Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kassihan on legenda, mutta siis miten sekosi, jos saa kysyä?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
häirikkökäyttäjiä Ip-bannatessa vbulletin sekosi sitten. Kaikki kiittämään kassia.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes
Kassihan on legenda, mutta siis miten sekosi, jos saa kysyä?
Selvä pyy. Kiitos tiedosta.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Ei siis laske lukemaan ilman sisään kirjoittautumista. Eikä itse BBS:n koodiin ole tehty muutoksia. Ja muutama muukin asia pielessä, mikä tosin ei käyttäjille näy ainakaan vielä.
Eli tuota ei ole tarkoituksella tehty, vaan vika ilmeni eilen illalla yllättäen.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan methamphetamine
Joo tämä on ennen toiminu ilman sisäänkirjautumista, oli pakko siis kirjautua.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan veloxneb
Minulle teki töissä aamupäivällä Macilla (MSE 5) vaan kerran, kun painoin linkkiä eräässä viestissä toiseen threadiin. Muuten ei kysellyt, eikä nytkään, kun kotoa PC:llä (MSE 6) tulin sisään.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan veloxneb
Minulle teki töissä aamupäivällä Macilla (MSE 5) vaan kerran, kun painoin linkkiä eräässä viestissä toiseen threadiin. Muuten ei kysellyt, eikä nytkään, kun kotoa PC:llä (MSE 6) tulin sisään.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
Mita sita Macilla mitaan IE:ta kayttamaan varsinkin jos OS X on asennettuna koneeseen. OmniWeb on monta kertaa parempi, kuin IE.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes
Onkos systeemi jotenkin muuttunut, kun ei kirjautumatta sisään pääse lukemaan mitään? Jotain on ilmeisesti jäänyt minulta huomaamatta. Vai mistä on kyse??
..ttooss...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Toimii jälleen normaalisti !