Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[Jakt] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

Vastaus: [Erä] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

Sopii mulle toi default aika oikein hyvin. Eiköhän voiteta toi C - team heti alkuun :)
 
Vastaus: [Erä] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

MW2 ei oo mitään hienoo, ohan siel mun acolla pari videoo Mw2:sta mut ne ei oo mistään kotoisin
 
Vastaus: [Erä] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

Herkku sedällähän pysyy scope loistavasti kädessä! Hell yes! Mutta joo saatte päättää teenkö tästä tiimistä Turnausmontagen (Highlights videon)? Teen ainakin omista huippukohdista videon... Kuvaako joku muu myös?
 
Vastaus: [Erä] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

Herkku sedällähän pysyy scope loistavasti kädessä! Hell yes! Mutta joo saatte päättää teenkö tästä tiimistä Turnausmontagen (Highlights videon)? Teen ainakin omista huippukohdista videon... Kuvaako joku muu myös?

En tiiä jaksanko kuvaa tuol videokameralla kun se on niin TYÖLÄSTÄ!. Tee vaan koko tiimistä:rolleyes:
 
Vastaus: [Erä] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

Miten olis nyt huomenna porukassa CoD4:n parissa? Tänään en ite päässy oikeen CoD4:n pariin kun tuo Wii vie nykyään aika paljon huomiota meikäläiseltä :)
 
Vastaus: [Erä] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

Huomenna vois joskus 19 mais vaikka tulla kattelee, jos ois porukkaa paikalla. Tänään kävin vähän suomi privaa vetelemässä ja tuntu pirun hyvältä tuon kusisen mw2 jälkeen.

Tagi muutettu, koska ääkkösiä ei saa ilmeisesti laitettua. Uusi tagi on [Jakt]. Ruotsinkielen osaajat ja metsästäjät varmasti tietävät mitä se tarkoittaa :cool:.
 
Vastaus: [Jakt] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

Koko tiimin highlightit ois jepa, ja huomenna kelpaa CoD 4 porukalla melko varmasti. Jakt on vaan vähän ruma clan tag ;) Muutes ketkä 5 pelaa keskiviikon matsin? Nopeus järjestys vai mites se oli?
 
Vastaus: [Erä] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

Huomenna vois joskus 19 mais vaikka tulla kattelee, jos ois porukkaa paikalla. Tänään kävin vähän suomi privaa vetelemässä ja tuntu pirun hyvältä tuon kusisen mw2 jälkeen.

Tagi muutettu, koska ääkkösiä ei saa ilmeisesti laitettua. Uusi tagi on [Jakt]. Ruotsinkielen osaajat ja metsästäjät varmasti tietävät mitä se tarkoittaa :cool:.

Miksei samantien mennä espanjaan: Jahti: [Yate], Metsästys: [Caza]
Tai vaikka japaniin: Metsästys: [Kari]

Minähän en ruottia mainosta edes kirjaimilla/sanoilla tagissani :mad:
(Ei sillä että mulla mitään ruotsia vastaan olis tai mitään :p )
 
Vastaus: [Erä] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

Miksei samantien mennä espanjaan: Jahti: [Yate], Metsästys: [Caza]
Tai vaikka japaniin: Metsästys: [Kari]

Minähän en ruottia mainosta edes kirjaimilla/sanoilla tagissani :mad:
(Ei sillä että mulla mitään ruotsia vastaan olis tai mitään :p )
Siksi, koska onhan tuo mahtava kieli toinen virallinen maassamme ;)!
 
Vastaus: [Jakt] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

Itse en tänään pääse pelisessioihimme mukaan. mutta keskiviikkona tulen matsiin.
 
Vastaus: [Jakt] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

Juu tulen tänää pelaileen ja huomenna pääsen matsiin. Eikös toi [Kari] olis hyvä tagi:D
 
Vastaus: [Jakt] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

Tuossa 18:00 paikkeilla olisi varmaan hyvä alotella, eikö? Mieluiten tietenkin privaa jos porukkaa löytyy.
 
Vastaus: [Jakt] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

ite en tiiä kui monelt jaksan tulla pelaan jaksanko ollenkaan:( työt:mad:
 
Vastaus: [Jakt] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

Juuh tuun tossa 18 mais, vaikka vähä höntsäilee.
 
Ylös Bottom