Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jak II: Renegade

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Ja pointtisi oli...?

Tuskin jää Jak 2:lle ollenkaan aikaa. Arvatkaapa miksi. ;)

Hymm... pitää itsekin miettiä raaskisi tuon tilata Pessin kanssa samaan syssyyn. PES 3 voi kyllä hyvinkin haitata koulunkäyntiä ja yöunia ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fishchicken
ei,kun kyllä se ihan 17 päivä (siis ensi viikon perjantaina) meillä päin julkaistaan.

Ainaski in der konsolinetissä lukee 15.10, ja pessissä 17.10. Joka tapauksessa yllättäen olenkin jo ennakkotilannut molemmat ::cool:
 
PS2 IGN antoi pelille mahtipisteet 9.5 ja sivu kehui peliä muutenkin. Eli todella hyvältä vaikuttaa ja vielä sekin, kun Pelaaja ylisti pelin maasta taivaaseen (Pelaaja ja IGN on kaksi pelien tietolähdettä, johon luotan selvästi eniten.) (Pelaajan kanssa olen kerran ollut eri mieltä ja se oli Hitman 2. He aliarvostelivat pelin täysin IMHO.)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NaPakeTTu
Eli todella hyvältä vaikuttaa
Todella hyvä se onkin. Hahmoanimaatiot ovat erittäin hauskoja ja efektit komeita. Kaikki on tehty tyylillä ja tajulla ja se salaperäinen pelattavuus on aivan huippuluokkaa.
Jos aikaisempi tasohyppely-kokemuksesi on joku vuosien takainen Mario, kannattaa tsekata mihin asti on tultu. Sopii kaikille hyvien pelien ystäville.
 
Aika jännä että metacriticissa monet ovat tietty kehuneet peliä maasta taivaisiin, mutta jotkut ei tykkää varsinkaan lentelyosioista yhtään... huonoin arvosana on ollut 70 pojoa :confused:

Mut demo vakuutti kyllä täysin, ainoa huono puoli oli se, että demo loppuu liian nopsaan ;)
 
jep,joillakin ihmisillä on ollut kunnollinen testiversio (siis kokonainen peli,jossa saattaa olla pikkuisia eroja myyntiversioon.) jo parisen viikkoa.

no,minäkin olen pikkuhiljaa alkanut uskoa että se todellakin tulee 15 päivä. no,ehkä minä ensi keskiviikkona pääsen sitä pelailemaan. en kyllä tilaa,vaan ostan sen suoraan niin pääsen nopeemmin sitä pelaamaan.
 
Luonnollisesti mulla on aika kova kokemus tästä seikkailu-patformer-genrestä, kun se sattuu olemaan lempi-genre tai jaettu. N64:sella Super Mario 64, Banjot, Conker, DK 64... Sitten kaikki ihan tasohyppelyt on koettu (siis Mariot). Myös kaikki SNES:in DK:t olen pelannu. Crash Bandicootkin aika pitkälti tosin 1-3 vetäny kahdella kaverilla läpi ja WoC:in itse. PS2:senkin yksi suurimmista ostosyistä oli hyvä tasohyppelyseikkalu-genren pelivalikoima (R&C, J&D, Klonoa, Sly Raccoon ja niiden jatko-osat).

Nyt pääsen sitten kokemaan nuokin pelit...
 
Eilen kävin pelin hakeen ja pari tuntia tuli illalla pelailtua ja ensi vaikutelmat ovat todella positiiviset. Pelissä on kunnon GTA henkeä, kun suoritellaan "tehtäviä" ja kartta systeemikin on samanlainen. :D
Jaxterin huumori on astetta parempaa ja se pistää hymyilyttään kerran jos toisenkin. Pari uutta liikettäkin on (en tosin ykköstä niin kauheesti pelannut) eli korkee hyppy ja pitkä hyppy. Grafiikka on edelleen loistavaa ja äänet ihan ok. Jak on ainakin alussa todella vihainen nuori mies. :D

Hieno peli.
 
Ei niitä pelkkiä pisteitä kannata sokeana katsella. Mielestäni tuo Gamespy:n arvostelu on ihan asiallinen ja kaveri on hyvin perustellut sen, miksi peli sai "vain" kaksi pallo viidestä.

Luulenpa tosin, että jos Jak II olisikin julkaistu aivan eri nimen alla (eli se ei olisi jatko-osa), niin arvostelu olisi ollut tyystin erilainen. Arvostelijan mielestä kun Jak & Daxter antoi erilaiset ennakko-odotukset jatko-osalle.
 
No, vaikka olisi kuinka kovat odotukset tahansa (kuin lapsella jouluna) ei Jak2 sentään 2/5 arvoinen ole (ei tosin kympinkään) ;) No makuasioista ei sovi kiistellä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Demo oli niin surkea, että ostin pelin pelkästään ykkösosan perusteella. Ei ainakaan tarvitse katua, koska kokoversio näkyy olevan paljon parempi. Nyt kun Jakista on tullut niin evil, niin Daxterin huumori pääsee enemmän oikeuksiinsa... nythän ne vasta toisiaan täydentävätkin. x)

Ei tässä jouda enempää kirjoittelemaan. Pakko mennä takaisin pelin ääreen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ascarny
Demo oli niin surkea, että ostin pelin pelkästään ykkösosan perusteella. Ei ainakaan tarvitse katua, koska kokoversio näkyy olevan paljon parempi. Nyt kun Jakista on tullut niin evil, niin Daxterin huumori pääsee enemmän oikeuksiinsa... nythän ne vasta toisiaan täydentävätkin. x)

Ei tässä jouda enempää kirjoittelemaan. Pakko mennä takaisin pelin ääreen.

Noh, tuokin vakuuttanee minua, sillä ei se demo minustakaan mikään überleet ollut. Noh, ehkä sitten myöhemmin tämänkin ostan, kun peruin ennakkotilaukseni sittenkin
 
Olipa huono demo. En pääse ees sitä demoa läpi :rolleyes: Aina siinä kohassa kun tulee se välivideo missä joku pelle on vuorekielekkeellä, kuolen, koska en tajuu siitä mitään. Ykkönen oli kyllä ihan mahtava peli. R&C 2 demoa en jaksanut edes kokeilla, kun ykkönen oli aika kekinkertainen. Pelaajan demossa paras peli mielestäni olikin Italian job.
 
Ylös Bottom