Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Import Tuner Challenge

RedDragon

New Member
En löytänyt suoraan tämän pelin ketjua, joten ajattelin tässä kysellä kokemuksia pelistä. Mitä mieltä olette pelistä? Hyviä ja huonoja puolia? Onko kuinka kannattava sijoitus?
 
Vastaus: Import Tuner Challenge

RedDragon sanoi:
En löytänyt suoraan tämän pelin ketjua, joten ajattelin tässä kysellä kokemuksia pelistä. Mitä mieltä olette pelistä? Hyviä ja huonoja puolia? Onko kuinka kannattava sijoitus?

Koukussa ollaan peliin ja lujaa :D

Ajotuntuma vois olla realistisempi mut se ei menoo hidasta. Ohjaamoon pystyy esim ostamaan ahtopaine mittareita jne... Wannabe japan street racerin märkä päiväuni kyl :rolleyes:
 
Vastaus: Import Tuner Challenge

Vane sanoi:
Koukussa ollaan peliin ja lujaa :D

Ajotuntuma vois olla realistisempi mut se ei menoo hidasta. Ohjaamoon pystyy esim ostamaan ahtopaine mittareita jne... Wannabe japan street racerin märkä päiväuni kyl :rolleyes:
Tämä on jo Xboxille :eek:
Onkohan ollu jo kauanki, en kyllä pahemmin oo seurannu mutta luulin että on vasta tulossa...

Onkohan parempi vaihtoehto ku toi uus NFS tai TDU???
 
Vastaus: Import Tuner Challenge

FindRb sanoi:
Tämä on jo Xboxille :eek:
Onkohan ollu jo kauanki, en kyllä pahemmin oo seurannu mutta luulin että on vasta tulossa...

Onkohan parempi vaihtoehto ku toi uus NFS tai TDU???


Itse en ole peliä kokeillut, mutta ainakaan metacritic-verkkosivustoon kerättyjen arvostelujen perusteella en ihan heti peliä lähtisi hommaamaan, ainakaan kokeilematta ensin. Eikä tämä peli yllä varmaankaan ainakaan TDU:n rinnalle, sen verran hyvänä pelinä itse pidän TDU:ta. Itsekkin olen tota jo jonkin aikaa nähnyt kauppojen hyllyillä, mutten ole sen kummemmin kiinnittänyt huomiota juuri noiden metacriticin arvostelujen ansiosta.

linkki arvosteluihin: http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/importtunerchallenge

Ei noihinkaan voi tietenkään sokeasti luottaa, mutta ovat nuokin yleensä jonkinlaista osviittaa antaneet.
 
Vastaus: Import Tuner Challenge

Hieman yksinkertainen peli tämä loppujen lopuksi on. En voi suositella jos ei ole kunnon auto fanaatikko. Noin 19h pelaamista takana ja peli on periaatteessa läpi. Vaikeusaste ollut kokoajan lähinnä naurettava.

Mut minä tykkäsin :)
 
Ylös Bottom