Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

inFamous [Hype ja hankintahehkutus]

Vastaus: inFamous [Hype ja hankintahehkutus]

Silloin kuin myytävä tavara loppuu, pitäisi myyminen lopettaa eikä salaa vaihtaa myytävää tavaraa huonompaan kertomatta asiakkaalle mitään. Kyllä olisi kuluttajaviranomaisilla tutkittavaa Gamestopin toimintatavoissa.
En ihan ymmärtänyt, mutta ei sitten mitään. ;)
 
Vastaus: inFamous [Hype ja hankintahehkutus]

Silloin kuin myytävä tavara loppuu, pitäisi myyminen lopettaa eikä salaa vaihtaa myytävää tavaraa huonompaan kertomatta asiakkaalle mitään. Kyllä olisi kuluttajaviranomaisilla tutkittavaa Gamestopin toimintatavoissa.

Tää aihe on jo vähän offtopic mut tuon vielä oman näkemykseni tähän asiaan.

Eli kun varasin tuon InFamouksen niin kysyin et varasinko nyt sitten sen special editionin ja myyjä kertoi ettei special editionia voi varata eikä tiedä monta niitä tulee, mutta ne jotka ekana tulee hakemaan omansa ilmestymispäivänä saa vaihtaa halutessaan sen siihen special editioniin. Noh itse olin sitten varausjonossa niin viimeisenä jolle soitettiin, että olivat nuo SE:t ehtineet mennä, kun kuulemma niitä tuli vain todella vähän sanoi myyjä.

Kyllähän tuo sinällään harmitti kun niin harvoin pelejä ostelen ja oisin tuollaisen erikoisemman version mielelläni ottanut. Toisaalta tiesin että niitä on vain rajoitettu määrä. Eli tavallaan mainoksella vähän johdettiin harhaan, mutta tuo vaihtotarjous oli sen verran hyvä(ainakin itseleni) jo muutenkin et se SE ois ollu vaan plussaa.

Eiköhän tää riitä tästä aiheesta ja nää viestit voi varmaan siirtää tuonne GameStop -ketjuun ku ei sinänsä vastaa otsikon aihetta.
 
Vastaus: inFamous [Hype ja hankintahehkutus] -- Uncharted 2 -koodi toimii VASTA kesäkuussa!

Aika huono ratkasu tuo pahvikuoret tuossa Special Editionissa.
 
Vastaus: inFamous [Hype ja hankintahehkutus] -- Uncharted 2 -koodi toimii VASTA kesäkuussa!

Aika huono ratkasu tuo pahvikuoret tuossa Special Editionissa.
Miten niin? Mun mielestä ne on ihan tyylikkäät.

Ja taisin joskus jostain lukea, että pahvikotelot ovat tavallisia pelikoteloita ekologisempia ;)
 
Vastaus: inFamous [Hype ja hankintahehkutus] -- Uncharted 2 -koodi toimii VASTA kesäkuussa!

Jaahas, nyt on inFAMOUS Special Edition tilattu TheHutista... Toivottavasti tulee perille ettei vaan rahoja viedä. =D
 
Vastaus: inFamous [Hype ja hankintahehkutus] -- Uncharted 2 -koodi toimii VASTA kesäkuussa!

Miten niin? Mun mielestä ne on ihan tyylikkäät.

Ja taisin joskus jostain lukea, että pahvikotelot ovat tavallisia pelikoteloita ekologisempia ;)

Itselläni oli jo kuoret mennyt ihan ruttuun kuljetuksessa.
 
Vastaus: inFamous [Hype ja hankintahehkutus] -- Uncharted 2 -koodi toimii VASTA kesäkuussa!

Itselläni oli jo kuoret mennyt ihan ruttuun kuljetuksessa.

Itse pudotin nuo kannet ja ne meni ruttuun ikävästi yhestä paikasta, kyllä esim. metalliset kuoret ovat hienommat ja järkevämmät.
 
Vastaus: inFamous [Hype ja hankintahehkutus] -- Uncharted 2 -koodi toimii VASTA kesäkuussa!

Onko tuo Special Edition niin ihmeellinen että se kannattaa tilata jostain kaukaa asti ja odottaa sen tulemista vai ostaako vaan tavallinen heti huomenna?
 
Vastaus: inFamous [Hype ja hankintahehkutus] -- Uncharted 2 -koodi toimii VASTA kesäkuussa!

Onko tuo Special Edition niin ihmeellinen että se kannattaa tilata jostain kaukaa asti ja odottaa sen tulemista vai ostaako vaan tavallinen heti huomenna?

Lyhyesti sanottuna:ei

Ei siinä mitään niin ihmeellistä ole, tälläinen normi artbook mikä kerran lukaistaan ja sen jälkeen siihen tuskin kosketaankaan ja sitten vähän tarpeellisempi gigawatt-blades voima, mutta ei sekään nyt niin ihmeellinen ole. Itse ei tule sitä käytettyä juuri lainkaan.
 
Vastaus: inFamous [Hype ja hankintahehkutus] -- Uncharted 2 -koodi toimii VASTA kesäkuussa!

Lyhyesti sanottuna:ei

Ei siinä mitään niin ihmeellistä ole, tälläinen normi artbook mikä kerran lukaistaan ja sen jälkeen siihen tuskin kosketaankaan ja sitten vähän tarpeellisempi gigawatt-blades voima, mutta ei sekään nyt niin ihmeellinen ole. Itse ei tule sitä käytettyä juuri lainkaan.
Samaa mieltä.

Toi taito on aika turha, koska yhdellä "latauksella" voi tappaa vain yhden ja se "lataaminen" vie sen verran, että viholliset ehtii tappamaan sut jo sen aikana.
 
Vastaus: inFamous [Hype ja hankintahehkutus] -- Uncharted 2 -koodi toimii VASTA kesäkuussa!

Öäää. Palkkapäivää odotellessa! 12päivää vielä, että saa tämän mahtavan teoksen omalle hyllylle :p Pitänee demoa viel fiilistellä, vaikka seki on kulutettu jo puhki.

Olipa jännä että sain varattua vielä tässä vaiheessa gamestopista (Rovaniemi) limited editionin. Ja kaikenlisäksi vielä samaan hintaan kun normi version :confused:
 
Ylös Bottom