Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jak II: Renegade

pitkästä aikaa viime yönä koitin taas tuhota niitä miinoja/lähetyksiä. parin kerran jälkeen kun alkoi tehtävä taas alusta sattui vapaana oleva alus "poliisien" "skootteri", jolla oli helppo hajoittaa miinat yms. kuin paljon niitä secrettejä niissä kentissä mahtaa olla? itse olen pelannu 49% läpi ja mulla niitä on säälittävät 37tjms.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan valtteri
pitkästä aikaa viime yönä koitin taas tuhota niitä miinoja/lähetyksiä. parin kerran jälkeen kun alkoi tehtävä taas alusta sattui vapaana oleva alus "poliisien" "skootteri", jolla oli helppo hajoittaa miinat yms. kuin paljon niitä secrettejä niissä kentissä mahtaa olla? itse olen pelannu 49% läpi ja mulla niitä on säälittävät 37tjms.

Itse vedin sen kohdan laudan kanssa. Oli aika helppo mielestäni.
 
Jokin tässä nyt tökkii. Ongelmat toistavat itseään; aja kaupungin toiseen päähän, tee juttuja, aja takaisin. Saat uuden täpän karttaan, jonne ajamalla joudut taas ajelemaan pitkin pitäjää eestaas..

No ok, tasohyppelyhän on tätä yleensä. Mutta mielestäni peliin on tehty keinotekoisesti lisää haastetta lisäämällä pitkinpoikin ajelua ihan älyttömästi mukaan. Nimittäin ajellessa ei voi olla törmäilemättä poliiseihin/ihmisiin, jonka jälkeen saatkin perääsi oikein kunnon armadan sinivuokkoja.. Pääseehän heitä tietty pakoon tuurilla, mutta yleensä lopputuloksena on kuolema.

Kuolemakaan ei sinänsä haittaa mitään, vaan se lähinnä turhauttaa kun tehtävien eteneminen hidastuu täydellisen turhanpäiväisiä takaa-ajoja ajellessa. Itse tehtävät sensijaan ovat oikein mielenkiintoisia ja juoni on hauska :)

Ajelut GTA:han ja kunnon wanha tasohyppely takas, niin jo siitä saadaan taas hyvä Jak3 ensi jouluksi.. R&C2 pitänee käydä nyt poimimassa seuraavaksi, jospa siinä keskityttäisiin enemmän olennaiseen.
 
http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/jak_ii_stadium_bug.txt

Eli voisikos joku auttaa tuon Suomentamisessa, eli mitä pitäisi tehdä välttääkseen tuon bugin?
 
Vastaus: Jak II: Renegade

mikeshinoda sanoi:
Oli muuten hauska yllätys nähdä Ratchet & Clank isolla mainosruudulla siellä kaupunginosassa mikä on lähellä ajokisojen paikkaa.
Ratchet and Clank 2:ssa on yhdessä talossa Jak 2 mainoskuva. Tuli vaan mieleen. Itse menen peliä toistamiseen läpi, jä täytyy sanoa, että tehtävät ovat helpompia tokalla kerralla. Esim. Tomb of Mar meni tunnissa, kun ekalla kerralla meni melkein koko viikonloppu!
 
Vastaus: Jak II: Renegade

Lloope sanoi:
Olihan Ratchet & clank 2:ssakin Jak II:n mainos ;)

Näinhän se. Ettei vain porkkana parka olisi sanonut samaa asiaa ;)

Jak II ei nyt varsinaisesti saanut missään vaiheessa hermoja menemään niin pahasti että olisin koko peliä tuhonnut. Sain sen mentyä kummiskin miltei kokonaan viikonlopussa läpi, joten ei siihen aikaan pajlon tuhoamiset mahtuneet. Hieno peli kyllä. Musiikit ja tunnelma ovat aivan omaa luokkaansa tasohyppelyiden/seikkailujen parissa. Tekisi mieli joskus pelata itsekin uusiksi läpi.
 
Vastaus: Jak II: Renegade

dapht sanoi:
Ajelut GTA:han ja kunnon wanha tasohyppely takas, niin jo siitä saadaan taas hyvä Jak3 ensi jouluksi.. R&C2 pitänee käydä nyt poimimassa seuraavaksi, jospa siinä keskityttäisiin enemmän olennaiseen.


kyllä se niin on että old school tasohyppelyt on historiaa ja erinäköiset vempeleet tätäpäivää jo nykyisten "mailmojen" koko jack3 on kolmekertaa edeltäjäänsä isompi alue tutkittavana tarvitsee jonkinnäköisen kulkuneuvon (aavikko autot mad max tyyliin)
ja mielestäni esim se robotti osio toi mukavaa vaihtelua siihen perinteiseen etenemiseen.
 
Ylös Bottom