Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jak & Daxter

  • Viestiketjun aloittaja Cursor
  • Aloituspäivämäärä
Re: Hmmm...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor
Jos noi kaikki pitää läheskään paikkaansa niin on melkonen kopio...
Mutta ei se mua haittaa, onhan teillä PS2-pelaajillakin oikeus hyvään 3D-tasohyppelyyn...

Ai niin, anteeksi että tunkeudun teidän foorumeihinne, lähdenkin tästä lepattaan...
Jotkin asiat noista kyllä pitivät paikkaansa, mutta en ole Banjo-Kazooieta pelannut, joten en tiedä ovatko pelit ihan samanlaisia. Mutta vaikka Jak&Daxter olisi täysi kopio B-K:sta,, mutta eri hahmoilla ja tarinalla, niin mulle se olisi ihan sama, sillä Jak & Daxter on ehdottomasti yksi PS2:n parhaimpia pelejä ja mielestäni aivan loistava tasoloikka. Mutta jos peli on kopio B-K:sta, on se silloin aivan loistava sellainen.
 
En väittänytkään että peli olisi huono, sehän on hyvä teille että J&D on hyvä, kerrankin te saatte nähdä mitä on tasohyppely...
 
E-Razor, oletko pelannut muuten Donkey Kong 64? Siinä vasta Banjo-Kazooie kopio, ja molemmat on vielä Rarelta :D Hyviä pelejä kuitenkin kaikki mainitut, niin Banjot, Donkey ja J&D.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor
En väittänytkään että peli olisi huono, sehän on hyvä teille että J&D on hyvä, kerrankin te saatte nähdä mitä on tasohyppely...

Sunkin on hyvä muistaa, että vaikka peli olisikin Nintendon/Raren, niin ei se automaattisesti tee siitä yhtään parempaa peliä.

Ja mitä Banjoon tulee, niin sehän on pelattavuuden osalta kopiotu puhtaasti Mario64:stä. Itse kyllä ainakin pidän J&D:tä aivan Raren helmiin verrattavan tasoloikkana, vaikkakaan ei se pelattavuuden osalta ole vieläkään mitenkään Mario64:n tasolla. Kuitenkin aika selvää parannusta Naughty Dogin pojilta Crash-aikoihin nähden.

Oma suosikkini on kuitenkin ehdottomasti Raren Conker's Bad Fur Day. Erittäin hyvä pelattavuus höystettynä South Park-huumorilla on todella toimiva yhdistelmä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor
En väittänytkään että peli olisi huono, sehän on hyvä teille että J&D on hyvä, kerrankin te saatte nähdä mitä on tasohyppely...
Kerrankin... :p No itse sain kyllä tietää jo 15 vuotta sitten mitä on kunnon tasohyppely, kun pelasin ekan kerran Marioa Nessillä. Ja onhanhan noita Nintendon loistavia tasoloikkia tullut tuossa vuosien mittaan paljonkin pelattua. N64:llä en kyllä ole paljon pelannut muuta kuin Mario 64.ää. Mutta Jak & Daxter on kyllä paras tasoloikka mitä olen aikoihin pelannut.
 
Aivan, J&D on kyllä poikkeuksellisen onnistunut loikkapeli. Itse kun en yleensä koske pitkällä tikullakaan geneerisiin tasoloikkiin, mutta tämä vei kyllä pikkusormen myötä muutkin ruumiinosat mukanaan.

P.S. Valitettavasti myös saman talouden naisihminen innostui pelistä. Nyt ei itse meinaa päästä pelaamaan olenkaan. Kirouksien kirous...
 
Dark Crystal ratkaisu

Jep. Löysit siis toisen veteen piilotetun Dark Crystallin. Mutta toinen majailee vielä luolan kätköissä. Toisen veden äärelle pääsee vaan superloikalla = juoksu + L1 + hyppy.

Kaikki 10 powercelliä keräsin. Niitä mulkkujakin jäi vaan 62 keräämättä (1938/2000). Ei jaksanut niitä enää hinkata.

-zapal

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan waimo
Juu mäkin vedin sen stoorin läpi, mutta Power cellejä jäi muutama hakematta. Ajattelin ekaks vetää sen ihan 100%, mutta se jäi siihen kun en löytänyt parista mestasta niitä powercellejä parin tunnin hakemisen jälkeen.(tais olla spidercavessa yks darkcrystal mitä en löytänyt vaikka nuohosin kaikki paikat. Olen löytänyt sen vedessä olevan ja pari muuta). Jos joku kertoo mistä ton löydän niin voisin tota peliä vielä pelata. Mutta uudestaan alusta en alkaisi pelaamaan, kyllä ne niiin paskamaisia ja hermojanyppiviä jotkut tehtävät on :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Jos ei yhtään halua tietää pelin loppukentän tapahtumista niin seuraava teksti saattaa sisältää spoilerin:
<SPOILER>
Olenko ainoa henkilö jota "viimeistä" kenttää pelatessa ajatteli, että vähän tekijä-poijat on pelannut Metal Gear Solidia? :D Siis se robotti kun on keskellä aluetta uhkaavasti, ja sitten kun sen piti olla deaktivoitu, niin se oikeastaan käynnistyi... Ja sitä ennen piti vapauttaa keltainen, sininen ja punainen tietäjä (vertaa värejä siihen korttiin MGS:ssä joka vaihtaa muotoaan... tosin Jakissa ja Daxterissa on lisäksi vielä vihreä, mutta eniwei)...

Vai olenko muuten vaan pelannut liikaa Metal Gear Solidia...? :D
<SPOILER END>

>
Mulla tuli samanlainen tunne siitä että on kopioitu metal gearia.
<
 
Voisko joku paljastaa mitä tän pelin lopussa tapahtuu. En jaksanut kerätä kaikkia orbeja. Power cellit kyllä poimin ja mielestäni se ois pitänyt riittää sen loppuoven aukasuun. Mut mitä siis tapahtuu 100%:n pelin lopussa ?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Barca
Voisko joku paljastaa mitä tän pelin lopussa tapahtuu. En jaksanut kerätä kaikkia orbeja. Power cellit kyllä poimin ja mielestäni se ois pitänyt riittää sen loppuoven aukasuun. Mut mitä siis tapahtuu 100%:n pelin lopussa ?
Se kyllä lukee tässä ketjussa aiemmin parissakin kohdassa spoilerina, kun selaat vähän tuonne alkuun päin.
 
Ylös Bottom