Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

inFamous [Hype ja hankintahehkutus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: inFamous [Hype ja hankintahehkutus]

Leppävaaran Sellon Gamestopissa on myös nyt pelejä, mutta special editionit oli menny ekoille varanneille. Uncharted beta koodin antoi paperilapulla.
Kiitos! Kävin äsken hakemassa koodin, koska myyjä oli näköjään ollut vähän kujalla eikä edes tiennyt koko jutusta.

Mutta, mutta... Eipä koodi toiminut. Soitin kauppaan, mutta niiden antama uusi koodikaan ei toiminut.

WTF? :eek:
 
Vastaus: inFamous [Hype ja hankintahehkutus]

Kiitos! Kävin äsken hakemassa koodin, koska myyjä oli näköjään ollut vähän kujalla eikä edes tiennyt koko jutusta.

Mutta, mutta... Eipä koodi toiminut. Soitin kauppaan, mutta niiden antama uusi koodikaan ei toiminut.

WTF? :eek:

Uncharted 2:n moninpelin latauskoodin ei ole vielä tarkoituskaan toimia.

.............................herrinjee, luetaan niitä viestejä..
 
Vastaus: inFamous [Hype ja hankintahehkutus]

Kiitos! Kävin äsken hakemassa koodin, koska myyjä oli näköjään ollut vähän kujalla eikä edes tiennyt koko jutusta.

Mutta, mutta... Eipä koodi toiminut. Soitin kauppaan, mutta niiden antama uusi koodikaan ei toiminut.

WTF? :eek:
Kokeiles viikon päästä.
 
Vastaus: inFamous [Hype ja hankintahehkutus] -- Uncharted 2 -koodi toimii VASTA kesäk

Koska tuo kyky lukea vanhempia viestejä ja/tai ymmärtää niitä näyttää olevan niin heikkoa, päivitin tuon Uncharted 2 -koodiasian viestiketjun otsikkoonkin toistaiseksi.
 
Vastaus: inFamous [Hype ja hankintahehkutus] -- Uncharted 2 -koodi toimii VASTA kesäk

Good job :D Ei itteeni kyl oikeen kiiinnosta Unchartedin multi, mut jos jostain jonkun special editionin löytää ja ku ei kaikki oo aina niin ajantasal, vois jotenkin saada. Mitä ne oli ne Bladet mitä tuli siin spessus?
 
Vastaus: inFamous [Hype ja hankintahehkutus]

Saako betakoodia UC2:seen, vaikka ei peliä olisi ennakkoon varannut? Jos vaikka koodeja olisi enemmän kuin ennakkovarauksia..?
Kauppana siis GS.
jos ymmärsin oikean, niitä koodeja on tullut sen verran riippuen kuinka monta on varattu.

PS. kun heillä oli A4 paperilla lista koodeja, eikä siinä ollut kuin muutama 10. (Jumbo)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: inFamous [Hype ja hankintahehkutus] -- Uncharted 2 -koodi toimii VASTA kesäkuussa!

Puolenkuun peleissä sanoivat että heillä ei vielä ole peliä ja etteivät saisi myydäkään vaikka heillä olisi, maahantuojallakin on kuulemma peli vasta torstaina. Heidän mukaan virallinen julkaisupäivä on perjantaina. Unhartedin betakoodeista heillä ei ole vielä ollut mitään tietoa.

Yksi myyjä sanoi tiistaina että peli on heiltä saatavissa keskiviikkona. Ihme meininkiä.

Kiva ennakkotilata peli, jonka saa kaksi päivää myöhässä. No, ylihuomiseen täytyy odottaa. Heillä olisi parempi olla niitä Unharted 2:n betakoodeja, jos sitä ei saa niin on kyllä viimeinen kerta kun sieltä mitään ostan.
 
Vastaus: inFamous [Hype ja hankintahehkutus] -- Uncharted 2 -koodi toimii VASTA kesäkuussa!

Testasin demon, aluksi tuntui että tässä on potentiaalia... sitten kun oli hetken aikaa räiminyt sähkölimaa vihulaisiin ja heitellyt ukkoja katoilta / autoja teiltä jne jne... niin homma oli aika nähty.

Ei tullut "tämän kun laittaisi tuohon ja tuosta tuo auto sopivasti ja sitten se tippuu tuonne ja mielettömät räjähdykset ja..." -vibaa, jota näiltä avoimilta peleiltä odottaisi. Ukkojen räimiminen rupesi puuduttamaan, thats it.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Mites te olette saaneet UC2:n MP-koodin? Itse tilasin Konsolinetistä enkä oikein ota selvää, että onko tuossa koodia mukana. Spostiikaan ei ole tullut. Pitäisikö soittaa Konsolinettiin asiasta vai mitä?

Ja itse pelistä, mun ei pitänyt kauaa pelata niin 3 tuntiahan siinä hurahti ja pahiksena aion ensimmäisen peluukerran mennä. Peli ei ole ainakaan liian helppo, vaikka mediumilla pelaankin. useasti tullut kuoltua. Onneksi checkpointit eivät ole kaukana.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Mites te olette saaneet UC2:n MP-koodin? Itse tilasin Konsolinetistä enkä oikein ota selvää, että onko tuossa koodia mukana. Spostiikaan ei ole tullut. Pitäisikö soittaa Konsolinettiin asiasta vai mitä?
Kannattaa soittaa. Itse kävin tänään uudelleen GameStopissa hakemassa sen koodin, koska ensimmäisellä kerralla myyjä ei vielä tajunnut, että se koodi olisi pitänyt antaa :D
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Kannattaa soittaa. Itse kävin tänään uudelleen GameStopissa hakemassa sen koodin, koska ensimmäisellä kerralla myyjä ei vielä tajunnut, että se koodi olisi pitänyt antaa :D

Huomenna soitetaan sitten, ellei ilmesty spostiin.
 
Vastaus: inFamous [Hype ja hankintahehkutus] -- Uncharted 2 -koodi toimii VASTA kesäkuussa!

Tänään kanssa hankin tämän ja täytyy sanoa että olin hieman ihmeissäni kun tuolla gamestopissa missä olin tämän ennakkotilannut ja maksanut tuolla vaihtotarjouksella löivät special editionin käteen ja vielä unchartetin beta koodin. Vähän tätä ennen tiltissä kun kävin niin siellä oli lukenut että "Uncharted 2 moninpeli betakoodi Infamousin kaupan päälle VAIN TILTISTÄ", ihme kusettaja paikka tuokin, en kyllä osta sieltä enää mitään. Itse peliä en ole ehtinyt vielä niin paljon pelata mutta yhden asian voin sanoa: tuo Colen ja sen kaverin (en muista nimeä) juoksuanimaatiot ovat suoraan sly:sta :D Cole juoksee niinkuin Sly ja se kaveri juoksee niinkuin se virtahepo, enkä pelleile vaan tämä on ihan selvästi totta.
 
Vastaus: inFamous [Hype ja hankintahehkutus] -- Uncharted 2 -koodi toimii VASTA kesäkuussa!

Elikkäs Konsolinetistä kysäisin koodia kun ei tullut pelin mukana ja sanoi ettei ollut kuullukkaan. Aikoi kysyä vielä maahantuojalta ja laittaa lisätietoa sitten sähköpostilla. Mutta nyt näyttää valitettavasti siltä että betat jää välistä. Noh, demoa odotellessa on hyvä ja saapahan lisää aikaa pelata tuota InFamous kun ei beta pukkaa päälle :D
 
Vastaus: inFamous [Hype ja hankintahehkutus] -- Uncharted 2 -koodi toimii VASTA kesäkuussa!

Kovasti mietin että ostanko tämän vai Killzone kakkosen.. no.. menin sitten tilaamaan Killzonen.
Kyllä tääkin ostaa pitää, demo teki vaikutuksen.. Pitää vaan ostaa vähempi pelejä kuin yleensä ja ihan pelattakin niitä ostoksia kunnolla.. eli ostan sitten kun Mgs4 ja KZ2 on tahkottu läpi. (kävi xboxin kanssa niin että ostin n.viikon välein useamman pelin ja eihän sitä sitten monia tullut paljoakaan pelattua)
 
Vastaus: inFamous [Hype ja hankintahehkutus]

jos ymmärsin oikean, niitä koodeja on tullut sen verran riippuen kuinka monta on varattu.

PS. kun heillä oli A4 paperilla lista koodeja, eikä siinä ollut kuin muutama 10. (Jumbo)

Joensuun GS:ssa leikkasivat suikaleen mukaan tuosta A4:sta. Niitä näytti olevan vielä reilusti jäljellä, voi olla ettei pelin ennekkoon varanneet olleet vielä omaansa hakeneet.

Voiko tuon betakoodin laittaa jo koneeseen ja ladata sitten jostain listasta?
 
Ylös Bottom