Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

inFamous - keskustelu pelistä

Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

BTW, onko kukaan muu yleensä normaalilla vaikeustasolla pelaava huomannut, ettei pärjää tässä normaalilla vaikeustasolla. Kokeilin normaalia kolmen tehtävän ajan, jonka aikana kuolin noin 10 kertaa :D Sen jälkeen meni hermot ja tyydyin hiukan pettyneenä vaihtamaan vaikeustason helppoon.
Vaikka olen tunnetusti hyvin keskinkertainen pelaaja, ei Normal-vaikeustasolla ole ollut suurempia ongelmia missään vaiheessa. Demossa kuolin jatkuvasti jopa Easylla, mutta lopullisessa pelissä henki on pysynyt tallessa paljon paremmin. Tärkeää on osata ladata itseään mahdollisimman paljon ja mahdollisimman usein.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Vaikka olen tunnetusti hyvin keskinkertainen pelaaja, ei Normal-vaikeustasolla ole ollut suurempia ongelmia missään vaiheessa. Demossa kuolin jatkuvasti jopa Easylla, mutta lopullisessa pelissä henki on pysynyt tallessa paljon paremmin. Tärkeää on osata ladata itseään mahdollisimman paljon ja mahdollisimman usein.
Jaa, mikäs minua sitten vaivaa :D En usko, että se johtuu tuosta latailun määrästä, sillä olen melkein koko ajan etsimässä lähintä lyhtypylvästä, autoa tai generaattoria.

Noh, ehkä pitää tänään vaihtaa takaisin normaaliin ja pakottaa itsensä pysymään siellä.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Jaa, mikäs minua sitten vaivaa :D En usko, että se johtuu tuosta latailun määrästä, sillä olen melkein koko ajan etsimässä lähintä lyhtypylvästä, autoa tai generaattoria.

Vaikkakin olen aika rutinoinut, niin ole minäkään mikä mieletön pelivirtuoosi (kaikki pelit pelaan yleensä "normal"-vaikeustasolla läpi eikä luonto anna mennä alemmas.. ;) ), mutta ei tämä varsinaisesti "vaikea" peli ollut missään vaiheessa (vaikka toki hieman kinkkisempiäkin kohtia on).

Millä tyylillä pelaat? Meinaan paras tyyli saada tuloksia on usein pysyä "yläilmoissa" eli liikkua kattojen kautta ja varsinkin hyökätä "ylhäältä alaspäin" (kranut ja ohjukset varsinkin hyviä). Ja vaikka välillä toki voi riehua maassakin (ja joutuu), niin sitten jos tilanne käy liian kuumaksi, niin on paras kavuta nopeasti lähimmälle katolle karkuun. Tässä pelissähän vihollisia on kyllä välillä katoilla, mutta
eivät ne sinne seuraa (muutamia lentäviä härveleitä ja erikoisimpia vastuksia lukuunottamatta)
. Itse ainakin näen, että jos vain pyörii maan tasolla ja taistelee siellä, niin noutaja varmasti tulee useammin. Eli kattoja yms kannattaa ehdottamasti hyödyntää pelissä sekä liikkumiseen että taisteluihin.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Jaa, mikäs minua sitten vaivaa :D En usko, että se johtuu tuosta latailun määrästä, sillä olen melkein koko ajan etsimässä lähintä lyhtypylvästä, autoa tai generaattoria.

Noh, ehkä pitää tänään vaihtaa takaisin normaaliin ja pakottaa itsensä pysymään siellä.
Tänään alkoi peli sujumaan myös normaalilla. Noin 14 tehtävän aikana kuolin enää vain 4 kertaa :)

Samalla pelikerralla pääsin myös toiselle saarelle, sain ensimmäisen saaren täysin haltuuni, Trophyja alkoi satelemaan ja sain vihdoin sen liitelytaidon :)

Millä tyylillä pelaat? Meinaan paras tyyli saada tuloksia on usein pysyä "yläilmoissa" eli liikkua kattojen kautta ja varsinkin hyökätä "ylhäältä alaspäin" (kranut ja ohjukset varsinkin hyviä). Ja vaikka välillä toki voi riehua maassakin (ja joutuu), niin sitten jos tilanne käy liian kuumaksi, niin on paras kavuta nopeasti lähimmälle katolle karkuun.
Jep, huomasin tuon saman ja aloin hyppelehtimään enemmän katoilla.

Huomasin myös, ettei tässä pelissä kannatta Ramboilla.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Onko tässä tosiaan niin että kun pääset toiselle saarelle niin et voi palata 1.saarelle. Ku multa jäi sinne vaikka kuinka paljon sivutehtäviä tekemãttã
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Onko tässä tosiaan niin että kun pääset toiselle saarelle niin et voi palata 1.saarelle. Ku multa jäi sinne vaikka kuinka paljon sivutehtäviä tekemãttã
Ykkössaarelle pääsee takaisin, kunhan tekee yhden tietyn tehtävän kakkossaarella. Sen jälkeen saarien välillä voi liikkua ihan vapaasti.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Ykkössaarelle pääsee takaisin, kunhan tekee yhden tietyn tehtävän kakkossaarella. Sen jälkeen saarien välillä voi liikkua ihan vapaasti.

Ja sama homma myös kolmossaaren kanssa ? Tänään ostamaan peliä :)
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Ja sama homma myös kolmossaaren kanssa ? Tänään ostamaan peliä :)
Kyllä. Yllätys, pyllätys. :)

ps. Nyt kun rupee jo vähän muistamaan noita sähkökaapeleiden paikkoja, tulee välillä tehtyä ihan mukavan pituisia grindauksia.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Itselläni puuttuu enää toi 250 Pedestrianin parantaminen, 5 sinistä shardia ja hyviksen kaikkien upgradejen ostaminen platinumista.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Itselläni puuttuu enää toi 250 Pedestrianin parantaminen, 5 sinistä shardia ja hyviksen kaikkien upgradejen ostaminen platinumista.
Itse sain tuon tänään, vaikka olen vasta 2. saaren puolessa välissä :eek:

Näkeekö tuota Stunt Listia jostain? Ärsyttävää, kun menusta näkee vain yhden stuntin, jota ei ole vielä tehnyt :confused:
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Itse sain tuon tänään, vaikka olen vasta 2. saaren puolessa välissä :eek:

Näkeekö tuota Stunt Listia jostain? Ärsyttävää, kun menusta näkee vain yhden stuntin, jota ei ole vielä tehnyt :confused:

Listaa stunteista ei näe muuta kuin sen yhden kerrallaan pause valikosta.

Itselläni puuttuu platinumista vielä 14 shardia (ei tunnu löytyvän mistään), ac/dc <-- en tiedä miksi tuo ei jo tule vaikka huvikseen imuttelen joka lyhtytolpasta joka tulee vastaan ja 25km grindi (pitääkö tämä tehdä junaradalla vai niillä katoilla kulkevilla sähköjohdoilla?)
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Huh! Onpas koukuttava peli!

Ensin mainittakoon, että maksoin vähän ylihintaa vahingossa. Gigantissahan tämä olisi ollut alle 60e, mutta huomasin tarjouksen vasta pkp:stä oston jälkeen. Playssakin ilmeisesti vaan 51e

Anyway,
Tiukkaa hyvää mätkettä - erittäin koukuttavaa sellaista. Olen tokalla saarella menossa, alueesta 32% "vapautettu" ja päätehtävässä 26. (ilmeisesti - ainakin saven mukaan). Tähän mennessä ei mitään turhan eeppistä ja hullua taistelua ole tullut vastaan. Vähän odottelin niitä hehkutusten perusteella, mutta mielenkiintoisia tehtäviä pukkaa eteen, eikä kyllästymisen merkkejä näy. Se pikkulentokoneiden ampumistehtävä oli suht tylsä - AINOA tähän mennessä. Sattellite uplinkien perässä juoksu on hauskaa puuhaa ja se onkin ollut tähän mennessä vaativinta liikkumista pelissä. Hyviin puoliin kuuluu myös se, ettei ala vituttamaan jokainen virheliike, vaan peli antaa paljon periksi ja liikkuminen on sulavaa. Jos sitten missaa jonkun hypyn voi vaan syyttää itseään ja huokaista, että on tullut pelattua neljä tuntia liikaa putkeen. :cool:

Vihut ovat asiallisia. Ennen kun huomasin, että sitä r1 voi rämppää nii perkeleesti, vihut tuottivat vähän enemmän ongelmia, mutta nyt tokalla saarella ei kyllä isommatkaan röykkiöt pärjää ku tulen sähkön kanssa mestoille. Lisävoimat toimivat erittäin hyvin. En tiedä miten paljon viitsin niitä spoilaa, mutta se kolmiota käyttävä on ainakin hauska ja padia käyttävä ensimmäinen.

Kontrollit ovat mahtavat. Sulavaa, nopeaa ja hyvää. On kiva ratkaisu peliltä, ettei ole kaikkia fysiikan lakeja yritettykään realistisesti käyttää onhan kyse kuitenkin supersankarista. Liimanäppisyys on ainoa miinus kontrolleista ja toivon, että tuo "ympyrä pohjassa maahan asti" tulisi päivityksenä myöhemmin. Tähtäys toimii ja tämä onkin yksi niistä harvoista konsolitähtäilyistä, mikä toimi mulle aivan heti. Monessa fps pelissä esim. joutuu hakemaan sitä tuntumaa pidempään.

Peli ei ole mikään maailman näyttävin grafiikoiltaan imho esim. fallout 3 post-devastation maailma oli väreiltään tunnelmallisempi ja kz2 sitten taas muuten graafisesti edistyneempi. Cole on hienosti kyllä tehty ja animoitu, kaupunki ihan tyydyttävästi. Eipä tuolla ehdi hirveästi alkaa fiilistelemään mitään ku hyppii ja vääntää menemään.

Tässä mun 2pv ensitunnelmat. Huomenna olisi tarkoitus päästä läpi hyviksenä ja aloittaa sitten pahiksena uudestaan...
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Onpahan loistava peli. Piti aluksi testata vähän, mutta heti pelasin n. 4h. Päätehtäviä ei tullut montaa pelattua ehkä viisi kappaletta. Aina kun olin menossa tekemään päätehtävää niin tuli vastaan aina jotain muuta mielenkiintoista tekemistä. Todella helppoa on liikkua pitkin rakennusten kattoja sun muiden esteiden, kontrollit toimii todella hyvin.

yhdessä tehtävässä meinasi mennä hermot oman tyhmyyden takia

Siinä tehtävässä missä piti ensin antaa virtaa sille isolle antennille ja sen jälkeen mennä maan alle viemäri luukusta. Kuolin melkein heti siinä alussa ja luulin et tehtää alkaa uudestaan siitä mihin jäin niin luulin et kaikki punaiset kohteet pitää tappaa, mutta ei vaan vihut loppunut. Kun olin joku 30 min. niitä tappanut niin huomasin että kun kuolin silloin alussa olisi pitänyt antaa taas virtaa sille antennille, mutta en antanut. Heti kun antenni oli toiminnassa niin tuli merkki et mihin piti mennä. Et turhaan ammuskelin niitä ihan hulluna
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Listaa stunteista ei näe muuta kuin sen yhden kerrallaan pause valikosta.

Itselläni puuttuu platinumista vielä 14 shardia (ei tunnu löytyvän mistään), ac/dc <-- en tiedä miksi tuo ei jo tule vaikka huvikseen imuttelen joka lyhtytolpasta joka tulee vastaan ja 25km grindi (pitääkö tämä tehdä junaradalla vai niillä katoilla kulkevilla sähköjohdoilla?)
Itse sain toun AC/DC kun menin yhteen viemäriin, mistä niitä voimia saa.
Se iso generaattori mikä lie mistä saa voiman. Menin lähelle ja imasin voimaa, painoin nappia n. 10 minuuttia ja kattoin TV:tä samalla. Sen jälkeen katsoin kuinka edistyn ja kappas, just sopivasti kilahti tuo Trophy :).
Tuo grindauksen voi katsoa tuota Trophy-listasta pleikalta. Muistaakseni se tarkoitti junaraiteita.
Senkun grindaat pitkin raiteita niin se kyllä napsahtaa :cool:
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Itse sain toun AC/DC kun menin yhteen viemäriin, mistä niitä voimia saa.
Se iso generaattori mikä lie mistä saa voiman. Menin lähelle ja imasin voimaa, painoin nappia n. 10 minuuttia ja kattoin TV:tä samalla. Sen jälkeen katsoin kuinka edistyn ja kappas, just sopivasti kilahti tuo Trophy :).
Tuo grindauksen voi katsoa tuota Trophy-listasta pleikalta. Muistaakseni se tarkoitti junaraiteita.
Senkun grindaat pitkin raiteita niin se kyllä napsahtaa :cool:

Molemmat noista tulikin jo tänään, kun noita shardeja etsiskelin vielä puuttus 5kpl hieman tylsähköksi käy, kun ei ole enää mitään muuta tekemistä sais olla noita pahiksia edes pikkasen enemmän.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Mistä näkee montako Blast Chardia (en ole varma nimestä) on jäljellä?
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Mistä näkee montako Blast Chardia (en ole varma nimestä) on jäljellä?

Peliä tallentaessa tai ladatessa annat olla hetken valitun tallennuksen päällä niin ne tulee näkyviin.
Tai vaihtoehtoisesti tallennuksien hallinnasta ps3:n päävalikosta, kun antaa hetken olla siinä tallennuksen päällä niin tulee noi tiedot.
 
Ylös Bottom