea ollut kauan.
Tulipa tuosta mieleen, että oletko ylipainoinen? Ja jos olet niin paljon?

Ylös Bottom