Barca11910
Well-Known Member
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.
Mä pääsin Orivedelle opiskelemaan Pelien tekoa.
Mä pääsin Orivedelle opiskelemaan Pelien tekoa.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Aloitin viikko sitten uudestaan Pelialan opiskelun tällä kertaa Laajasalon Opistossa. 11 kuukauden kurssi.
Sitä ennen olin kolmisen kuukautta muissa IT alan töissä.
Se kuinka haastavaa homma on riippuu siitä mihin nyt itse sattuu erikoistumaan. Grafiikka, Ohjelmointi, Äänet, Animointi jne... Kaikki vaatii oman laistaan osaamista. Suuri osa tästä munkin pelialan kokemuksesta on tullu jo viime vuonna kun kävin Orivedellä samanlaisen kurssin.Ihan mielenmielenkii kysyn että miten haastavaa tuo ala on? Järkihän sen jo sanoo että pelien tekeminen todellisuudessa on haastavaa ja todella luovuutta ja taitoa vaativaa. Arvostan kyllä alaa mille olet alkanut
Metallica kävi Suomessa soittelemassa pari keikkaa ja lahjoitti siinä sivussa Hurstin ruoka-avulle 25 000 euroa. Määrä voi uutisen mukaan vielä noustakin lipputulojen tuoton mukaan.
Siinä on hevareilla sydän kohdallaan! Hetfield ja Hammett melkoisia uranuurtajia oman alansa parissa ja selkeästi ymmärrystä löytyy heikompiosaisiakin kohtaan, vaikka ovat musiikillaan varmasti miljoonia tehneetkin. Heino ele, vaikka antaakin ulkomaisissa medioissa varmaan vähän huonoa kuvaa tästä meidän maamme "hyvinvointiyhteiskunnasta". Tosin kyllä nämä Sipilän poppoon toimet taitavat olla muualla tiedossa ilman tätäkin.
Pisteet Metallicalle! Ensi viikolla autossa matkoilla soikin sitten Metallican levyt pienen tauon jälkeen! Nothing Else Matters!
https://www.is.fi/viihde/art-2000005677344.html
No mites voittaja? Mikä käyttötarkoitus hänelle?Joo tietää mihin omistakin lippurahoista meni pieni pala ja keikka oli kyllä hyvä, tuli myös tilattua muistoksi tolta 9 päivän keikalta live cd. Kyllä meni lahjoitus aivan oikeaan osoitteeseen, ja toinen iloinen uutinen oli se että Saara Aalto tuli toiseksi viimeiseksi huuhaaviisuissa niin eiköhä ihmiset nyt viimeistään tajua että tuo kiekukaula ei kelpaa edes mateen syötiksi niin voidaan lopettaa sen puskeminen joka vitun paikkaan ja siittä höpöttäminen.
No mites voittaja? Mikä käyttötarkoitus hänelle?
Kusti toi postia menneisyydestä. Innolla odotan, että pääsen katsomaan tämän oman mukelon kanssa
Näytä liitetiedosto 446
Nyt olet suurten asioiden jäljillä! Myrkky <3Tänään paikallinen divari tarjosi repullisen nostalgiaa sarjakuvien muodossa
Muutto ensimmäiseen omaan asuntoon. Nyt maksellaan itselle, ei vuokranantajalle.