Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jak & Daxter

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cursor
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
C

Cursor

Guest
Onkos porukoilla tietoa minkälainen peli toi tulee olemaan olen kuullut siitä hyvää huhua

Se on tasoloikka, jossa yritetään pelastaa tyttöystävä joka on kokenut muodonmuutoksen. Osa ylläpidosta on päässy kokeilemaan tätä peliä ja se vaikutti hyvältä kontrollit, grafiikat ym oli hyvät. Vähän lepposempaa pelattavaa verisenmättämisen vastapainoksi :)

Koettua

Sen verran kerettiin PS2FIN-crewn kanssa Egmontin tilaisuudessa tossa jokin aika sitten pelaamaan, että kaikki tykkäsivät. Semmonen Crash Bandicoot tietyssä mielessä, mutta jotenkin paljon syvällisemmän oloinen. Ja maisemat yhdessä vaihtuvaan vuorokaudenaikaan olivat kyllä lääh.

Itse olen pelistä muutamia kuvia nähnyt ja voin niides perusteella sanoa että peli näyttää hyvältä. Itselläni peli nousee ostos listaan.

Jak&Daxter on näkemieni kuvien ja videoiden perusteella loistelias! Naughty Dog näyttää hallitsevan tasohyppelygenreä myös uudella alustalla. Odotan peliä sormi nenässä!:p

mä ajattelin ostaa ekaks crash4(ostan ehkä vieläki) mutt ku sain kuulla jak & daxterista ni alko kiinnostaa tää enemmän. peli nätti ja vaikutti tosi hyvältä. millos tää peli tulee suomeen?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesis_1001
mä ajattelin ostaa ekaks crash4(ostan ehkä vieläki) mutt ku sain kuulla jak & daxterista ni alko kiinnostaa tää enemmän. peli nätti ja vaikutti tosi hyvältä. millos tää peli tulee suomeen?

Kuulemma jouluks ilmestyy, tarkemmin 14.12. Pakkohankinta!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesis_1001
millos tää peli tulee suomeen?

Kannattaa tutkia tuota "Pelit" osiota: http://www.ps2fin.com/pelit/pelit.php Sieltä löytyy kattavat julkaisulistat ensi vuoden puolelle asti.

Eli tuo 14.12 on uusin tieto.

Onhan tuo pakko-ostos.

Niille jotka testas J&D:tä: Eikö siinä tosiaankaan ollu latausaikoja, ja eikö siinä muka nähny piirtorajaa missään vaiheessa?

Saapa nähdä iskeekö tämä peli samanlailla kuin legendaarinen Donkey kong country.Ainakin noita videoita katseltuani voin sanoa, että ihan kivalta näytti.Ei kun joulukuuta odottelemaan...

Mitä nyt olen lukenut nähnyt ja kuullut niin hienolta peliltä vaikuttaa ehdottomasti, valtava maailma täynnä tutkittavaa..

Vähän on kyllä samanlaisia piirteitä kuin Crasheissä mutta ei onneksi liikaa..

Kyllä toi Jak and Daxter paremmalta näyttää, kuin Crash4, vaikka vanha Crash fani olenkin. Crashit alko menee mun mielestä sivuluisua kolmosen kohdalla.:(

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan antisocial
Kyllä toi Jak and Daxter paremmalta näyttää, kuin Crash4, vaikka vanha Crash fani olenkin. Crashit alko menee mun mielestä sivuluisua kolmosen kohdalla.:(
oon huomannu vähän samanlaista asiaa... crash 1ja2 oli hyviä mutt ei kolmonen säväyttäny

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Kyllä Jak and Daxter on odotetuin tasoloikka tällähetkellä, kun tuo Crashinkin repäs vaan 7.4 IGN:ltä.

Eipä tainnut uusi tiimi onnistua yhtä hyvin kuin Naughty Dog edellisten Crashien kanssa.

Saa nähdä ostanko tätä Jak & Daxteria, tulee niin paljon muitakin huippupelejä.

Minusta tuo Jak & Daxter on kyllä todella tyhmä nimi pelille.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul

Minusta tuo Jak & Daxter on kyllä todella tyhmä nimi pelille.

Mikäs siinä nyt niin tyhmää on. Onhan Rarellakin esim. Banjo-Kazooie ja Banjo-Tooie, miksi ei Jak and Daxter. Musta se on ainakin ihan hyvä nimi pelille ja mitäs väliä sillä nimellä kunhan peli on hyvä. En mä ainakaan mee kattoon leffaa tai kuuntele jotain bändiä sen nimen mukaan.

Ihan samahan se oikeastaan on minkä niminen joku peli on. Tyylikäs nimi on tietenkin aina parempi.

Itse peli näyttää aika paljon Donkey Kong 64:ltä ja se on hyvä se :) .

Vai sai Crash4 IGN:ltä 7.4! Luvassa varmaan keskinkertaisen puutteellista tasoloikkaa!:p Nyt täytyy ihan pistää harkinnaksi että kannattaako tuota nyt sittenkään ostaa, sen verran "tylsän" arvosanan repäisi. Ja kyllä IGN osaa hommansa. Mutta katotaan tässä vielä muutama arvostelu ennenkuin teen päätökseni. Jak&Daxteria kohtaan ei ole mitään epäilyksiä että peli saisi hyviä arvosanoja kriitikoilta.

Ylös Bottom