FinishFlash
New Member
Vastaus: "Jääkiekon MM-turnaus"
Montas kertaa tossa alkusarjassa vastustaja kohdataan ?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Apua voisko joku muu tuossa lohkossa olla se kapteeeni,oon meinaan huono noissa jutuisssa)
Suuri KIITOSMuutin jamskun tuossa lohkossa kapteeniksi, jos vain jamskulle passaa?
1.osmose - Kanada
2.Olvitenu - Venäjä
Jos nyt yhtään saan neuvoa noissa lohkojaoissa, niin eikö kannattaisi laittaa kaksi alkulohkoa samaan liigaan siten että aluksi pelattaisiin omaa alkulohkoa vastaan ne 3 peliä. Sitten molemmista alkulohkoista ne jumbot ulos ja jatkolohko on valmis ja hankitut pisteet säilyvät??
Niin tai eiks änärissä pygee heittää liigakutsua ihan PSN:n kautta, ei tartte erikseen kikkailla.Jep, yv:llä vaikka heittää liigan nimen ja salasanan asianomaisille.
Meinasin jo luoda liigan A ja D lohkoille, mutta joukkue ei vielä tiedossa niin en pysty. Olen pari päivää poissa pleikkarin luota (foorumilla kylläkin) joten voin itse aloittaa vasta perjantaina pelit. Joten ehkä Jamskun olisi paras luoda liiga A ja D lohkoille? Toivottavasti aikatauluni ei haittaa muiden menoa?
Voin kyllä sitten perjantaista eteenpäin raivottaa pelini vaikka yhteen putkeen sen mukaan miten vastustajat onlinessa.