Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ja ne kaksi peliä ovat....?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiking
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Wiking

New Member
No se hinta sitten tipahtaa ja 2 ilmaista peliä nykyiselle koneen omistajalle hyllyyn tipahtaa...
Kas mitkä ne ovatkaan, mieli halajaa ja voisko olla paikkaa parempaa kuin tässä foorumissa mielipiteitä kartoittaa!

Arvoisat boksin omistajat, täydellinen lista on 26.4 nähtävillä ja aikaa on heinäkuun alkuun asti lunastaa omansa.
Do the right thing, let others know whatcha gonna get :p

Saas nyt nähä millanen se lista on.... JSRF ja doa3 ehkä. Yager jos kerkee... ehkä cm... valinnanvaraahan on likaa, ei sille mitään voi.:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe
Saas nyt nähä millanen se lista on.... JSRF ja doa3 ehkä. Yager jos kerkee... ehkä cm... valinnanvaraahan on likaa, ei sille mitään voi.:D

SISSUS!!! NÄIN ON!!! :D

Onkohan sen ohjaimen pakko olla se vakipadi..? Jos sais vaikka Yagerin ja sen Thurstmasteriin tikun niin olis erittäin jees meininki. :D

DOA3 ja GP4, mikäli se ehtii. En kyllä enää koskaan hauku mikkisoftaa pahaksi. Tuo on jo loistava kädenojennus. Way to go Microsoft!

Todennäköisesti valittavissa ovat vain Microsoftin pelit. Lista julkaistaan 26 päivä kuluvaa kuutta. Eli siihen listaan ei mitenkään voi tulla vielä julkaisemattomia pelejä. GP4, Jet Set Radio Future ja muut ei-Microsoftin pelit eivät varmaankaan kuulu listalle. :( Näin ainakin luulen.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Todennäköisesti valittavissa ovat vain Microsoftin pelit. Lista julkaistaan 26 päivä kuluvaa kuutta. Eli siihen listaan ei mitenkään voi tulla vielä julkaisemattomia pelejä. GP4, Jet Set Radio Future ja muut ei-Microsoftin pelit eivät varmaankaan kuulu listalle. :( Näin ainakin luulen.

Miten doa3 sitten on listalle eksynyt? Tai PGR (vai onko ms:n julkaisema)?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe

Miten doa3 sitten on listalle eksynyt? Tai PGR (vai onko ms:n julkaisema)?
PGR on ms:n julkaisema ja kait ms:llä on jotain sopimuksia tecmonkin kanssa, kun on kerran saanu doa:n xbox exclusiveks ja olihan se tärkeimpien pelien joukossa kun xboxi julkastiin. Kun taas noilla jsrffäl ja vaikka gp4:lla ei ole mitään tekemistä microsoftin kanssa. Ja mitä tulee tohon Thurstmasteriin tikkuun ni voin vain sanoa, että erittäin kovasti epäilen, että microsoft ostaa thrustmasterilta tikkuja itselleen, että voisi antaa ne porukoille ilmaseks.

JSRF on myös exclusive, joten se kuuluisi listalle samoista syistä kuin doa 3? No MS:n oma force feedback tikku sitten? Ei haittaa mua. Saisivat vaan eka julkasta sellasen.:D

Heipä hei kaikille... tulin just unkarista... joten luin vasta tänään tän maailman mukavimman uutisen, ja samalla vastaan niille jotka ehkä ovat huomanneet katoamiseni että mis olin...

itse otin heti DoA3 ja Odd worldin.... doa3 oli varma, ja oddiin päädyin ties mistä syystä... tahtosin vain tuollaistakin peliä testata =)

ps. onko kukaan saanu mitää vastausta vielä e-mailiinsa?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
Heipä hei kaikille... tulin just unkarista... joten luin vasta tänään tän maailman mukavimman uutisen, ja samalla vastaan niille jotka ehkä ovat huomanneet katoamiseni että mis olin...

itse otin heti DoA3 ja Odd worldin.... doa3 oli varma, ja oddiin päädyin ties mistä syystä... tahtosin vain tuollaistakin peliä testata =)

ps. onko kukaan saanu mitää vastausta vielä e-mailiinsa?

Mä oon saanu ne sano jotain että ne käsittelee 48 tunnin sisällä ja jotain että on ruuhkaa. Ja että yrittävät lähettää pian.

kertooko joku mulle millä ohjelmalla saan ton fi.doc tiedoston auki.
En omista ko WordPadin ja se heittelee mun silmille laitonta toimintoa. Milläköhän mää ton avaisin? onko mitään ohjelmaa downloadattavissa netistä mikä ton avaisi, ei väliä onko hääppönen ohjelma?

Ylös Bottom