Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wavejp
Tällaiset power cellit pitäis löytää:
1. Precursor Basin
-Return to thegampler
1. Oot ilmeisesti piessy sen georgen ennätyksen kun tuo tehtävä kerta tuli, ja niin... Mene takaisin sinne pois sieltä koko precursor basinista ja mene takaisin sinne missä on se iso rakennus ja missä oli ne kaksi ukkoa ja mee jututtamaan sitä jolla on se tynnyripaita päällä niin se antaa sulle sen power cellin.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wavejp
Tällaiset power cellit pitäis löytää:
1. Precursor Basin
-Return to thegampler
2.Spider Cave
-Use your goggles to shoot the gnawing lurkers
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ajie
Tiedän kyllä, missä se on, käytävän sivuhaarassa, mutta miten siihen pääsee käsiksi? Alapuolelta ei pomppaa niin korkealle, ulkopuolella on kivi edessä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Keltainen ecolähde löytyi Snowy Mountainilla lähellä kohtaa jossa on jäinen rinne ja siinä on kaksi liikkuvaa tasannetta... (toivottavasti kertoo jotain, kun muistaakseni tälläistä rinnettä ei kai ole kuin yksi)... Se on rinteen alapään lähellä on puiden takana on luola josta tuo kytkin löytyy.
Toi Snowy Mountain mesta on siellä, kun kävelet siitä portilta (jonka saa auki sillä linnulla), vasemmalle sitä jää tietä, mikä kulkee sen aitauksen ulkopuolella ja menet sen päähän, josta lähtee silta sellaiselle jäätasanteelle ja siitä lähtee uusi silta, joka johtaa uudelle tasanteelle, ja sieltä pääsee hyppäämään sellaiselle liikkuvalle alustalle ja sitä kautta sinne luolaan.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Hmm... etsiskelen viimeisiä orbseja ja power cellejä, mutta nämä tuottavat harmaita hiuksia:
2. Snowy Mountainista puuttuu Cell "Survive the lurker-infested cave". Luulen tietäväni missä se on mutta, en yletä hyppäämään sinne! (suurin piirtein reunan alapuolella mistä putoilee niitä lumipalloja ja siinä on silta edessä...) Jos tuo ei ole oikea paikka, niin missä on? Jos on oikea paikka, miten sinne pääsee?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan luigi
Hei! Tyttöystäväni tarvitsisi apua Lost Precursor Cityssä. Eli kuinka saada kaksi scout kärpästä ja power cell kolmen "kuvun" alta(sininen,punainen ja vihreä)? Huoneessa on vettä, joka aina välilllä johtaa sähköä. Kiitos paljon jo etukäteen!![]()
Nyt alkaa olla power cellit kerättynä, mutta muutamia orbseja puuttuu, joten jos joku muistaa mistä vois saada Forbidden Junglessa 5 orbsia yhdellä kertaa(eli jos jollakin on ollu sama ongelma että 5 orbsia puuttuu nii vihjeitä)... Toinen on Rock Villagessa ku en millään kerkee sinne systeemin luokse josta tulee niitä orbseja nii jos joku muistaa hyvän kikan nii vihjeet mulle....
Toinen on Rock Villagessa ku en millään kerkee sinne systeemin luokse josta tulee niitä orbseja nii jos joku muistaa hyvän kikan nii vihjeet mulle.... [/B]
Toinen on Rock Villagessa ku en millään kerkee sinne systeemin luokse josta tulee niitä orbseja nii jos joku muistaa hyvän kikan nii vihjeet mulle....
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan alena
Precursor Basinissa on sellasia mustia salaatinlehtiä, jotka pitäis parantaa sillä vihreällä jutulla. Ne kuitenkin aina kasvaa takaisin uudestansa. Mitä tarttis tehä?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ajie
Ajele sitkeästi lehtien päällä vihreällä ekolla terästäytyneenä, kyllä ne aikaa myöten vähenevät, kunnes ei uusia ehdi enää kasvaa. (Kahdeksikon ajaminen kivien ympäri osoittautui minulla tehokkaaksi.)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan alena
Onko siihen tulikiviä heittelevään Hirmiöön mitään vinkkejä?
Onkohan se turkulainen kun o niin ruma?
Kunka monta kertaa se sukeltaa ennen kuin se kualee?