Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jak&daxter,klonoa2 vai maximo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bambuloosa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hmm.. vaikea järjestää sillä kaikki ovat todella hyviä pelejä.
No. Tässä tulee kuitenkin harkittu lista:

1.Jak&Daxter (Loistava peli. Tosin hieman karismaattisempi tarina ei olisi ollut pahitteeksi)

2. Klonoa 2 (Älkää antako ulkonäön hämätä. Pelin juoni on pelkkää unelmaa alusta loppuun, pelattavuuskin on kunnossa. Peli on vain harmittavasti todella helppo)

3.Maximo (Hirviöiden paloittelemisella ratsastavassa tasohyppelyssä on kaikki muu paitsi kamerakulmat hyvässä kunnossa. Peli on kuitenkin hieman rumempi kahteen aiempaan vaihtoehtoon verrattuna.

Lista perustuu siis vain minun mielipiteisiini. Kaikki olen testannut, ja hyväksi todennut.

Jak & Daxter on kyllä paras tasoloikkapeli, mitä olen pelannut sitten Marjojen. Muita edellä mainittuja pelejä en ole testannut, mutta arvosteluiden perusteella kaikki ovat hyviä tasoloikkia.

No niin, asia ei varsinaisesti aiheeseen liity, mutta oisko kenelläkään tietoa, että ilmestyykö toi Jak & Daxter platinumina, ja jos ilmestyy niin koska, kunei nyt enää tässä vaiheessa viitsis maksaa siitä täyttä hintaa.

Joo, kertokaapas ihmeessä että onko mitään tietoa että onko jak&daxter tulos platiniumina ja koska mahdollisesti..? kyseinen peli kiinnostaa taas, en ole sitä kyllä kokeillut mutta vaikuttaa hyvältä.. kirjoittakaa mielellään kommentteja pelistä ja mielipide, kannattaako ostaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SolidT
Joo, kertokaapas ihmeessä että onko mitään tietoa että onko jak&daxter tulos platiniumina ja koska mahdollisesti..? kyseinen peli kiinnostaa taas, en ole sitä kyllä kokeillut mutta vaikuttaa hyvältä.. kirjoittakaa mielellään kommentteja pelistä ja mielipide, kannattaako ostaa.

Kyllä tuo Jak and Daxter on ostamisen arvoinen. Itselläni tasoloikkaguruna pelin läpäisemiseen ei kuitenkaan hirmuisen kauan mennyt. Platinium painosta odotellessa kannattaa käydä kattomassa Huuto.net ja tietysti ps2 ostan/myyn/vaihdan alueelta. Itsekkin omani myyn uusien pelien tieltä joten kattelkaa noita paikkoja.

En tiedä oletko ostamassa noista jotakin, mutta jos olet niin ehdottomasti Jak&Daxter. Parhaat graffat ja pelattavuus on sopiva. Lunateis veiliä en suosittele kuin 5 vuotiaille koska se on patahelppo ja muutenkin tosi lapsellinen. Maximoa taas jaksaa isompikin mies hakata muutaman tunnin eli se tulee hyvänä kakkosena.

Itseasiassa en ollut taas muutamaan vuoteen jaksanut noita hypi-pompi-kerää pelejä pelata kunnes kokeilin Jak&Daxteria johon tykästyin.

BTW, Mariot on mun mielestä ihan surkeita(sori). Parhaat hypipompipelit tuli kuusnepalle(esim.Bubble Bobble ja Giana sisters ->vähän niinkuin Mario mutta paremmat popit ja enemmän munaa..) ja Amigalle(Giana Sisters ja Super Frog ->Yksi parhaista, ellei jopa paras)

En tiedä johtuuko se siitä sitten etten tykkää noista nintendon marioista kun niissä on aina ollut ihan hirveät musat ja äänet(?!).. Kyllähän mä taas tolla GBA:lla kokeilin uusinta Mariota, mutta taas... ei ne Nintendon äijät osaa kyllä oikeaa äänimaailmaa vääntää, ei sitten millään. En tiedä olenko sitten vähän erilainen ihminen, mutta mulle toi äänimaailma on aika tärkeä, olkoon hypipompi peli or not.

Ylös Bottom