Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jalkapallon EM-kisat (PES 2008) PS3

Vastaus: Jalkapallon EM-kisat (PES 2008) PS3

Caicco (Ruotsi) - Yonetza (Espanja) 3 - 2

Kaiken kaikkiaan huikea matsi, ei ois paljoo harmittanu vaikka oisin hävinnykin tämän matsin. Ois voinu tulla enemmänkin maaleja molempiin päihin mutta veskarit oli hottina. Mitä mä katoin että laukaukset meni Yonetzalle 16/11 - 13/10. Lopuksi kiitoksen sana Carles Puyolille. Hieno maali. :p
 
Vastaus: Jalkapallon EM-kisat (PES 2008) PS3

Toinen joukkueeni on siis sitten Bras... Puola.

Edit: Ei ei ei , en halua noin helppoa, tulis kaks luovarivoittoa. Otankin Sveitsin.
 
Vastaus: Jalkapallon EM-kisat (PES 2008) PS3

Romania.

Maukka525: Meillä on kaks ottelua toisiamme vastaan. Hyväksy mun meseosoite, niin päästään pelaan pois.

Maxxxball: Käykö sulle tänään klo 19.30? Ehdota uutta jos ei käy.
 
Vastaus: Jalkapallon EM-kisat (PES 2008) PS3

Eikö tähän vois osallistua nuiden tilalle jotka ei pystykkään osallistumaan?
 
Vastaus: Jalkapallon EM-kisat (PES 2008) PS3

Eikö tähän vois osallistua nuiden tilalle jotka ei pystykkään osallistumaan?

Tänne on myös tulossa PES08 ja mielellään osallistuisin uuteenkin kisaan, jos semmonen tulisi.

Tosin jos saataisiin jonkinlainen Konsolifin-turnaus kasaan, pitäisi otteluaikataulut yms sopia vähän paremmin. Katsoo postauksia, niin melko hakuammuntaa, että saadaan ottelua edes kasaan... :b
 
Vastaus: Jalkapallon EM-kisat (PES 2008) PS3

Tänne on myös tulossa PES08 ja mielellään osallistuisin uuteenkin kisaan, jos semmonen tulisi.

Tosin jos saataisiin jonkinlainen Konsolifin-turnaus kasaan, pitäisi otteluaikataulut yms sopia vähän paremmin. Katsoo postauksia, niin melko hakuammuntaa, että saadaan ottelua edes kasaan... :b

Siitä sitten vain järjestämään ;) Olisin todella otettu jos joku osaavampi saisi homman toimimaan niinkuin pitää.

Tällästä tää on kun koittaa isolle apina määrälle järjestää jotakin lystiä.
 
Vastaus: Jalkapallon EM-kisat (PES 2008) PS3

Koskas matias92 otetaan b-lohkon kärki kamppailu puola - kroatia? :D

Edit: Eli Yonetza oon... kirjauduin väärällä.
 
Vastaus: Jalkapallon EM-kisat (PES 2008) PS3

Joo, ois jees ettei tulis noita luovutusvoittoja. Nuuamakin mukaan vaan. Mut koitetaan saada pelattuakin noita matseja että saatas tää turnaus kesän aikana loppuun. mitä nyt on pelattu? neljä matsia?
 
Ylös Bottom