fader
Active Member
Elisakin nostanut hintansa yli 80 euroonHmm... Jotenkin veikkaisin että jos Elisalta saa tuohon hintaan, niin tulisi myös niihin tuttuihin kauppoihin julkaisuviikolle tarjoukseen. Taidan itse jättää sinne.

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Elisakin nostanut hintansa yli 80 euroonHmm... Jotenkin veikkaisin että jos Elisalta saa tuohon hintaan, niin tulisi myös niihin tuttuihin kauppoihin julkaisuviikolle tarjoukseen. Taidan itse jättää sinne.
Siitä kun nostavat. Ei ole kiire noilla hinnoilla pelaamaan vaikka kuinka olisi hyvä peli. Periaatekysymys.Elisakin nostanut hintansa yli 80 euroon![]()
On ehdottomasti. Viime vuoden parhaita pelejä Silent Hill 2 ohella.Oliks tää ihan tripla A tuotantoa? Jää itselläkin kyllä tuohon hintaan hommaamatta vaikka vuoden odotetuimpia julkaisuja
Todella ison rahan tuotanto on tämä peli. Viime vuoden isoimpia varmaan. Loistava pelikin kaiken lisäksi. Tuli heti julkaisussa Gamepassista pelattua läpi.Oliks tää ihan tripla A tuotantoa? Jää itselläkin kyllä tuohon hintaan hommaamatta vaikka vuoden odotetuimpia julkaisuja
Meinaakkos ostaa pleikalle? Itse pelasin tämän Game Passista ja aika varmasti lähtee Prolle ostoon, kun on pääsiäinen sopivasti vapaata ja tuleepahan samalla tuettua tekijöitä pelin ostolla.On ehdottomasti. Viime vuoden parhaita pelejä Silent Hill 2 ohella.
Joo, olisi tarkoitus kyllä vaikkei ehkä ihan heti julkaisusta, kun on muuta rahanmenoa tässä. Itsekin pelasin game passin kautta mutta oli kyllä niin loistava, että pitää päästä ottamaan platina ja kokemaan tämä Prolla vielä uudestaan.Meinaakkos ostaa pleikalle? Itse pelasin tämän Game Passista ja aika varmasti lähtee Prolle ostoon, kun on pääsiäinen sopivasti vapaata ja tuleepahan samalla tuettua tekijöitä pelin ostolla.
Pitää kattoo mihin Gigantin hinta asettuu julkaisun aikoihin. Vaikka olis maailman paras peli, 80 on liikaa.Elisakin nostanut hintansa yli 80 euroon![]()
No, tuollaisella julkkarihinnalla jäävät kaikki pelit odottamaan hankintaa sen aikaa, että pelin saa vähintäänkin alle 60 euron. Kyllä ne hinnat tippuvat, kun malttaa vähän odotella.Tuo 80€ tulee olemaan uusi normaali hinta isommille peleille, ehkä jopa 89€ lähitulevaisuudessa.
Meinaavatkohan pihtailla infoa mahdollisista Pro ehostuksista julkaisuun asti, kun ei vieläkään mitään kuulunut![]()
Aika ympäripyöreästi kyllä kertoivat noista pro parannuksista. Noh, kohtapa tästä varmaan tulee jo arviotkin niin jospa noista selviäisi tarkemmin.![]()
Indiana Jones and the Great Circle Comes to PS5 on April 17 with PS5 Pro enhancements
See how MachineGames is showcasing core PS5 features.play.st
Jep ja sai myös vastaavat trophyt jos oli jo pelannut boksillaMielenkiintoinen systeemi, että jos pleikalla pelatessa kirjautuu Microsoft tililleen, niin saa myös achievementteja Xbox tililleen![]()
Juu niitä näytti myös tulevan linkityksen jälkeenJep ja sai myös vastaavat trophyt jos oli jo pelannut boksilla![]()