Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jääkiekon MM-kisat 2011

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peoh1985
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Kyllä YLEn kuvissa kuusi pelaajaa näkyi selvästi. Antero-setäkin vielä ystävällisesti laski ne ääneen.

Niinhän se Antsa teki, ja luultavasti kaikki miehet siellä olivatkin. Itse en sitä viimeistä bongannut, mutta se on aika tuttu ilmiö itselleni. Kaikissa maailman Aku Ankoissa tai muissa kun on niitä "etsi 10 virhettä tjsp." -tehtäviä, niin suunnilleen kerran kerrasta se viimeinen aina jää löytämättä. :o
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Huhhuh olipahan draamaa, mutta hyvinhän siinä lopulta kävi. Mielenkiinnolla odottamaan jos/kun Suomi kohtaa Saksan välisarjassa.

Tuli muuten kiva flashback olympialaisten pronssipeliin tuosta Hossan ja Demitran tilanteesta YouTube - Suomi - Slovakia | Vancouver 2010 2:56 kohdasta eteenpäin.

E: Oli muuten hyvä päivä Lätkätietäjässä, kun jokainen kenttäpelaaja teki ainakin yhden tehopisteen :p Harmi, että Mezin ei pelannut ihan niin hyvin.
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Olen kyllä käyttäjän Kovalchuk kanssa täysin samaa mieltä että taitokiekko se vasta jotain onkin! Ei ihme että Suomesta tulee puukäsiä (Armialla ja Aaltosella suht koht hyvät!) kun porukat suurinpiirtein vihaa kentän taitavimpaa äijää (Iljaa..:rolleyes:)... Toki Venäjällä muitakin taitureita..
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Eiköhän ne antipatiat Kovya kohtaan johdu ihan jostain muusta kuin taidoista.

Eikä Suomesta tule pelkästään puukäsiä. Odotan, että ensi vuonna maajoukkueessa nähtäisiin nelikko Granlund-Vatanen-Pulkkinen-Armia kokonaisuudessaan, kisapassilla tai ilman. Tosin "valitettavasti" Granlundin ja Vatasen NHL-seuroilla saattaa olla jotain sanomista tilanteeseen.

Latvia-pelin Tsekkikin on täysin voitettavissa. Suomen tilanne näyttää ihan hyvältä välierien suhteen, sillä jatkosarjassa vastaan tulevat Venäjä sekä Slovakia ovat olleet aika heikkoja. Jatkosarjassa pitäisi selvitä kolmen parhaan joukkoon, ettei vastustajaksi napsahda Kanada.
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Mä oon käyttäjän Timppa kans samaa mieltä, et Suomen valmennusjohtoon on saatava kunnolliset miehet, jotka osaa valmentaa paremmin ku Jalonen ja saa NHL äijät vastaamaan luureihinsa kun niiltä kysyttäis osallistumista MM-kissoihin.
Kuinkakoha paljo muute maikkarille pitäs maksaa, että saisivat Mertsin selostamaan?
Voitas pistää rahankeruu pystyy, että saatas herra selostamaan maikkarille, meinaa ainaka mä en tuu kattoo yhtää matsia jota Mertsibiitsi ei selosta. :)
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Voi *******, kun meinas sydän pompata kurkusta siinä 4-3 maalissa! En ole varmaan ikinä jännittänyt jääkiekko matsia noin paljon. Jokainen Slovakian maali tuntui samalta, kun Suomi hävisi olympilaisissa Ruotsille. :D Onneksi Saksa voitti, niinkuin jo aikaisemmin toivoin.
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Olihan hauskaa lukea eilisaamuna Expressen ja Aftonbladet netistä... urheilusivut nimittäin. Svenssonit ottivat Norjalta pataan :D

Ja Saksa jyrää. Helvetin hienoa katsella Slovakian ja Ryssän kompurointia!
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Olipahan mahtava ottelu - Go Saksa! Mukavaa kun pienemmät kiekkomaat voittaa. Juuri niitä myös aina kannatan Suomen lisäksi. Tuleepahan vähän jännitystä muihinkin matseihin.

Ei se Suomen voitto vaan se Ruotsin häviö. :D
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Mitäs muuten sitten tehdään, kun Suomi kohtaa välisarjassa Saksan? Toivottavasti Leijonat pystyvät avaamaan tuon Saksan sumpun ja laukaukset saadaan maaliin asti eikä maalikehikkoon.

Saksahan pelaa nykyään aika rohkeasti? Karvaavat jopa kahdella, unohtamatta hyvää puolustusta. Ei läheskään niin sumppua kuin näytät kuvittelevan.

Saksalla tuntui vain pelikirja menevän sekaisin heti, kun slovakit sai muutaman maalin. Onneksi parempi joukkue silti voitti, vaikka selkeästä yhteistyöstähän no slovakian maalitkin tulivat. Tosin tuomarikin oli aika hyvin mukana tuossa saksan "kaatamisessa", alkoi jo ottamaan päähän muutamat vihellykset.
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

kun porukat suurinpiirtein vihaa kentän taitavimpaa äijää (Iljaa..:rolleyes:)... Toki Venäjällä muitakin taitureita..

Eipä tuosta taidosta ole näkyvillä ollut mitään, muutama syöttöpiste. Mistä sitten lie johtuu Iljan tehottomuus nykyään? Kovasti muuten kertoo pelistä sekin, että laukaukset oli SLOVENIALLE aika selvästi. Harmi tosiaan että viimeistely ei ollut Slovenialla parhaalla tasolla, pelihän olisi voinut päättyä ihan miten vain. On kyllä todella outoa miten tuolla porukalla Venäjä alisuorittaa noin? Joukkueen kemiat kai ristissä, tai Bykov ei saa tähtisikermäänsä kuriin? Ken tietää.
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

On kyllä todella outoa miten tuolla porukalla Venäjä alisuorittaa noin? Joukkueen kemiat kai ristissä, tai Bykov ei saa tähtisikermäänsä kuriin?

Huolimatta uskomattoman hienosta työstään Venäjän peräsimessä, niin taitaa Bykovin aika olla hupenemaan päin. Olympialaisissa kävi kuin Neuvostoliiton talouspolitiikassa ja nyt MM-kisatkin menevät päin honkia. Lieköhän Bykov menettänyt otteensa joukkueesta, jonka jälkeen on käynyt niin kuin Venäjällä oli tapana 2000-luvun alussa: menee yksilösuorittamiseksi. Tietysti kun Venäläinen kulttuuri tuntuu painottavan yksintaitoa joukkuepelaamisen kustannuksella, niin nuo muutamat superstarat eivät sitten istu joukkueeseen ollenkaan.


Hienoa, että Xboxin omistajakin on siirtynyt Kutaragi-kulttiin. ;)

Huonosta puujalkavitsistä asiaan. Tänään tarjolla

Tsekki - Tanska (TV2/FST klo 17.15)
USA - Norja
Latvia - Suomi (TV2 klo 21.15)
Ruotsi - Itävalta

Ja mikäli joku haluaa saada niin pitkä- kuin tulosvetoonkin oikean rivin, niin pelithän päättyvät

Tsekki - Tanska 5-2
USA - Norja 6-3
Latvia - Suomi 1-4
Ruotsi - Itävalta 2-0
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

...

Ja mikäli joku haluaa saada niin pitkä- kuin tulosvetoonkin oikean rivin, niin pelithän päättyvät

Tsekki - Tanska 5-2
USA - Norja 6-3
Latvia - Suomi 1-4
Ruotsi - Itävalta 2-0

Älä selitä. :D Vähän liikaa noita maaleja noissa peleissä. Mut eipä siinä mitään, kun ite aattelin ennemmin pitkävetoo tehdä. Kuulin myös juttua että Ruotsi - Itävalta -pelissä olis X:n kerroin luokkaa 15. :) Ruotsista kun ei tiedä, saattaa olla paineita siellä tuon heidän avauspelinsä jälkeen.
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Hienoa, että Xboxin omistajakin on siirtyneet Kutaragi-kulttiin. ;)

Hohotin tuolle umpisurkealle vitsille, mikähän minua vaivaa. :D

Mutta veikkauksiin; omathan viimeksi ei olleet kovin kaukana, vaikka muutama meni maalien päähän.

Tsekki - Tanska 6-3
USA - Norja 5-4
Latvia - Suomi 2-6
Ruotsi - Itävalta 3-1

Tanska aloittaa vahvasti, mutta kaatuu rangaistuksiinsa. USA joutuu tiukoille norjan kanssa, koska itseluottamus. Latvia jää Suomen jalkoihin. Ruotsi ottaa voiton helposti, vaikka maaliverkot ei heilu kovasti. :D
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Veikkasinkin Norjaa voittajaksi, kun tuo Norjan voitto pelaajalistojen mukaan näytti hyvin mahdolliselta. USA:lla on hyökkääjäkalusto NHL:n 3-4 ketjun jyriä, Norjan elitserienissa pelaavat parhaat pelaajat voittavat nämä kaverit 10-0. Lisäksi Norja tuntuu olevan näitä joukkueita, jotka ovat rauhassa hioneet linjansa kuntoon jo pidempään ennen kisan alkua, kun taas USA:n joukkue kerkesi suunnilleen vain kerääntyä yhteen NHL:stä.
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

No huhhuh minkä Norja teki. Vielä kun eivät anna kaventaa. Aika hyvin kyllä meni KonsoliFIN-poikien tulosveikkaukset kohilleen (ainaki tähän mennessä). Nimittäin nyt ku Tanska kaventais kolmella maalilla (epäilen), USA-Norja -pelissä tulis vielä paljon lisää maaleja, nii ois jo pari pelii oikein. Ite en onneks laittanu pitkävetoon näitä MM-pelejä, kun olisin kussu jo ton Norjan (olettaen että Norja nyt voittaa tuon vielä).
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Onko tossa YLE Areenan live lähetyksessä kuvaa.. Kun tuossa äsken kokeilin niin ei näkynyt mitään ja kuului vain naisen puhetta. Tuleekohan kuva sitten peliin vasta?
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Onko tossa YLE Areenan live lähetyksessä kuvaa.. Kun tuossa äsken kokeilin niin ei näkynyt mitään ja kuului vain naisen puhetta. Tuleekohan kuva sitten peliin vasta?

Suomen peli alkaa vasta reilun tunnin kuluttua. Itse veikkaan 4-0 Suomelle. Lassila pelaa nollapelin ja Jalonen laittaa hänet sitten tietenkin Tshekkejä vastaan :/
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Veikkauksia miten käy Suomen tunnin päästä alkavassa ottelussa? Itse kun olen pessimisti haluaisin ajetella, että Suomi häviää 3-2 Latvian sumputtaessa, mutta koska olen suomalainen on pakko veikata optimistisesti: Suomi voittaa 3-2. Mutta Saksahan on edelleen se minun suosikkini... ;)

E:typo
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Ristiliput viä 4-2... Vika männöö tyhjiin.
Tää o rappion alku. Se on minulle hyvin merkittävää. :p
 
Ylös Bottom