Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jak & Daxter

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cursor
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos ei olis ollu hyvä en olis pelannu..!!

moi..!!

Kun pääsin 12 duunist kävin kaveril ja sit aloin pelaa..!! niin en tiedä 10 h kesti.!! mut en pelannu siin ajas yhteen putkee..!! Ei pelin aikana kertaakaan ladannut..!! helvetti oli hiano peli..!!

t:matti

Re: Jos ei olis ollu hyvä en olis pelannu..!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan spw_matti
niin en tiedä 10 h kesti.!! mut en pelannu siin ajas yhteen putkee..

Muistaakseni pelissä ei tarvitse kaikkia tehtäviä suorittaa. Ja silti läpäisee pelin.

Ootteko huomannu että alussa peli pyörii ihan täysin ilman minkäänlaisia nykimisiä, mutta kun on pelannu jotain yli 50% niin ulkotiloissa sillointällöin on vähänaikaa pientä nykimistä, niinkun pari freimiä jäisi vähänaikaa välistä pois. Huomasin nytkähtelyt eka kerran kun olin käynyt forbidden junglessa sen sinisen eco beamin kääntelemässä sinne Green Sagen tuulimyllymökkiin.
Ennen sitä en ainakaan huomannut että peli olisi kertaakaan yskähdellyt.

Nytkään se ei tapahdu kuin harvoin, eikä sitä välttämättä aina edes huomaa.

Johtuiskohan se siitä että pelimaailmassa on pelin edetessä tullut lisää paikkoja joista koneen täytyy pitää jotain muistissaan.
Vai siitä että alussa ihasteli suu auki peliä, ja nyt kun on pelannut hieman enemmän niin pienetkin virheet alkaa pistää enemmän silmään.

no niin,nyt on peli hyllyssä....mainio tasohyppely kaikinpuolin,paras tällähetkellä varmasti,onneksi oma avovaimo ei vielä ole nähnyt kyseistä peliä toiminnassa..heh,heh
kyllä se Devil may cry on pakko-ostos myös

Re: Re: Jos ei olis ollu hyvä en olis pelannu..!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava

Muistaakseni pelissä ei tarvitse kaikkia tehtäviä suorittaa. Ja silti läpäisee pelin.

Ei tarvitsekkaan mutt 10h sai 100% läpi.!!! Sjelvä
eli kysykää mult jos ei onnaa.. tai ei jotain löydy..!!

t:matti

Pienessä sievässä ostin eilen pelin, eikä se oikee napannu. Ehkä -ja toivottavasti -peli muuttuu paremmaksi, kuin alku tuntui olevan. Oiskohan tota ikää jo liikaa...tai sitten vaan jotain muuta.

Never again.

No jos ei Jak and Daxteria iän takia voi pelaa, voi olla että koko pelien pelaaminen ei sovi henkilölle. Peliä kun ei voi sanoa mikskään esim. Raymanin kaltaiseksi "öky hiphei" hyppelyksi. Mutta jos meinaat pelin alun helppoutta, niin ei siihen kannata lannistua, peli vaikenee kokoajan mukavasti. Itse kyllä varmaan pelailisin peliä vaikka se olisikin aivan helppo, koska pelissä on todella mahtava ohjattavuus ja maailma - Ovat onnistuneet tekemään pelattavuudesta todella hyvän ja Jak and Daxter jos mikä todistaa että PS2:lla saa aikaan todella näyttäviä (ja laajoja)pelejä.

En kyllä tajua miten joku on mennyt pelin alle kymmenessä tunnissa läpi, mulla on varmaan 15 tuntia takana pelaamista ja
peliä läpi lähes 60 %, tosin olen itse ainakin tehny joka ikisen minitehtävän jne.

Kyllä TV-mainonta ja muu oheispaska teki tehtävänsä ja pitihän minunkin peli tilata. Niin Tilt!:ssä sanottiin että tasoja olisi 25. Aika paljon. Mutta onko yhdessä maassa monta leveliä tms.?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kurkinen
No jos ei Jak and Daxteria iän takia voi pelaa, voi olla että koko pelien pelaaminen ei sovi henkilölle. Peliä kun ei voi sanoa mikskään esim. Raymanin kaltaiseksi "öky hiphei" hyppelyksi. Mutta jos meinaat pelin alun helppoutta, niin ei siihen kannata lannistua, peli vaikenee kokoajan mukavasti. Itse kyllä varmaan pelailisin peliä vaikka se olisikin aivan helppo, koska pelissä on todella mahtava ohjattavuus ja maailma - Ovat onnistuneet tekemään pelattavuudesta todella hyvän ja Jak and Daxter jos mikä todistaa että PS2:lla saa aikaan todella näyttäviä (ja laajoja)pelejä.

En kyllä tajua miten joku on mennyt pelin alle kymmenessä tunnissa läpi, mulla on varmaan 15 tuntia takana pelaamista ja
peliä läpi lähes 60 %, tosin olen itse ainakin tehny joka ikisen minitehtävän jne.

Itsekkin olen jo vähän varttuneempi pelaaja(24) ja täytyy sanoa, että kyseessä on kyllä yksi parhaita pelejä jota on konsolilla tullut pelattua, siitä huolimatta että kyseessä onkin tasoloikkiminen. Tähän asti Mario64 on pitänyt loikkimisten ykköspaikkaa minun papereissani, mutta vihdoin se on löytänyt voittajansa.(huom. kyseessä on siis minun mielipide)
Tosissaan on kyllä saanut veivata, että on 10:ssä tunnissa pelannut läpi, sillä itse olen pelaillut n. 15h ja taitaa olla 75% pelattuna, enkä pahemmin ole mihinkään jäänyt jumittamaan. Tosin tehtävistä olen suorittanut lähes kaikki.

Olen vieläkin varttuneempi, 30v, ja siitä huolimatta peli jaksaa kiinnostaa. 89% läpi ja 15h on tullut pelailtua. Tyttöystäväni ei oikein sulattanut, kun pelasin perjantaina 6h putkeen...

J&D:n ostamista suunnittelevat Helsingissä liikkuvat: Hintavinkki.

Videovuokraamo Casablanca (Vaasankatu 12): J&D 299mk

Casablancasta lähti just viimeinen hyllyssä ollut kappale mukaan, en tiedä onko niitä vielä muualla piilossa.

Onko Jak & Daxterissa mahdollisuus useampaan peliin yhdellä tallennuksella, vai joutuuko jokaista peliä varten tekemään uuden tallennuksen muistikortille?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Käly
Onko Jak & Daxterissa mahdollisuus useampaan peliin yhdellä tallennuksella, vai joutuuko jokaista peliä varten tekemään uuden tallennuksen muistikortille?

Peli luo muistikortille "blokin", johon on mahdollista tallentaa viisi pelitilannetta. Blokin koko on siis n 700 kb.

J&D lapsille

Kyllä toi pitkä arvostelu ja käyttäjien hehkutus täällä vakuuttaa, että kyseessä on huippu peli. Mutta kertokaa, onko peli sellainen, että 6v. voi aloittaa tasohyppely uransa sillä? Poika saa PS2n joululahjaksi (tämä voi olla ainoa paikka, missä selitys menee läpi...) ja pitäisi jokin mukava tämäntapainen pelikin hankkia.
Ja mitä 7 v. ikäraja tarkoittaa: vaikeutta vai grafiikan tms. soveltumattomuutta?

Eli onko J&D liian vaikea peli aloittelevalle? Jos on, niin mitä sitten suosittelette?

Re: J&D lapsille

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Calvin
Kyllä toi pitkä arvostelu ja käyttäjien hehkutus täällä vakuuttaa, että kyseessä on huippu peli. Mutta kertokaa, onko peli sellainen, että 6v. voi aloittaa tasohyppely uransa sillä? Poika saa PS2n joululahjaksi (tämä voi olla ainoa paikka, missä selitys menee läpi...) ja pitäisi jokin mukava tämäntapainen pelikin hankkia.
Ja mitä 7 v. ikäraja tarkoittaa: vaikeutta vai grafiikan tms. soveltumattomuutta?

Eli onko J&D liian vaikea peli aloittelevalle? Jos on, niin mitä sitten suosittelette?

On muuten vaikea arvioita minkä ikäisille pelit yleensäkään sopivat. Siis kun puhutaan nuorista pelaajista. Omasta mielestäni esim Rayman ei olisi sopinut kovin nuorille, kun itsellänikin oli paikoitellen ongelmia. Niin sitten joku möläyttää että 3-vuotiaalle sopii hyvin (tosin isän avustuksella) ;)

No kuitenkin, veikkaisin että 6-vuotiaalle sopisi hyvin. Klonoa olisi toinen mitä suosittelisin.

Kait ikäräjat lähinnä ovat riippuvaisia pelin väkivallasta, ei mistään vaikeudesta tms.

Re: J&D lapsille

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Calvin

Poika saa PS2n joululahjaksi

Kyllä tuo nyt nippanappa verukkeesta käy. Viime jouluna poikani ollessa kahdeksankuinen en sentään kehdannut vetää samasta narusta, vaan vetosin dvd-ominaisuuteen.

Mitä Klonoan soveltuvuuteen tulee, niin useimmat kuusivuotiaat päihittävät vanhempansa tasoloikissa.

Joo, ei sen muuten ole väliä, mutta kunhan ei ole niin vaikea, että jää heti kättelyssä käyttämättä. Selvää on, että vähänkin kun pääsee alkuun, niin kyllä muksut oppivat nopeammin kuin me vanhemmat. Mutta toisaalta se turhautumisen kynnys on kanssa alempi. Eli jos ei pelitä lainkaan, niin peli pölyttyy varmasti.
Hänen suosikkinsa on,tällä hetkellä lainatulla ps2lla, on NHL 2002, jonka vasta-alkaja tasolla naapurin sällin kanssa yhdessä rökittävät vastustajansa tyyliin 25-0. Eihän se realistista ole, mutta jos on hauskaa, niin sehän kai pelaamisessakin on pääasia.

Mitä sillä peliajalla on väliä. Mieluiten mä pelaisin jotain peliä 50 tuntia nauttien joka hetkestä kuin 10 tuntia unohtaen nauttia maisemista välillä ;)

Ylös Bottom