Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

"Jääkiekon MM-turnaus"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lagerhoff
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: "Jääkiekon MM-turnaus"

VARAUSJÄRJESTYS

1.osmose
2.Olvitenu
3.Mikael K
4.gt5rock
5.JKBANG
6.Kissaku
7.Lagerhoff
8.Jamppe93
9.Patjavilli
10.Terppo
11.Naikou88
12.niko100188111
13.FinishFlash
14.joonash
15.jamsku
16.Ankkalasvegas

Arvonta suoritettu perinteisellä lappu hatusta systeemillä, samalla kaavalla arvotaan myös lohkot.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ei tartte laittaa lottoa koko keväänä, niin hyvä flaksi kävi...

PSN siis osmose_76, joukkueeksi... KÄNÄDÄ!!!

Lohko A
-Jamppe93
-Mikael K
-FinishFlash
-jamsku C

Lohko B
-JKBANG C
-Olvitenu - Venäjä
-Patjavilli
-niko100188111

Lohko C
-gt5rock
-Lagerhoff C
-Naikou88
-osmose - Kanada

Lohko D
-joonash
-Ankkalasvegas
-K
issaku C
-Terppo

Lohkot arvottu, tänne vaan varausvuorollanne ilmoitatte sitten joukkueenne. Joka lohkossa on "kapteeni" joka ilmoittaa tänne liigan sarjataulukon sekä otteluiden tulokset (lohkon kapteeni on merkitty c:llä) A ja D lohkon kapteenit sopikaa kumpi luo liigan, B ja C lohkojen liigan luomisen hoidan minä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Apua voisko joku muu tuossa lohkossa olla se kapteeeni,oon meinaan huono noissa jutuisssa;))

Lohkojen kapteenit voi varmaan heittää liigakutsua sitten asianomaisille, niin ei spämmäillä tänne niitä vai kuinka? :)

Niin ja oman lohkon jantterit voi jo lisäillä OlviTenu PSN:ssä kaveriks, päästään vääntää asappina.

Hoitakaan nopeasti varaukset alta poies :)

Jos nyt yhtään saan neuvoa noissa lohkojaoissa, niin eikö kannattaisi laittaa kaksi alkulohkoa samaan liigaan siten että aluksi pelattaisiin omaa alkulohkoa vastaan ne 3 peliä. Sitten molemmista alkulohkoista ne jumbot ulos ja jatkolohko on valmis ja hankitut pisteet säilyvät?? :cool:

Jos nyt yhtään saan neuvoa noissa lohkojaoissa, niin eikö kannattaisi laittaa kaksi alkulohkoa samaan liigaan siten että aluksi pelattaisiin omaa alkulohkoa vastaan ne 3 peliä. Sitten molemmista alkulohkoista ne jumbot ulos ja jatkolohko on valmis ja hankitut pisteet säilyvät?? :cool:

hahaa, ite just aloin miettiin tota mutta ei oikein pääpelannu :D, eli näin me tehrään. A ja D yhdessä liigassa, ja B ja C yhdessä liigassa...

Komia lohko tulos ku 3 kaveril on hyvät varausvuorot 1, 4 ja 7 ja itel sit 11 :D :D aina sama tuuri :) No lyötynä ei lähdetä ja kaikki tullaan laittaa likoon, tavoitteena ei enempää eikä vähempää ku jatkopaikka :)

Hoidetaa nopeasti nuo varaukset pois ni saadaan tiputtaa kiekko jäähän ja pelit käyntii.

Meinasin jo luoda liigan A ja D lohkoille, mutta joukkue ei vielä tiedossa niin en pysty. Olen pari päivää poissa pleikkarin luota (foorumilla kylläkin) joten voin itse aloittaa vasta perjantaina pelit. Joten ehkä Jamskun olisi paras luoda liiga A ja D lohkoille? Toivottavasti aikatauluni ei haittaa muiden menoa?

Voin kyllä sitten perjantaista eteenpäin raivottaa pelini vaikka yhteen putkeen sen mukaan miten vastustajat onlinessa. :)

Jep, yv:llä vaikka heittää liigan nimen ja salasanan asianomaisille.
Niin tai eiks änärissä pygee heittää liigakutsua ihan PSN:n kautta, ei tartte erikseen kikkailla.

Asianomaisille vain kutsu oikeaan liigaan ja awot, homma valmis.

Meinasin jo luoda liigan A ja D lohkoille, mutta joukkue ei vielä tiedossa niin en pysty. Olen pari päivää poissa pleikkarin luota (foorumilla kylläkin) joten voin itse aloittaa vasta perjantaina pelit. Joten ehkä Jamskun olisi paras luoda liiga A ja D lohkoille? Toivottavasti aikatauluni ei haittaa muiden menoa?

Voin kyllä sitten perjantaista eteenpäin raivottaa pelini vaikka yhteen putkeen sen mukaan miten vastustajat onlinessa. :)

Eiköhän jamsku voi sen liigan luoda jos pelit alkavat ennen perjantaita? Olisi mukavaa että saataisiin huomiseen iltapäivään mennessä nämä varaukset tehtyä niin päästäisiin itse asiaan! :)

Ylös Bottom