Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

inFamous [Hype ja hankintahehkutus]

Vastaus: Infamous [Hype]

onko tässä minkäänlaisia kulkuneuvoja tai moninpeliä. mahtava idea "superhero gta"
 
Vastaus: Infamous [Hype]

Yksinpeli, jossa ei voi liikkua autoilla. Voit kyllä hypätä raitiovaunujen/junien/minkälie päälle päästäksesi hieman nopeammin pisteestä A pisteeseen B, mutta muuten ei ainakaan tämän hetken tietojen mukaan voi liikkua paikasta toiseen millään muulla tavalla juoksemisen & raitiovaunun lisäksi.

Ja vaikka kaupunki onkin melko vapaasti navigoitavissa, tämä ei suinkaan ole mikään GTA. Painopiste on kuitenkin juonivetoisella supersankarimeiningillä eikä niinkään vapaalla rällästämisellä, vaikka toki inFamousin kaupungista löytyy varmasti omat salaisuutensa & ylimääräiset tavat kuluttaa aikaa.
 
Vastaus: Infamous [Hype]

Itse olen toivonut tällaista kunnolla tehty Spider-mania tehokonsoleille, mutta tämäkin mielenkiintoiselta vaikuttaa....
 
Vastaus: Infamous [Hype]

jos tää olis nyt pitkä ja paljon sisältöä tää tulis mun unelma pelien listalle kun gta iv omasta mielestäni on aika tylsä kun tehtävien ohella ei ole muuta kuin moninpeli.
parhaat pelit kautta aikain
mgs 1
mgs 4
spyro legend of dragon tai joku tälläne
ja toi infamous vaikuttaa ihan mahtavalta
 
Vastaus: Infamous [Hype]

Harmi että tuo tuleva Web Of Shadows näyttää, noh, huonolta.
Sehän näyttää ihan hyvältä, etenkin kokonaan uudistettu taistelusysteemi, joka saa taistelut lähemmäs sitä mitä Spidermanin mättämisen pitäisi olla. Toki se on graafisesti melko keskinkertainen verrattuna isomman budjetin peleihin, mutta mitä sillä on väliä, jos pelattavuus toimii?
 
Vastaus: Infamous [Hype]

toi kannattaa katsoa http://www.gamespot.com/video/942025/6194158/infamous-e3-2008-stage-show-demo jos ette oo nähny tos näkee kunnolla peliä ja saa paljon tietoa pelistä...
ihan pirun hyvä varmaan tulee oleen toi
Animaatiolle täytyy tehdä ja paljon, että se alkaa näyttää miellyttävämmältä. Nyt kaveri juoksee niska kyyryssä kuin joku Jurassic Parkin ökylämökylä konsanaan.

Okei, animointi on vasta alussa ja kyseessä on todella joku pre pre Alpha koodi (toivon niin), mutta hiukan liikaa näyttää siltä, että Punchin pojat ovat siirtäneet Slyn animoinnin suoraan "katu-uskottavaan" grafiikkaan ja silloin se kontrasti on liian kova. Kävely näyttää ok, mutta tuo juoksu... Onhan se aggressiivinen, mutta... Katsellaan ja ihmetellään. Ehkä se mukautuu sen mukaan onko hyvä vai paha supersankari...
 
Vastaus: Infamous [Hype]

ihan sama (mulle) vaikka pysyis tossa grafiikassa hauskalta se näyttää kuhan vaan ei kaatuis lyhyyteen tai tyhjään sisältöön
 
Vastaus: Infamous [Hype]

EuroGamerin ennakko. Vaikuttaa tosi hyvälle edelleen. Sucker Punch tähtää kuullema T-luokitukseen (Teen, K16), itse olisin toivonut Fallout 3:n tai Gears of Warin kaltaista raakuutta. Olisi hienoa, kun heittää vihollisen alas katolta sähkövoimillaan ja ilmassa sätkiessään ja huutaessaan tyyppi putoaisi pää edellä asfalttiin. Asfaltti murenisi pään kohdalta hieman ja verta valuisi kadulle. Pää olis ihan murskana sitten. =)

Ja irtoraajat! Ne vasta oliskin hauskat. Noh, kaikkea ei voi saada. Toivottavasti verta kuitenkin tulee tarpeeksi! ;)
 
Vastaus: Infamous [Hype]

EuroGamerin ennakko. Vaikuttaa tosi hyvälle edelleen. Sucker Punch tähtää kuullema T-luokitukseen (Teen, K16), itse olisin toivonut Fallout 3:n tai Gears of Warin kaltaista raakuutta. Olisi hienoa, kun heittää vihollisen alas katolta sähkövoimillaan ja ilmassa sätkiessään ja huutaessaan tyyppi putoaisi pää edellä asfalttiin. Asfaltti murenisi pään kohdalta hieman ja verta valuisi kadulle. Pää olis ihan murskana sitten. =)

Ja irtoraajat! Ne vasta oliskin hauskat. Noh, kaikkea ei voi saada. Toivottavasti verta kuitenkin tulee tarpeeksi! ;)

ikävä murskata veriajatuksesi mutta Teen on 13+ ainakin esrb:een mukaan -> http://www.esrb.org/index-js.jsp joten en usko kauheasti verta lentävän ainakaan mitään gowin malliin

kato search by rating -> +T (Teen 13+))
 
Vastaus: Infamous [Hype]


Näytti aika mahtavalle. Mietin vaan, että käykö tylsäksi tuo pelkällä sähköllä leikkiminen. Elleivät sitten ole sillä keksineet monia erilaisia "iskuja" tuon perus säteen ampumisen lisäksi. Parkour vaikutti ihan kivalle kans, välillä näytti tosi mahtavallekin, mutta esim. hypyt toiselta tasolta toiselle (esim. roikkuu talon reunalla ja hyppää siitä ylemmäs) näytti aika tyhmiltä verrattuna Assasin's Creediin. Ja juoksu ja hypytkin näytti aika typeriltä. Olis saanu vaan olla ihan just Assassin's Creed -tyylistä tuo kiipeily ja liikkuminen.

Autoilla näytti olevan ihan mojovat fysiikat. En malta odottaa, että pääsen sähköiskuilla heittelemään autoja ihmisten päälle.
 
Vastaus: Infamous [Hype]

Onhan tuossa muitakin supervoimia kuin vain sähköllä leikkiminen, näin minä olen käsittänyt.

Tai jos ei ole, niin kuitenkin tarjolla on iso liuta erilaisia sähköiskuja eikä vain noita muutamia, joita ollaan näytetty tähän mennessä trailereissa.
 
Vastaus: Infamous [Hype]

Mitä Sucker Punchin haastatteluja on tullut katseltua, niin kaikki voimat ovat jotenkin sähköön liittyviä. Siksi sankarin täytyy pysyä kaupungissa, jossa sähköverkot ovat joka puolella läsnä. Tiedä sitten, tuleeko loppupuolella peliä jokin kohtaus, jossa ajaudutaan kaupungin ulkopuolelle ja voimat eivät ole käytettävissä. Olisi ainakin aika ennalta-arvattava ratkaisu.

Animointi on kyllä aika hyvän näköistä ja voimissa tuntuu olevan ihan tuon lyhyen videon perusteella sopivasti monipuolisuutta. Vaikka pahin hype onkin vuoden odottelun myötä ehtinyt laskea, on tästä selkeästi tulossa ihan maukas peli.
 
Vastaus: Infamous [Hype]

Tiedä sitten, tuleeko loppupuolella peliä jokin kohtaus, jossa ajaudutaan kaupungin ulkopuolelle ja voimat eivät ole käytettävissä. Olisi ainakin aika ennalta-arvattava ratkaisu.

Jo E3 stagedemossahan tuli pieni alue, jossa sähköt menivät poikki eli varmasti joutuu paljonkin lopullisessa pelissä miettimään minne menee kuinka "ladattuna" ja mitä siellä tekee. Melkosen pelottaviakin kohtauksia varmasti saavat aikaan, kun olet paniikissa voimien huvetessa ja mistään ei saa lisää.:)
 
Ylös Bottom