Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jääkiekon MM-kisat 2011

Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Siellä alkaa Radulovillakin pää hajoon vaihtoaitiossa :D Mitä Venäjäkin tekee Bykovilla, kun tuntuu et äijät tekee mitä huvittaa. Joukkuepelistä tietoakaan.
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Lepistön ja Salmelan tunarointi on hirvittävää katseltavaa:eek: Koko turnauksen ajan samaa säätämistä
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Nyt näyttää Suomen kannalta todella hyvältä. Venäjä hermoilee, sen tähdet hermoilee (ja varmaan tämän ketjun oma Kovaltshuk varmaankin hermoilee). Ovetchkin on kyllä niin yksilöpelaaja että hirvittää. Tokihan mieheltä pelisilmää löytyy, mutta aika usein hakee ratkaisua itse, joka ei sinänsä ole paha, mutta kun olisi toinen mies paremmassa paikassa.

Mutta nyt kohti kolamtta erää ja jos Suomi menee finaaliin, niin...noh nyt ei keksi mitään jännää mitä vois tehdä, mutta eiköhän sitä jotain keksis :D. Katotaan nyt vaan ottelu rauhassa loppuun...
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Ihan sama mitä kentällä käy, Bykovilla aina sama ilme:
118652.JPG
Naama peruslukemilla.
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

[video=youtube;x7AxK5Fim5I]http://www.youtube.com/watch?v=x7AxK5Fim5I&feature=player_embedded[/video]​
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Silmät pullahti päässä Granlundin pyöräytettyä amuletin kattoon! :D
Tulipa mieleen, että varmaankin MG pikkupojasta lähtien pihapeleissä
tuota kikkaa kavereiden kanssa treenaillut ja nyt sitten mm-kisoissa yllättää
venäläisvahdin tällä klassikolla!

Loistavaa kiekkoa peli ollut muutenkin. Meininki BumtsiBum!
 
Junnuja ei kannata valita, kun niillä ei ole kokemusta.
Sama. Huutonaurua Ovechkinille ja Kovalchukille :D Mikä siinä on,
että aina pitää kerran käydä lyömässä räpylään? Suomi on ollut suvereeni ja hoitaa tämän saletisti. 3-0. Selvä peli. Venäjän karhu on nyljetty. Joukkuepeli 3-0 Yksinyrittäminen.
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

JEEEESSSSS!
3-0! Venäjän "taitopelaajat" ei osaa tehdä muuta ku pieksää Vehasta käsille.
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

"Kulta ei ole realistinen tavoite." -Jukka Jalonen

Venäjän henkselit on katkaistu ja jos nyt pokattaisi se kulta kotio. HYVÄ SUOMI!
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Ai että on paskoja poikia kovissa paikoissa nuo Ovie ja Ilja... :D Samaa mieltä muutkin? No, Suomi oli kyllä hlvetin hyvä tänään! Jalosellekin täytyy varmaan jo alkaa itsekin antaa myöskin kehuja, vaikka en tuota pelityyliä kaikkein nautittavimpana pidäkään. Tosin tänään on kyllä nähty myös loistavia yksilösuorituksia Suomelta!!! MG ja Jarkko on kyllä ihan maaginen parivaljakko!!! HYVÄ SUOMI!!!
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Nyt on Torinon jälkeen parasta kisafiilistä täällä päässä! Kunhan nuo ***** hasardit omissa saadaan pois, niin voitto on täysin mahdollinen!

Suomessa on ollut useita presidenttejä, mutta yksi kuningas. MIKAEL GRANLUND!
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Venäjän "taitopelaajat" ei osaa tehdä muuta ku pieksää Vehasta käsille.
Juu ja siinä ohella ovat pokanneet parit Mauricet + muita palkintoja. Ei tietenkään osaa tehdä mitään muuta... :rolleyes: Mutta sori niille joita olen Venäjä -kommenteilla lämmitellyt. :D Mä vaan tykkään Venäläisestä kiekosta, piste. Nyt mäkin voin alkaa kannustaa Suomea mestaruuteen. :) Ruotsi on kyllä paha, tulee tiukka matsi, mut uskon et Suomi hoitaa! ;)
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Nyt näyttää Suomen kannalta todella hyvältä. Venäjä hermoilee, sen tähdet hermoilee (ja varmaan tämän ketjun oma Kovaltshuk varmaankin hermoilee). Ovetchkin on kyllä niin yksilöpelaaja että hirvittää. Tokihan mieheltä pelisilmää löytyy, mutta aika usein hakee ratkaisua itse, joka ei sinänsä ole paha, mutta kun olisi toinen mies paremmassa paikassa.
Mutta nyt kohti kolamtta erää ja jos Suomi menee finaaliin, niin...noh nyt ei keksi mitään jännää mitä vois tehdä, mutta eiköhän sitä jotain keksis :D. Katotaan nyt vaan ottelu rauhassa loppuun...

Itse olen kyllä sitä mieltä, että juuri pelisilmä tuolla herralla on hämmästyttävän puutteellinen. Yksilötaitoa kyllä löytyy, mutta kovissa peleissä tuollaiset pelaajat ovat turhakkeita, koska pelisilmää ei löydy, eli mitä vähemmän on tilaa ja aikaa, niin sitä enemmän sortuvat kikkailemaan ja pelaamaan yksin. Vertaa MG, joka pystyy tekemään aivan huikeita ratkaisuja, mitä kovemmiksi pelit käyvät. Pysyn edelleen 100 prosenttisesti sen väitteen takana, että en huolisi Ovetchkinia tai Kovalchukia Suomen joukkueeseen, vaikka heidät olisi mahdollista saada. Ennemmin vaikka Antti Pihlström, koska hän on sentään todellinen joukkuepelaaja...
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Hyvä SUOMI!!! Tällä pelillä Ruotsi kaatuu sunnuntaina ja kultaa Suomeen!!
 
Ylös Bottom