Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jaaha, kirjautua pitää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jonjes
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

jonjes

New Member
Onkos systeemi jotenkin muuttunut, kun ei kirjautumatta sisään pääse lukemaan mitään? Jotain on ilmeisesti jäänyt minulta huomaamatta. Vai mistä on kyse??

häirikkökäyttäjiä Ip-bannatessa vbulletin sekosi sitten. Kaikki kiittämään kassia.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes

Kassihan on legenda, mutta siis miten sekosi, jos saa kysyä?

Ei siis laske lukemaan ilman sisään kirjoittautumista. Eikä itse BBS:n koodiin ole tehty muutoksia. Ja muutama muukin asia pielessä, mikä tosin ei käyttäjille näy ainakaan vielä.

Eli tuota ei ole tarkoituksella tehty, vaan vika ilmeni eilen illalla yllättäen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava

Ei siis laske lukemaan ilman sisään kirjoittautumista. Eikä itse BBS:n koodiin ole tehty muutoksia. Ja muutama muukin asia pielessä, mikä tosin ei käyttäjille näy ainakaan vielä.

Eli tuota ei ole tarkoituksella tehty, vaan vika ilmeni eilen illalla yllättäen.
Selvä pyy. Kiitos tiedosta.

Joo tämä on ennen toiminu ilman sisäänkirjautumista, oli pakko siis kirjautua.

Hei siis kaikille kanssaeläjille, toivottavasti aika kuluu rattoisasti peleistä puhuessa etc..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan methamphetamine
Joo tämä on ennen toiminu ilman sisäänkirjautumista, oli pakko siis kirjautua.

Jep

Valitamme tätä, mutta emme toistaiseksi ymmärrä minkä takia tuo esto tuli päälle. Poistamme sen kyllä heti, kun syy selviää.

Tekniikka on mukavaa ;)

Minulle teki töissä aamupäivällä Macilla (MSE 5) vaan kerran, kun painoin linkkiä eräässä viestissä toiseen threadiin. Muuten ei kysellyt, eikä nytkään, kun kotoa PC:llä (MSE 6) tulin sisään.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan veloxneb
Minulle teki töissä aamupäivällä Macilla (MSE 5) vaan kerran, kun painoin linkkiä eräässä viestissä toiseen threadiin. Muuten ei kysellyt, eikä nytkään, kun kotoa PC:llä (MSE 6) tulin sisään.

Näyttäisi siltä, että toiset pääsevät sisään ja toiset eivät.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan veloxneb

Mita sita Macilla mitaan IE:ta kayttamaan varsinkin jos OS X on asennettuna koneeseen. OmniWeb on monta kertaa parempi, kuin IE.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia

Mita sita Macilla mitaan IE:ta kayttamaan varsinkin jos OS X on asennettuna koneeseen. OmniWeb on monta kertaa parempi, kuin IE.

Heh heh. Joku ei näköjään pidä Billistä ;)

Mac on G3 266 (desktop) ja käyttis 8.6. IE on v. 5.1 ja on ihan riittävän hyvin toiminut. Nytkin sillä kirjoittelen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes
Onkos systeemi jotenkin muuttunut, kun ei kirjautumatta sisään pääse lukemaan mitään? Jotain on ilmeisesti jäänyt minulta huomaamatta. Vai mistä on kyse??

Toimii jälleen normaalisti !

Ylös Bottom