Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[Jakt] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

Kaasu

New Member
Jeesboks. Lisäilkää MSN aleksi_niskanen@hotmail.com ja PSN zksu. Eiköhän viedä koko turnee eiks jeh?

PSN: Arucard- / KFIN: Arucard
PSN: Daedaluz / KFIN: Daedaluz
PSN: Herkkusuu / KFIN: Herkkusuu
PSN: pinkiponk / KFIN: Jack Jofa
PSN: PerunaHunter / KFIN: PerunaSkopu
PSN: sanzer / KFIN: sanzer
PSN: zksu / KFIN: kaasu
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: [Erä] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

Ihan jepa tiiimi ;) Lisäilin kaikki kaveriks ja voitais vetää cod4 partyssä vaikka viimeistään maanantaina, kun on vaput ja sunnuntaina -dA- : lla se VPD - liigan finaali :)

Nimi myös käy, ei sillä niin väliä. Peruna muuten on varmaan sitten sniperi? :D
 
Vastaus: [Erä] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

Voin mäkin snipaa tarvittaessa. Uus video tulossa niin näätte vähän onko mistään kotoisin. kaasu hyväksy ystäväpyyntö:p

Jep viedään koko turnee!.

muutkin voi lisää mut meseen jos ei ole, samiskeitti@netti.fi
 
Vastaus: [Erä] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

Voin mäkin snipaa tarvittaessa. Uus video tulossa niin näätte vähän onko mistään kotoisin. kaasu hyväksy ystäväpyyntö:p
Mulla pysyy cod4 scope kans käsissä, mutta muut hommat onnistuvat myös, että voin passaa sen homman jollekkin muulle. Hyväksyn kaveripyyntöjä sittenkun tulen seuraavan kerran pelaamaan = sunnuntaina hetken höntsä ennen VPD-finaalia.
 
Vastaus: [Erä] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

Mulla pysyy cod4 scope kans käsissä, mutta muut hommat onnistuvat myös, että voin passaa sen homman jollekkin muulle. Hyväksyn kaveripyyntöjä sittenkun tulen seuraavan kerran pelaamaan = sunnuntaina hetken höntsä ennen VPD-finaalia.

Meikäläisellä on ikävästi töitä Su klo 19 asti. Maanantai sopis paremmin;)
 
Vastaus: [Erä] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

Meikäläisellä on ikävästi töitä Su klo 19 asti. Maanantai sopis paremmin;)
Herää jätkä hei. Sanoin, että hyväksyn kaveripyyntöjä silloin. Eikai sitä voi cod4 tulla pelailemaan, kun ois VPD-liiga finaali tiedos :D?
 
Vastaus: [Erä] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

Mulla pysyy cod4 scope kans käsissä, mutta muut hommat onnistuvat myös, että voin passaa sen homman jollekkin muulle. Hyväksyn kaveripyyntöjä sittenkun tulen seuraavan kerran pelaamaan = sunnuntaina hetken höntsä ennen VPD-finaalia.

Sori sori :D Kolmansilla silmillä kattelen juuri nyt joten ei järki juokse:p
 
Vastaus: [Erä] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

joo, ihan hyvän näkönen tiimi kasassa, asiallinen nimiki on näköjään löytyny. Kattoo jos vaikka maanantaina saatais pelattua tällä porukalla cod4. En oo tästä tiimistä kenenkään muun ku herQn kanssa pelannu aikasemmin, mut eiköhän me tää höskä voiteta.
 
Vastaus: [Erä] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

Tuo snipaaaminen on kyl ni vastuullist puuhaa ettei paljoo clan matseis sitä käytettyy :D kerran kyl doublet tuli :cool:
 
Vastaus: [Erä] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

Joo terve vaan pojat. Mä voin olla meidän snipa jos ei kellään muulla ole mitään sanottavaa tähän? Mutta Jeeees! Eiköhän mennä joku päivä vähän kattelee taktiikoita ja pelailee publalle yeh? http://www.youtube.com/watch?v=34J8bTjxiVQ Siin ois viime viikolla pari clippiä mitä otin ku pelasin tunnin tuol CoD4 publalla kaverin kanssa. Toi on nyt lähinnä oikeestaan color correction test. Tässä ois aika vanha tekemäni montage: http://www.youtube.com/watch?v=tmHWo7bu5ko ... Mutta yees siin on vaan teille vähän footagea millanen snipa olen. Tosin tuo tagekin on jossain 3 päivässä kuvattu.
 
Vastaus: [Erä] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

Jooh joskus maanantaina vois kattella jotain höntsää. Jos saan selville, että joku on tänään tai huomenna onlinessa niin joutuu vilttiketjuun;)!

edit: Älkää lähtekö tohon mappihömppään mukaan mitä tuolla o. Katellaan sitten joskus ku pelaillaan, että mikä onnaa jne.
 
Vastaus: [Erä] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

Jooh joskus maanantaina vois kattella jotain höntsää. Jos saan selville, että joku on tänään tai huomenna onlinessa niin joutuu vilttiketjuun;)!

edit: Älkää lähtekö tohon mappihömppään mukaan mitä tuolla o. Katellaan sitten joskus ku pelaillaan, että mikä onnaa jne.

Olin tänään onlines ;)
Ei tää Vappu nyt oikeen vienykkää mukanaan niinku mä luulin :D

Pitää tässä kyllä tuota CoD4 hakata kun aseesta kuuluu selvä ruosteen ääni :) Katellaan maanantaina sitten!
 
Vastaus: [Erä] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

Joo terve vaan pojat. Mä voin olla meidän snipa jos ei kellään muulla ole mitään sanottavaa tähän? Mutta Jeeees! Eiköhän mennä joku päivä vähän kattelee taktiikoita ja pelailee publalle yeh? YouTube - Got Bored... Siin ois viime viikolla pari clippiä mitä otin ku pelasin tunnin tuol CoD4 publalla kaverin kanssa. Toi on nyt lähinnä oikeestaan color correction test. Tässä ois aika vanha tekemäni montage: YouTube - PerunaHunter I CoD4 ''Revelation'' SnD Minitage ... Mutta yees siin on vaan teille vähän footagea millanen snipa olen. Tosin tuo tagekin on jossain 3 päivässä kuvattu.

Juuh saman tasoosta taitoo löytyy täältä, uus video pitäs tulla koht kuhan kaverini jantsu saisi sen valmiiks:rolleyes:

Joo voit tosiaan snipaa ite en oikeen uskalla ku sit vinetään jos ammun ohi:D
 
Vastaus: [Erä] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

Juuh saman tasoosta taitoo löytyy täältä, uus video pitäs tulla koht kuhan kaverini jantsu saisi sen valmiiks:rolleyes:

Joo voit tosiaan snipaa ite en oikeen uskalla ku sit vinetään jos ammun ohi:D
Pöh mitään vinetä. Tää o rento turnaus ja pelataan rennolla meiningillä. Kaikki saa snipata ketkä haluaa, mutta kunhan vain kahdella on korkeintaan se scope samaan aikaan.
 
Vastaus: [Erä] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

Ookke voin sitten jossain matsis vetää:rolleyes: Peruna vois kuvaa ja tehä niinku kornilla on noi kaikista vastuksista videoo paitsi iK:sta
 
Vastaus: [Erä] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

Jepa, Herkku ja Peruna voi ainaki snipaa mun puolest ja mapit katellaa sitten joskus :)

Hauskaa Vappua kaikille ja voitetaan tää turnaus :D
 
Vastaus: [Erä] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

Ei muuta kun Vappua viettämään, limu vierelle ja Stargåte:a kattelemaan. :D

Joo, mää voin toimi vara snipuna jos Herkku josai matsis haluuki rynkytellä menemään. Mun sniputus on sit sitä "Oho, se osu" ja dessulla tapetaan loput :)
 
Vastaus: [Erä] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

Voin tehä jonkun Highlights videon meijän tiimille tästä turnauksesta joo.
 
Vastaus: [Erä] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

Matsi 1 ( Kolmas map Backlot ) Default Time: Ke 5.5 klo 20.30

vs [C]

Itelle ainakin nuo default ajat sopivat oikein hyvin.
 
Vastaus: [Erä] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

Joo, käy hyvin. Alotetaan sit kans voitolla :)
 
Ylös Bottom