Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Se oli mukana iOS 4.0:n kehitysversioissa, mutta viime tingassa juuri ennen Gold Master -versiota se kuitenkin napsittiin pois. Sitä on mahdollista käyttää kuitenkin esim. jailbreakatulla iOS 4:llä. Käytännössä kannattaa kuitenkin odotella, että Apple hio Game Centeristä viimeisetkin särmät pois ja julkaisee sen virallisesti.Oon ihmetelly jo jonkun aikaa että koska toi Game Center tulee?
Voi pannahinen! Juuri aamulla App Sniperia käytin, mutta ei se tuosta huomauttanut. Mulla on siis tuo peli App Sniperin hintaseurannassa. No, toivottavasti tarjous on voimassa vielä illalla.Noniin kaikki äidin pikku kultamussukat! NYT jos koskaan ois aika laittaa App Store kuumaks!
Monkey Island 2 Special Edition: LeChuck's Revenge 0,79 €
Voi pannahinen! Juuri aamulla App Sniperia käytin, mutta ei se tuosta huomauttanut. Mulla on siis tuo peli App Sniperin hintaseurannassa. No, toivottavasti tarjous on voimassa vielä illalla.
Jostain kuulin,että suomalainen Angry bird:sin koko versio olisi ilmainen.
Tässä uusi suomalainen peli:
Ballywoo - The Game Sensation of 1932 for iPhone, iPod touch and iPad on the iTunes App Store
Kyseessä on simulaatio yhdestä maailman ensimmäisiin kuuluvista pinball-laitteista.