Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jalkapalloa Cubelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KALAS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vain Japanissa julkaistu Winning Eleven 6: Final Evolution on IMO selvästi paras. Sega Soccer Slam on myös hauskaa 4 vs 4 (3 kenttäpelaajaa ja molari) sähellystä.

Sardinihan sanoikin jo mitä minun piti. Vielä selvennykseksi, että WE6FE on ns. PES 2,5. Toimii FreeLoaderilla vallan mainosti.

Niin tuo Sega Soccer Slam kyllä kinnostaisi minuakin, mutta sitä ei tunnu ainakaan Suomen nettikaupoista löytyvän?:confused:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Funzoboy
Niin tuo Sega Soccer Slam kyllä kinnostaisi minuakin, mutta sitä ei tunnu ainakaan Suomen nettikaupoista löytyvän?:confused:

Mun mielestä konsolinet.fi:stä löytyy se......

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NapaKettu
Sardinihan sanoikin jo mitä minun piti. Vielä selvennykseksi, että WE6FE on ns. PES 2,5. Toimii FreeLoaderilla vallan mainosti.

Mitäs tuo tarkoittaa? Voisiko joku selventää tavallisella tallaajalle... :confused: Mikä on FreeLoader? Miten tuon WE6FE:sen voisi saada kotisuomesta hankitussa cubessa toimimaan??

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tuappi
Mitäs tuo tarkoittaa? Voisiko joku selventää tavallisella tallaajalle... :confused: Mikä on FreeLoader? Miten tuon WE6FE:sen voisi saada kotisuomesta hankitussa cubessa toimimaan??

Freeloader on Gamecube pelin kokoinen disci joka laitetaan cubeen ennen kuin laitat Amerikkalaisen tai Japanilaisen pelin gamecubeen.Eli se mahdollistaa amerikkalaisten ja Japanilaisten pelien pelaamisen PAL Gamecubella.

Joskus olin yhtä tietämätön kuin sinä. :D

Hienoa, tuli selväksi ;)

Olisko sitten vinkkejä nettikaupoista, jotka tuota Winning Eleven 6:sta kaupittelisi?? Ja joista uskaltaa jotain tilata??

Jostain muistan lukeneeni, että Konami lopetti Winning Eleven 6:n valmistuksen Cubelle, joten niitä taitaa löytyä vain käytettyinä. Kokeile esim. ebay ja amazon. Itse ostin kappaleeni täältä juuri käytettynä.

Lokakuussa taitaa ilemstyä sitten PES4 xboxille ja PS2:lle.

Taidan ostaa vain fifan, kai sekin pelattava peli on.
En halua mitään japanin kielistä peliä. Sehän tuo winning joku on....

Cubelle ei taida tosiaankaan olla mitään huippu futis pelejä, ja niinpä tilasin minäkin Konsolinetistä juuri äsken FIFA 2004:n. Luulen että pidän ko. pelistä, sillä en pidä niinkään realistisesta jalkapallosta, mutta kyllä tietysti sekin kelpaisi.

Jäi vain vähän vaivaamaan että paljonko FIFA 2004 vie muistikortilta tilaa, tietääkö joku?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan miikkauu
En halua mitään japanin kielistä peliä. Sehän tuo winning joku on....

Netistä löytää ihan varmasti englanninnetut valikot, aloittelijanohjeet, taktiikat, pelikuviot, pelaajien lempivärit ja kengännumerot yms yms yms, sillä fanipohja Winning Eleven/Pro Evolution Soccer-sarjalla lähentelee Final Fantasyn suosiota. Sitä paitsi kentälle päästyä ei futispelissä kieli merkkaa yhtään mitään. Englanninkielisessäkin versiossa (PES3, laite PS2) selostajaan kiinnittää huomiota vain erätaukojen pikauusinnoissa ja silloin, kun se jää toistamaan itseään.

Huomattavasti suurempi este pelaamiselle on television 60Hz-tuen pakollisuus, freeloaderin hankkiminen sekä netistä tilaamisen onnistuminen. Esim. Osuuspankin Visa Electron ei kelpaa netissä (sikäli kun jokaisella kiinnostuneella pankkikorttia edes on) ja 36(?) euron summan ylittävät tilaukset EU-alueen ulkopuolelta jäävät tulliin, josta ne saa 22% veromaksua+käsittelykulut vastaan. Tarkka tullikäytäntö osoitteessa http://www.tulli.fi

Pelistä toiseen:

Jos tykkäsitte 8-bittisen Nintendo World Cupista, hankkikaa ihmeessä Sega Soccer Slam! Mainio peli, jossa pelaajat lentävät ja maaleja ladotaan tiuhaan. IMO paras pelimoodi on kolme ihmispelaajaa vs COM-joukkue. Tunnelma on erittäin tiivis: "Missä meidän pakki on?" "Sun piti jäädä alas!" "Ei kun sie pelaat tommosella punkerolla, puolusta sinä!" *GOAL* "No tehään pojat ees tasotusmaali, menkää te ylös niin mie potkasen räkäpallon päätyyn." "Okei, mie koitan sit runttia niitten moken kumoon, et voitte laukoo tyhjiin." :D

Ostin viime viikolla Helsingin keskustan Anttilasta International Superstar Soccer 2:n heräteostoksena. Syynä tähän oli hinta, 20 . Ja täytyy sanoa että olen tyytyväinen, peli on huomattavasti FIFA-sarjan pelejä realistisempi ja etenkin moninpelinä ehdottomasti tuon 20 :n arvoinen. Kun kerran GC:lle ei Euroopassa ole PES:iä on tämä minulle ainakin toistaiseksi riittävä jalkapallopeli. Ostakaa huoletta jos halvalla saatte.

Ylös Bottom