Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

iPhone / iPod Touch / iPad - pelit ja pelaaminen

Vastaus: iPhonen / iPod Touchin / iPadin pelit

Oon ihmetelly jo jonkun aikaa että koska toi Game Center tulee? Oon kuullu jotain että vasta seuraavaan päivitykseen ois tulossa, mutta mm. youtubessa Game Center videoissa tyypit pyytää lisäämään Game Centerissä "kaveriksi".
 
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin / iPadin pelit

Oon ihmetelly jo jonkun aikaa että koska toi Game Center tulee?
Se oli mukana iOS 4.0:n kehitysversioissa, mutta viime tingassa juuri ennen Gold Master -versiota se kuitenkin napsittiin pois. Sitä on mahdollista käyttää kuitenkin esim. jailbreakatulla iOS 4:llä. Käytännössä kannattaa kuitenkin odotella, että Apple hio Game Centeristä viimeisetkin särmät pois ja julkaisee sen virallisesti.
 
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin / iPadin pelit

iBlast Moki on oma suosikkini. Sen sai sillon siitä Applen joulukalenterista viime vuonna ilmaiseksi, 2,39€ taitaa olla normaalihinta.

Ostin viime viikolla Super Monkey Ball 2:n storesta, kun oli Sonicin synttäreiden juhlistamiseksi tarjouksessa. Ihan hirveetä sontaa. Kontrollit ei toimi IMO ollenkaan.


Muita pelejä joita suosittelen ainakin kokeilemaan:

-Angry Birds (itselläni lite)
-Vortex
-Totemo
-Labyrinth
-FlightControl (ainoa peli SMB2:n lisäksi josta olen maksanut)
 
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin / iPadin pelit

Alla oma lista peleistä, joita suosittelen:

Angry Birds
Tower Bloxx
Labyrinth 3D
Glass Tower 2
WSOP poker

Mukava huomata, että kolme ensimmäistä peliä ovat suomalaisten käsialaa. Hyvä Suomi!
 
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin / iPadin pelit

Ite suosittelen Angry Birdsiä myöskin,
Kumpaakin Monkey Island SE:tä
ja Phoenix Wright Ace Attorneyta.

Kaikki mahtavia pelejä.
 
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin / iPadin pelit

Täällä ollaan vähän ylistetty tota fieldrunneria, mutta mun mielestä se vaikuttaa tosi tylsältä. Vaan pari eri "torni" vaihtoehtookin.

Videoiden ja tekstejen perusteella toi defender chronicles tuntuu aika pirun hyvältä, kellään kokemuksia? Tekis vähän mieli ostaa se :) Joku hyvä TD tekis mieli ostaa. Bloons TD on jo, mutta se alkaa vähän tylsäks kun on roundil 125 niin jögittää pirusti ja etenee tooosi hitaasti. Uutta peliäkään siinä viitti alottaa, kun haluun kattoo kuinka pitkälle pääsen :D

Sitten mun top 5 maksulliset pelit:

1. Hoggy

Peli mistä en oo ennalta kuullut, ihmettelen kyllä, loistava supermario - kirby tyylinen peli

2. Peggle

Saa helposti aikaa tuhlattua tällä klassikolla

3. Angry Birds

Loistavaa suomalaista tekoa! Näitä pelejä lisää appstoreen

4. Fruit ninja

Hyvää ajankulua, suurta plussaa tuo noi tehtävät. Esim halkaise 50 banaania, tms

5. Doodle God

Positiivinen yllätys. Kuvista näytti älyttömän tylsältä, mutta kun pääsi kokeilemaan niin oli yllättävän viihdyttävä.
 
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin / iPadin pelit

Monkey Island 2 Special Editionin käyttöliittymää kosketusnäytöllä on rukattu paljon helppokäyttöisemmäksi kuin ykkösessä. Siitä iso plussa.

PC:n integroitu näytönohjain piiputtaa niin pahasti Monkey 2:sen kanssa, että pitää nautiskella peli iPhonella. Käy se niinkin :cool:
 
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin / iPadin pelit

Kuinkas Final Fantasy Tacticsin odottelu sujuu?

15. se kuluvaa kuuta käsittääkseni julkaistaan ja ei malta millään odottaa. Jää Halot sun muut kyllä auttamattomasti jalkoihin.
 
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin / iPadin pelit

iOS päivittyi eilen versioon 4.1 ja toi mukanaan mm. Game Centerin, Applen oman verkkopeliyhteisön. Näitä yhteisöjä on nähty ennenkin iOS:llä, mutta nyt on mahdollista kerätä kaikki saavutukset sun muut yhden palvelun alle. Tämä vaatii kuitenkin päivityksen peliltä. Omasta pelivalikoimasta Fieldrunners ja FlightControl päivittyivät heti. Palvelussa on mm. mahdollista vertailla saavutuksia ja huipputuloksia kavereiden kesken ja lähetellä kutsuja moninpeleihin.

Lisäilkäähän Kabanossi jos ja kun liitytte palveluun. :)
 
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin / iPadin pelit

IGN listasi "top 25" iPhone-peliä:
The Top 25 iPhone Games - Wireless Feature at IGN

Sinänsä ehkä asteen yllätyksetön lista, joka keskittyy isompiin peleihin, mutta pari suomalaista pääsi myös mukaan:
Nro 11 on "Zen Bound 2", ja nro 4 on "Angry Birds"
.

**

Touch Arcade -sivuston forumilla on ainakin jonkinlainen lista Game Centeriä tukevista peleistä:
List Of Game Center Apps - Touch Arcade

Tässä voisi myös muistuttaa, etteivät "vanhat" iPhonet tue palvelua. Nämä laitteet ovat tuettu ( Apple - Game Center - Social gaming on iPod touch and iPhone ):

-iPod touch 4th generation
-iPod touch 3rd generation
-iPod touch 2nd generation
-iPhone 3GS
-iPhone 4

**

EDIT: Päivitin iPhonen (3GS) ja testasin nopeasti palvelua. Näyttää tosiaan siltä, että peleissä pitää olla tietty Game Center -päivitys (vielä lista on aika lyhyt) ja ne pitää päivittää/käynnistää (joku voi vielä varmistaa) että tulevat sitten oman pelit-listan alle. Vielä tosin en ole ehtinyt itse pelejä ja achievementtejä testailla.

Kaverien lisääminen oli helppoa kun tietää ko. tyypin nicknamen (kutsut pitää tietty hyväksyä tuttuun tyyliin).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin / iPadin pelit

Noniin kaikki äidin pikku kultamussukat! NYT jos koskaan ois aika laittaa App Store kuumaks!
Monkey Island 2 Special Edition: LeChuck's Revenge 0,79 €
 
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin / iPadin pelit

Noniin kaikki äidin pikku kultamussukat! NYT jos koskaan ois aika laittaa App Store kuumaks!
Monkey Island 2 Special Edition: LeChuck's Revenge 0,79 €
Voi pannahinen! Juuri aamulla App Sniperia käytin, mutta ei se tuosta huomauttanut. Mulla on siis tuo peli App Sniperin hintaseurannassa. No, toivottavasti tarjous on voimassa vielä illalla.
 
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin / iPadin pelit

Toimiiko bluetooth-näppis iPhonen flipperipeleissä? Ruutua näpyttelemällä on aika raivostuttavaa pelata flipuja, mutta näppiksellä se olis ihan rautaa...
 
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin / iPadin pelit

Peggle vihdoinkin tarjouksessa rajoitetun ajan hintaan 0,79€. Pakkohankinta!

Voi pannahinen! Juuri aamulla App Sniperia käytin, mutta ei se tuosta huomauttanut. Mulla on siis tuo peli App Sniperin hintaseurannassa. No, toivottavasti tarjous on voimassa vielä illalla.

Kannattaa käyttää App Shopperia, joka löytyy netistä että Storesta (ilmainen). Se ainakin minulle ilmoittaa mailiin samantien kun wishlistissä tapahtuu muutoksia.
 
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin / iPadin pelit

Tässä uusi suomalainen peli:

Ballywoo - The Game Sensation of 1932 for iPhone, iPod touch and iPad on the iTunes App Store

ballywoo-screenshot.png


Kyseessä on simulaatio yhdestä maailman ensimmäisiin kuuluvista pinball-laitteista.
 
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin / iPadin pelit

Jostain kuulin,että suomalainen Angry bird:sin koko versio olisi ilmainen.

E: IGN:ännän Daily Fix:istä löyty kyseinen tieto
 
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin / iPadin pelit

Jostain kuulin,että suomalainen Angry bird:sin koko versio olisi ilmainen.

Kyllä se vielä sen huimat 0,79 e Appstoressa kustantaa, juuri tarkistin.

Androidin versio on ilmainen, koska se on mainosrahoitteinen. Jatkossa saa pienellä rahalla kuitenkin mainokset myös siitä pois.
 
Vastaus: iPhonen / iPod Touchin / iPadin pelit

Angry Birdsiin tulossa erillinen (ja maksullinen) "Angry Birds Halloween" -paketti ilaitteisiin. Kyse EI OLE kenttäpaketista joka ladataan olemassa olevaan peliin, vaan vaatii erillisen latauksen:
Rovio - Blog

Paketin on julkaissut Rovio itse, ei Chillingo (joka julkaissut "normi" iPhone/Touch/iPad-versiot).

EDIT: Juuri latauksessa. Hinta tuo 0,79 e. 45 kenttää.
EDIT 2: Arvosteluja:
http://wireless.ign.com/articles/112/1129737p1.html
http://www.pocketgamer.co.uk/r/Various/Angry+Birds+Halloween/review.asp?c=24498
http://www.eurogamer.net/articles/2010-10-25-mobile-games-roundup-article?page=3
http://kotaku.com/5678387/review-angry-birds-halloween-special-edition
EDIT: Myi heti miljoonaan viikossa:
http://www.pocketgamer.co.uk/r/iPhone/Angry+Birds+Halloween/news.asp?c=24625
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom