Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jääkiekon MM-kisat 2011

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peoh1985
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Kenelläkään lähdettä tuohon, että Saku Koivu osoittaisi kiinnostusta leijonapaitaan tänä vuonna? Jos hän tulee, niin paha sanoa, haluanko jelloniin Nashvillen Rinteen vai Ducksien Koivun, Lydmanin ja J. Ruudun (joista kaksi viimeistä EHKÄ tulossa).

Saku Koivu ei jätä Leijonia | Jääkiekko | Iltalehti.fi

Tuossa olisi vähän vanhempaa linkkiä.
Niemi näyttää vievän San Josen pitkälle, Rinteellä vielä mahdollisuuksia mutta tämän seurauksena Anaheimistä ei taas tulisi ketään. Ja Boston - Montreal sarjakin tasoissa 2-2, tiukoille menee näiden maalivahtien osalta.
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Harmittaa se, että noi lähetykset tulee suurimmaksi osaksi MTV3 MAX:ilta, jota ei minulla enää ole. :mad:
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Harmittaa se, että noi lähetykset tulee suurimmaksi osaksi MTV3 MAX:ilta, jota ei minulla enää ole. :mad:

Kisat näkyvät tänä vuonna ylen kanavilta ja oliko 2012-2017 MTV:n kanavilta, mutta nekin ilmaiseksi mtv3:n puolelta :)

Vai haitko tällä sitä että kaikki pelit haluaisit nähdä...
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Kisat näkyvät tänä vuonna ylen kanavilta ja oliko 2012-2017 MTV:n kanavilta, mutta nekin ilmaiseksi mtv3:n puolelta :)

Vai haitko tällä sitä että kaikki pelit haluaisit nähdä...
Oho, ketju on MM-kisat 2011. Tarkotin noita Euro Hockey Tourin pelejä, joita tulee yleensä maxilta.. my bad :D
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

mutta nekin ilmaiseksi mtv3:n puolelta :)

Onko oikeasti näin. Itse olen ymmärtänyt, että pakko on näyttää ainoastaan Suomen pelit ilmaiseksi. Näitä Tanskan, Norjan, Valko-Venäjän yms pelejä tuskin nähtäneen.. Niitä pelejä tulee ainakin itse seurattua eniten.
 
Onko oikeasti näin. Itse olen ymmärtänyt, että pakko on näyttää ainoastaan Suomen pelit ilmaiseksi. Näitä Tanskan, Norjan, Valko-Venäjän yms pelejä tuskin nähtäneen.. Niitä pelejä tulee ainakin itse seurattua eniten.
Olet ymmärtänyt täysin oikein. Suomen pelit, välierät ja mitalipelit näytetään ilmaisiksi. Eikö tästäkin ollut täällä jo?
 
Saas nähdä, mitä nuo maikkarin ja canalin lähetykset tuo tullessaan. Ite oon kuitenkin aina tykännyt Ylen lähetyksistä ja kidastudiosta. Ja kuinka käy Mertarannan selostuksen? :(

Sent from my Liquid using Tapatalk
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Ruotsi-matsia katsottu kaksi erää ja täytyy sanoa, että Pihlström on ollut hyvä. Samoin koko nelosketju. Pihlström ja Komarov kuuluvat joukkueeseen jo sen takia, kun tuovat tuohon porukkaan edes vähän jalkoja. Jos Hartikainen vapautuu kisoihin (häviön päässä lomasta) ja Jalonen valitsee mukaan, niin kaksi alinta ketjua näkisin mieluusti näin:

Komarov - Immonen - Hartikainen
Pihlström - Nokelainen - Joensuu​

Jos Hartikainen ei pääse mukaan, niin Pyörälä on aika vahvoilla - valitettavasti. Jalonen muutenkin näyttää suosivan tuollaisia köyhän miehen jerelehtisiä. Pelaajia, jotka osaavat kaikkea ihan hyvin, mutta ei mitään erinomaisesti.

Ykkönen on mielestäni ihan hyvä tuollaisenaan:

Ruutu - Koivu - Aaltonen​

Roolit ovat selvät, Juhis on ollut Ruotsia vastaan hyvä ja ketju on luonut todella paljon hyviä tilanteita. Valitettavasti Koivu ja Ruutu eivät ole vielä ihan sataprosentisessa tikissä. Suurin ongelma on kakkoskentässä ja -ylivoimassa: Lahti - Kapanen - Puustinen ei vaan vakuuta. Lahti on ollut vähän parempi, mutta Puustinen on ollut täysin jäässä. Ottaisin kyllä rohkeasti ainakin Mikael Granlundin HIFK:sta ja istuttaisin kakkosen laitaan Puustisen tilalle. Toiseen laitaan olisi mukava saada joku, joka osuu maaliin kansainvälisellä tasolla. Vaikka se ruotsintappaja tai jos saataisiin jollain ihmeellä vaikka Leino sopimustilanteestaan huolimatta. Eli kakkonen jotenkin näin:

Leino/Peltonen/Pesonen/Lahti - Kapanen - Granlund​
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

No, johan tuli otteluun hieman sykettä Tuomon taklauksen jälkeen. Ehkä vähän töppöset nousi ennen tööttiä, ehkä ei. Mielestäni puhdas. Tsiisus on toi Artjuhin goonien gooni. Ja nuija. Tulisikohan R. Helenius jellonien XIII hyökkäjääksi? Noin niinku treeninä jussia varten.
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Olipa harvinaisen tylsä matsi. Ja ainakin alun perusteella myös epäoikeudenmukainen, jäähyjä jäi viheltämättä ja välillä mielestäni puhallettiin ihan vääriin aikoihin. Hohhoijaa ja nukahdin sitten toisen erän puolivälissä.
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Onko tää Lajunen nyt joku vitsi? Joensuu ei mahdu joukkueeseen, mutta joku v*tun Lajunen mahtuu. Jalonen hei vähän valoja päälle.
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Jotain edes oikein (Ville ja MG). Vieläkään en ymmärrä Pulkkisen pudottamista.
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Oi voi, Kukkonen taas mukana. No tietääpähän ylimääräsiä tykytyksiä meikäläisen olokkariin .. muuten ihan pätevän oloinen ryhmä jolla mitaleille voipi olla hyvätkin mahikset. Nyt vain jännäämään kisoja. ;)
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Joo Joensuun tippuminen oli kyllä ihme. Mielestäni pelasi hyvin näissä EHT-peleissä.

No eiköhän tällä joukkueella ihan hyvin pärjätä, vaikka kyllä se huutaa NHL-molaria.
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Joukkue MM-kisoihin

Uusina pelaajina Peltonen, Jani Lajunen ja Mikael Granlund. Loistavaa. :)

Ei nuolaista. Voi hyvinkin olla, että Granlundin passia ei leimata Jalosen toimesta. Kunhan pitää suojakilpenä mukana varalla, ettei päästä kritisoimaan nuorten pelaajien vastaisuudesta... Mitä nyt olen katsellut Suomen kakkos- ja kolmosketjujen umpisurkeaa peliä, niin laittaisin ketjut seuraavasti:

Ruutu - Koivu - Aaltonen
Peltonen - Kapanen - Granlund
Pesonen - Immonen - Lahti
Komarov - Nokelainen - Pihlström
Lajunen, Pyörälä

Joensuun tiputtamista en ymmärrä lainkaan, sillä pelasi nousujohteisesti ja hyvän turnauksen Nokelaisen parina. Kolmoseen menisi omissa papereissani Hartikainen ihan reippaasti. Toivottavasti NHL:stä saapuisi ykkösveskarin lisäksi vielä ainakin Leino, jolloin saataisiin tuo Pesonen pois tuolta. Täytyy vielä kerran sanoa, että Pulkkinen olisi mennyt aivan yhtä hyvin kolmosessa Pesosen tilalla. Maalejakin olisi voinut tulla jokunen enemmän...

BUT BUT NHL. Jalosella taisi olla valot päälle EHT:llä?

Mutta Lajunen on sentteri, Joensuu pelaa laidassa. Ja näkeehän sokea Reettakin, että keskellä ei tällä joukkueella ole hätää. Muutenkin Komarov - Nokelainen - Joensuu oli todella hyvä. Kaipa tässä täytyy sitten olettaa, että luottomies Mika "HMV" Pyörälä vei Jessen paikan. Välivaarakin on mukana syystä, mikä ei ainakaan itselle aukea.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Kyllä on sellainen sähikäisjoukko vailla vertaa, että tullaan näkemään pirun iso floppi pelkästään Suomelta näissä kisoissa.

Peltonen, Pyörälä, "Yksi maali pleijareissa"-Pihlström, Lajunen, Lahti, Ämmä-Aaltonen... Ei näillä kyllä mitään voiteta. Sellaista koohottajaa ja aikaansaamattomia pelaajia mukana.

Ja onhan se nyt päivän selvää, miksi molemmat Peltonen & Granlund ovat mukana. Samassa ketjussahan nää nähdään, ainakin aluksi, ja jatkossakin jos superjunnu pelaa hyvin. Peltosen potku ei kyllä pleijareiden jälkeen enää riitä mitenkään.

Hiukan heikosti Vehasella meni pelit, mutta loistava homma et Lassila oli sitä toista puoltaan tällä kertaa jotta saadaan vähän kilpailua. Muutama hasardipakki takaa sen, että Pete saa tähtisikermiä vastaan urakoida niin maan pirusti, jolloin alkaa liimaamaan kaiken mahdollisen. Lassilalle kun pari uppoaa niin se laiva on samantien meren pohjassa ja porautuu siitäkin vielä Kiinaan asti. Toisaalta taas, muutaman kerran nähty liiankin hyvin miten tämäkin kaveri ottaa parhaimmillaan ihan kaiken kiinni.

Hyökkäykseen tuo kaatuu, ennemmin kuin maalivahteihin. Kuitenkaan nekään eivät ole mitään hirveän luottoa synnyttäviä...
 
Ylös Bottom