Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jak & Daxter

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cursor
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
J&D ei ole kovin vaikea, eikä sisällä muutenkaan materiaalia joka ei soveltuisi 6 vuotiaan silmille/korville.

Loppupuolen kentissä tosin on pari kohtaa joita sain itse tahkota lukemattomia kertoja, johtuen ajoituksen vaatimasta tarkkuudesta hypyissä.

Lisäksi jotkut tehtävät voi englantia taitamatomalle piltille avautua huonommin, mutta kokeilemalla selviää pian.

Onhan tuo ihan hieno peli. Varsinkin Daxter on aika vekkuli kaveri! Pelin alkuintro, joka on ns. "pakko" katsoa johdattaa pelaajan hyvin mukaansa. Tämän jälkeen on hyvä opetella training kentässä basic-juttuja ym...

Alkutuntumat peliin siis on otettu noin tunnin pelisession jälkeen. Enempää ei voi tänään pelata, syynä ei ole pelin tylsyys vaan saatananmoinen päänsärky tätäkin kirjottaessa... Joten tästä lääkekaapille buranoja popsimaan ja odottamaan koska särky lakkaa että pääsee taas vääntämään... :p

täytyy myöntää että peli ei kyllä vastannu odotuksiani...ensinnäkin peli on erittäin helppo ainakin aluksi, olen pelannut itse 30% ja tein sen ihan yhdeltä istumalta parissa tunnissa eikä vaikeita kohtia ole tullut ainakaan vielä eteen...grafiikka on kaunista mutta rehellisesti sanottuna huomaan nyt että sillä ei ole niin paljoa merkitystä kun ei sitä oikeen ehdi tai halua jäädä katteleen eli tämä mielipide vaan sen takia että vaikka uusia tehokkaampia konsoleita julkistetaan pian niin ei niillä todennäköisesti tule olemaan edes paljoa hienompia pelejä ja jos tulee niin ero on todellakin niin pieni ettei sillä ole merkitystä...voisin hyvin pelata jak&daxteria vaikka psone versiona jos sellainen olisi...vielä lopuksi sellainen kysymys että käytättekö 50 vai 60Hz modea ja onko peli jommalla kummalla nopeampi...50Hz on ainakin minulla paljon kirkaammat värit ja selvempi, mutta 60Hz tuntuu paremmalta pelata...

Tästä ei kyllä enää tasoloikka parane. Aivan uskomattoman loistava peli, että oksat pois. Jak & Daxteriin on laitettu seikkailupeleistä tuttuja elementtejä mukaan, joka tekee pelistä mielenkiintoisemman. Itse kiinnitin pelissä huomiota siihen, jos on pelannut sellaista legendaarista Lucas Artsin seikkailupeliä kuin Sam & Max, niin J&D:n Daxter on aivan samanlainen hahmo kuin Sam & Maxin Max, samanlainen linssilude, aina hymyilemässä ja irvistelemässä kameralle, Max on kyllä vielä pervompi kuin Daxter. :D

J&D:n maailma on rakennettu uskomattoman hyvin ja kun ajattelee kuinka laaja se on ja kuinka jumalattoman kaunis J&D on, niin kyllä pistää ihmettelemään, että pelissä ei ole ainuttakaan lataustaukoa. Kyllä PS2:sta potkua vielä löytyy, kyllä tämä peli sen viimeistään todistaa. Toivottavasti jatkossakin tullaan käyttämään samaa tekniikkaa, millaista Jak & Daxterissa käytetään, ettei koko pelissä ole yhtään lataus taukoa. Eikä tuo pituus tai vaikeuskaan mua haittaa yhtään, vaikka peli ei kestäisikään niin kauan, niin on se kumminkin niin mahtava kokemus ja suuri seikkailu, jonkalaista ei monessa muussa pelissä tule koettua.

Edit: Paras tasoloikka ikinä Marioiden jälkeen!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Enää kaksi päivää ja meikä saa tuon (ja tonyn) mutta eiköhän se J&D uppoa ensin mustanlaatikon sisään:D

Luontovisa

Aivan mainio peli, siitä onkin aikaa kun oon tämmösiä viimeksi vatvonu.
Meillä oli kaveriporukassa aivoriihi, kun ei päästy yksimielisyy-
teen siitä, miksi eläimeksi Daxter muuttuu, eka heitto oli, että
orava, mutta mun mielestä se oli aika kaukaa haettu. Lähin
veikkaus varmaankin tähän mennessä on hilleri tai saukko. :D
Kännissähän me tästä tapeltiin, mutta sanokaa nyt tekin.

Nappasin J &D:n pikkusiskolle joululahjaksi ja tuli koitettua sitä...niin kuin Neidhart kysyi siitä Hz hommasta, niin kumpaa käytätte?minusta kun 60hzmoodissa jaggiesit näkyivät selvemmin vai temppuilevatko silmäni?

Kyllä se j&d on vaan PARAS tasohyppely mitä olen ikinä pelannut.
Olen pelannut semmoset 3-4 tuntii ja 21% läpi.
Peli on muuten vähän kuin spuron ja raymanin sekoitus, sillä siinä on tehtäviä mistä saa niitä plöntseja kuten spyrossa ja sitten taas siinä on tunnelma samanlainen kuin raymanissa

Sain tässä jouluna kyseisen pelin ja on kyllä pakko sanoa, että kerrankin ilmestyi hyvä tasoloikka! en ole tykännyt yhdestäkään tasoloikasta sitten nintendo kasibittisen jälkeen mutta nyt on pakko muuttaa mielipiteet tasoloikista. Jak&Daxter on kertakaikkiaan mahtava peli! suosittelen kaikille. mahtavaa grafiikkaa, loistavat äänet ja rutkasti huumoria!!

Re: Luontovisa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Releaser
Aivan mainio peli, siitä onkin aikaa kun oon tämmösiä viimeksi vatvonu.
Meillä oli kaveriporukassa aivoriihi, kun ei päästy yksimielisyy-
teen siitä, miksi eläimeksi Daxter muuttuu, eka heitto oli, että
orava, mutta mun mielestä se oli aika kaukaa haettu. Lähin
veikkaus varmaankin tähän mennessä on hilleri tai saukko. :D
Kännissähän me tästä tapeltiin, mutta sanokaa nyt tekin.

Nyt kun ryhdyin miettimään niin eikös Daxter ole ilmiselvä mangusti.
Siis sellanen elukka mikä Timon oli Leijonakuninkaassa.

Hmm.. joo tuli tämä geimi sitten pukinkontista ja onhan tuota tullut tahkottua joka päivä ainakin pari tuntia. Loistava peli todellakin on, kuten melkein kaikki täällä ovat kertoneetkin, mutta eikö peli ollut aika lyhyt? Okei okei... minulla on vasta 82% läpi mutta juonellisesti peli on kait ohi kun lopputekstitkin tuli. Taitaa jäädä ne loput prosentit whkä hankkimatta kun maailma on niin laaja ettei yksinkertaisesti pakosti lyödä enää niitä loppuja :D Tosin kyllä kiinnostaisi mitä sen oven takana on, joten eikun pelaamaan!

Onko kukaan vetänyt Jak & Daxteria 100% läpi ja kaikki power cellit ja orbsit kerättynä? Itse olen vetänyt 94% läpi ja parista paikasta puuttuu pari power celliä ja parit orbsit, mutta nyt en enää onnistu löytämään yhtään power celliä.

Jesh, nyt on 100% läpi! Kaikki orbsit ja power cellit kerätty, 2000 orbsia ja 101 power celliä. Sain avattua sen Precursor Gaten, mutta en paljasta mitä siellä on, jottei mee peli halut niiltä, jotka vielä ei oo päässyt sinne.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Jesh, nyt on 100% läpi! Kaikki orbsit ja power cellit kerätty, 2000 orbsia ja 101 power celliä. Sain avattua sen Precursor Gaten, mutta en paljasta mitä siellä on, jottei mee peli halut niiltä, jotka vielä ei oo päässyt sinne.

Sen vain kysyn että onko se mielestäsi kaiken tuon vaivan arvoista? Kun ei kovin innostaisi turhaa noita kerätä :)

Ylös Bottom