Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

It Takes Two

Ilman verkkoa peli toimii, mutta kun yhdistää niin kertoo heti että trial pelistä. Pitää yrittää palauttaa peli ja ostaa digi tilalle.
 
Ilman verkkoa peli toimii, mutta kun yhdistää niin kertoo heti että trial pelistä. Pitää yrittää palauttaa peli ja ostaa digi tilalle.
Onpa aika surkea homma, että ei voi ostaa levyversiota tuommosen bugin takia. Luin muillakin olleen samaa ongelmaa. Ei mee itellä jakeluun, että miksi se noin tekee levyn kans.
 
Ea sivuilta löyty ihan fixiä tähän että käynnistä konsoli uudelleen ja pidä levy sisällä koko ajan, ja jos poistaa levyn tapahtuu tämä uudestaan. Ei kerrota mitään että tuleeko tähän korjausta. Vähän epäilen tuota fixiä, mutta asentelen juuri offline tilassa peliä uudelleen niin katotaan.

Screenshot_20210405-183809__01.jpg
 
Hei löytyisikö täältä peliseuraa meitsille tän pelin pelailuun? Ehkä mieluiten foorumin naisista tän pelin haluisin kokea koska ehkä mieluummin kuuntelisin naismöykkäämistä tän pelin parissa kuin miesmöykkäämistä. Itse oon suht ujo 38-v kalju partahevirumpalimies reilu 30-v peliharrastuspohjalta vailla hyvää peliseuraa tän tyylisten pelien seuraksi? Jos löytyy ja maistuisi peliseura niin mulle voi laittaa viestiä PS tilin HCSlayer myötä (tiedän nolo nickname) mutta hönössä silloin 07 kun PS tilien nimiä sai varata niin tollasen nolon sit silloin valitsin :D Ja siis ei ole treffi-ilmoitus vaan oikeasti pelkästään peliseuraa etsin tähän. Vielä kun itse ostan pelin niin toiselle ei edes kuluja kertyisi
Siirretään ketjuun (peli) seuran haku. ;) :D
 
Aa ok. Vaikka vuosia oon sivustoa (aikalailla alusta asti) seurannut niin en oikein tiedä näitä foorumikäytäntöjä silti :DMistä kyseinen ketju löytyy kun en äkkiseltään löytänyt? Vai onko ketjun viimeisin viesti ajalta miekka ja kivi? ;D
Tämän heitin ihan vitsillä, mutta muistaakseni ainakin joskus tuollainen peliseuranhaku ketjukin oli olemassa.
En tiedä onko enää, mutta mielestäni tämä pelin oma ketju on ihan hyvä paikka hakea tuota (peli) seuraa. ;)
 
Mistä kyseinen ketju löytyy kun en äkkiseltään löytänyt?
Täältäpä näin.


Tai jos pelaa PS Nelkulla niin täältä:

 
No no Tontsa nuo ketjut aika vanhoja kuitenkin mitä näköjään kukaan ei oikein seuraa eli kyllä mun mielestä ihan kohtuullista etsiä ihan pelikohtaisestikin seuraa eikös? :)
Sieltä ne pinnalle nousee, kun niihin viestin kirjoittaa. Mutta ei tästä aiheesta enempää tässä ketjussa ainakaan.
 
Jos joku tätä peliä xboxille haikailee, niin cdon:ista irtoaa digiversio varsin sopuisaan 24.38€ hintaan. (viestin voi siirtää pelitarjouksiin, jos ei sovi tähän ketjuun).
 
No niin, Super Mario 3D World lisäosineen on kaluttu läpi ja puolison kanssa tarvittaisiin uutta yhdessä pelattavaa. Mitenkäs vaikea tämä peli on? Loputtomat elämät ja check pointeja piisaa, mikä auttanee aika pitkälle, mutta jääkö eteneminen liian usein takkuamaan jos toinen osapuoli on vain satunnaisemmin pelaava?
 
No niin, Super Mario 3D World lisäosineen on kaluttu läpi ja puolison kanssa tarvittaisiin uutta yhdessä pelattavaa. Mitenkäs vaikea tämä peli on? Loputtomat elämät ja check pointeja piisaa, mikä auttanee aika pitkälle, mutta jääkö eteneminen liian usein takkuamaan jos toinen osapuoli on vain satunnaisemmin pelaava?
En usko, että jää takkuamaan. Oma puoliso ei juurikaan pelaile ja tässäkin pelissä ihan perus hyppelyt kuilujen ylitse ovat vaatineet välillä muutamia yrityksiä. Tästä huolimatta ihan mukavasti olemme edenneet ja uskon kyllä, että varmasti kaikki tämän pelin voivat läpäistä.
 
En usko, että jää takkuamaan. Oma puoliso ei juurikaan pelaile ja tässäkin pelissä ihan perus hyppelyt kuilujen ylitse ovat vaatineet välillä muutamia yrityksiä. Tästä huolimatta ihan mukavasti olemme edenneet ja uskon kyllä, että varmasti kaikki tämän pelin voivat läpäistä.
Katsoisin, että lähinnä pomotaisteluissa voi ainakin joissain tilanteissa tulla ongelmia vähemmän pelanneille pelureille. Ainakin 7-vuotiaalle pojalleni ovat parit pomotaistelut aiheuttaneet aika äärimmäistä turhautumista. Kovasti tsemppaamalla on kuitenkin jaksanut yrittää, ja ainakin toistaiseksi ollaan aina eteenpäin päästy. Mielestäni hän on jo varsin hyvin osannut pelata moniakin pelejä ilman yhtä suuria ongelmia kuin nuo pari pomotaistelua ovat aiheuttaneet, joten ei It Takes Two välttämättä kaikin puolin helppo peli ole. Armollinen toki siinä mielessä, että loputtomat elämät ja checkpointit, jotka eivät kovin kaukana toisistaan yleensä ole.
 
Kiitos vastanneille, näillä rohkaisuilla lähti tämä tilaukseen! Raportoidaan sitten onko peli parantanut vai heikentänyt yhteiselämän laatua :D
 
Sellainen varoituksen sana vielä, että elefanttipehmolelu Cutieen liittyvä kohtaus on sellainen, joka saattaa tuntua varsin pahalta herkkähermoisille. Kuulemma kohtaus on varsin monia ahdistanut. Näin kävi pojallennikin, ja hän melkein halusi jättää pelin pelaamisen siihen kohtaukseen. Kohtaus ei ole sinänsä vaikea, mutta voi kuitenkin ahdistaa ainakin herkempiä ihmisiä. Ikävältä tuntui kyseinen kohtaus itsestänikin, vaikka toki otan pelit peleinä, eli en nyt silti mitenkään voimakkaasti asiaan reagoinut.
 
En tiedä pitäisikö tuo olla spoilerina, vaikka ehkä se on hyvä varoitus lasten kanssa pelin pelaaville. Omasta mielestäni tuo on oikeasti liioittelematta häiritsevin kohtaus, mitä on peleissä tullut vastaan. Jotenkin tuo konteksti tekee sen. Ja tuli heti myös mieleen, kun peliä pelatessa mietin jatkuvasti, miten oma kummityttö varmasti tykkäisi pelin mielikuvituksellisesta maailmasta, että tätä kohtausta ei voisi ikinä hänelle näyttää.
 
En tiedä pitäisikö tuo olla spoilerina, vaikka ehkä se on hyvä varoitus lasten kanssa pelin pelaaville. Omasta mielestäni tuo on oikeasti liioittelematta häiritsevin kohtaus, mitä on peleissä tullut vastaan. Jotenkin tuo konteksti tekee sen. Ja tuli heti myös mieleen, kun peliä pelatessa mietin jatkuvasti, miten oma kummityttö varmasti tykkäisi pelin mielikuvituksellisesta maailmasta, että tätä kohtausta ei voisi ikinä hänelle näyttää.
Ei voi oikein spoilerina mielestäni pitää vielä tuota. En kuitenkaan kerro mitään yksityiskohtia, mutta katsoisin, että asia olisi kaikkien hyvä tiedostaa sen varalta, että on itse herkempi pelaaja, tai pelaa peliä jonkun herkemmän henkilön kanssa. Spoilerina asia voi jäädä helpommin noteeraamatta.
 
Ehkä tuo 12v. ikäraja kannattaa otta huomioon lasten kanssa pelatessa. Ei noita ikärajoja noihin peleihin ihan turhaan lätkitä.
 
Viimeksi muokattu:
Ehkö tuo 12v. ikäraja kannattaa otta huomioon lasten kanssa pelatessa.
Ei tuo päde pelkästään 12-vuotiaisiin tuo varoitus. Kyseinen kohtaus on koettu erittäin ahdistavaksi myös monen aikuisen kohdalla. Ja se on hyvä ehkä tiedostaa, että monet ikärajathan eivät sinänsä kerro absoluuttista totuutta. On varsin yleisesti tunnistettu asia, että lapsen kanssa voi yhdessä katsoa jonkin verran yli ikärajasuosituksen olevia ohjelmia tai myös pelata nimenomaan yhdessä vastaavalla periaatteella pelejä.

Tärkeintä on nimenomaan yhdessä katsoa tai pelata tällaisia viihdetuotteita ja samalla silloin varmistaa etukäteen vanhemman toimesta, että tietää sisällöstä ja vastaavasti lapsen luonteesta niin paljon, että pystyy hieman tiukemmat kohtaukset juttelemaan asiallisesti yhdessä. Yksin en toki anna oman poikanikaan pelata tai katsoa mitään mikä on yli hänen ikänsä suosituksien osalta.
 
Viimeksi muokattu:
Ehkä tuo 12v. ikäraja kannattaa otta huomioon lasten kanssa pelatessa. Ei noita ikärajoja noihin peleihin ihan turhaan lätkitä.
Tästä täysin samaa mieltä. Täällä nyt mainittu 7-vuotiaskin on melkein puolet suositellusta :oops: En ihmettele yhtään jos on sitten hieman tehnyt mieli jättää peli kesken jossain kohtaa.

Viimeksi kun samasta asiasta kirjoitin niin monet puolustelivat että aikuinen kyllä lapsensa tuntee mutta jokin raja nyt siinäkin pitäisi olla. Pari vuotta voi joustaa mutta kun 7-vuotias pelaa 12-vuotiaiden peliä, on se minusta väärin. Varsinkin kun olen jo useammasta paikkaa kuullut että tämä kyseinen peli ei oikein lapsille pöe vaikka siltä voi helposti näyttääkin.

Siitä vielä että kun aikuinen tosiaan lapsensa parhaiten tuntee, niin olen itse huomannut enemmänkin että jopa sopivat pelit on välillä omalle lapselle turhan jännittäviä tai pelottavia. Useimmiten kuitenkin jää jopa epäselväksi onko vai ei, kun lapset harvemmin edes myöntää tietyn iän jälkeen että jokin pelottaa. Juuri tämän(kin) vuoksi pitäisi pysyä siinä parin vuoden joustossa eikä "tuntea" lastansa kun niitä takeita ei siitä ole että lapsi niitä oikeita tunteitaan kehtaa näyttää. Eikä kyse ole siitä ettei tunteita saisi näyttää vaan pitää olla isille tai äidille rohkea, kuten lapsilla tapana on: "ei minua pelota yhtään!"

Totta toki lienee että pääosa ikärajoista on sellaista että joustoa voi tehdä enemmänkin mutta siellä voi niitä ylläreitä sitten löytyä.
 
Tästä täysin samaa mieltä. Täällä nyt mainittu 7-vuotiaskin on melkein puolet suositellusta :oops: En ihmettele yhtään jos on sitten hieman tehnyt mieli jättää peli kesken jossain kohtaa.

Viimeksi kun samasta asiasta kirjoitin niin monet puolustelivat että aikuinen kyllä lapsensa tuntee mutta jokin raja nyt siinäkin pitäisi olla. Pari vuotta voi joustaa mutta kun 7-vuotias pelaa 12-vuotiaiden peliä, on se minusta väärin. Varsinkin kun olen jo useammasta paikkaa kuullut että tämä kyseinen peli ei oikein lapsille pöe vaikka siltä voi helposti näyttääkin.

Siitä vielä että kun aikuinen tosiaan lapsensa parhaiten tuntee, niin olen itse huomannut enemmänkin että jopa sopivat pelit on välillä omalle lapselle turhan jännittäviä tai pelottavia. Useimmiten kuitenkin jää jopa epäselväksi onko vai ei, kun lapset harvemmin edes myöntää tietyn iän jälkeen että jokin pelottaa. Juuri tämän(kin) vuoksi pitäisi pysyä siinä parin vuoden joustossa eikä "tuntea" lastansa kun niitä takeita ei siitä ole että lapsi niitä oikeita tunteitaan kehtaa näyttää. Eikä kyse ole siitä ettei tunteita saisi näyttää vaan pitää olla isille tai äidille rohkea, kuten lapsilla tapana on: "ei minua pelota yhtään!"

Totta toki lienee että pääosa ikärajoista on sellaista että joustoa voi tehdä enemmänkin mutta siellä voi niitä ylläreitä sitten löytyä.
Onhan tuossakin periaatteessa pointti mitä kirjoitat. Toisaalta on se todettava, että meillä tuo kyseinen kuvio keskusteltiin yhdessä huolella ja siitä tulikin mielestäni lapsen ajatuksiin ja maailmaan hyvin sopiva arvokeskustelu. Asia johti myös siihen, että haimme yhdessä tuumin asiasta netistä spoileritietoa pelin jatkosta ja saimmekin siinä sellaista tietoa, joka saikin poikani loppujen lopuksi tyytyväiseksi. Jatkoi tuon kohtauksen jälkeen loppujen lopuksi todella mielellään pelin pelaamista.

Sekin on sanottava puolustukseksi, että en ole koskaan poikani nähnyt saavan mistään pelistä yhtä mahtavia onnistumisen tunteita erilaisten pähkinöiden tai hänelle haastavien pomotaisteluiden selvittämisen jälkeen. Fiilikset ovat siis olleet kaikkiaan mahtavia pelin parissa ja vastaavaa isän ja pojan välistä yhteistä onnistumista en myöskään muista koskaan missään peleissä aiemmin meidän kokeneen. Ylävitoset ja riemunkiljahdukset ovat täyttäneet suurimman osan peliajasta, vaikka tuo yksi ikävältä tuntunut kohtaus käytiinkin läpi, ja pari pomotaistelua ehtivät kieltämättä poikaani aika paljon turhauttaa. Niistäkin hän kuitenkin sai sitten mahtavat onnistumisen tunteet, kun ensin mahdottomalta tuntunut pomo kaatui hänen oman vahvan panoksensa ansiosta. Sanoisin, että hyvät asiat ovat aivan valtavasti isommassa asemassa olleet pojalleni tässä pelissä tuohon yhteen ikävään kohtaukseen nähden, ja olisi kyllä mielestäni huono juttu, jos emme olisi peliä yhdessä pelanneet.
 
Ylös Bottom