En tiedä oletko ostamassa noista jotakin, mutta jos olet niin ehdottomasti Jak&Daxter. Parhaat graffat ja pelattavuus on sopiva. Lunateis veiliä en suosittele kuin 5 vuotiaille koska se on patahelppo ja muutenkin tosi lapsellinen. Maximoa taas jaksaa isompikin mies hakata muutaman tunnin eli se tulee hyvänä kakkosena.
Itseasiassa en ollut taas muutamaan vuoteen jaksanut noita hypi-pompi-kerää pelejä pelata kunnes kokeilin Jak&Daxteria johon tykästyin.
BTW, Mariot on mun mielestä ihan surkeita(sori). Parhaat hypipompipelit tuli kuusnepalle(esim.Bubble Bobble ja Giana sisters ->vähän niinkuin Mario mutta paremmat popit ja enemmän munaa..) ja Amigalle(Giana Sisters ja Super Frog ->Yksi parhaista, ellei jopa paras)
En tiedä johtuuko se siitä sitten etten tykkää noista nintendon marioista kun niissä on aina ollut ihan hirveät musat ja äänet(?!).. Kyllähän mä taas tolla GBA:lla kokeilin uusinta Mariota, mutta taas... ei ne Nintendon äijät osaa kyllä oikeaa äänimaailmaa vääntää, ei sitten millään. En tiedä olenko sitten vähän erilainen ihminen, mutta mulle toi äänimaailma on aika tärkeä, olkoon hypipompi peli or not.